Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - انتخابات هیات مدیره و بازرسان انجمن صنفی کارفرمایی مراکز مشاوره و خدمات کارآفرینی استان کرمانشاه با حضور رئیس اداره توسعه کارآفرینی و رئیس اداره تشکل های کارگری و کارفرمایی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه برگزار شد
به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه، انتخابات انجمن صنفی کارفرمایی مراکز مشاوره و خدمات کارآفرینی استان با حضور امین کبودی رئیس اداره توسعه کارآفرینی، معصومه بالغ رئیس اداره تشکل های کارگری و کارفرمایی، فرهاد مرزی دبیر انجمن صنفی کارفرمایان استان و مدیران مراکز مشاوره و خدمات کارآفرینی استان در محل انجمن صنفی کارفرمایی استان برگزار و اعضای هیات مدیره و بازرسان انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امین کبودی با اشاره به نقش پر اهمیت مراکز مشاوره و خدمات کارآفرینی استان در شکل گیری کسب و کارهای ماندگار و ترویج و توسعه فرهنگ کارآفرینی اظهار کرد: انسجام این مراکز در قالب انجمن صنفی کارفرمایی در کنار یکدیگر و تجمیع افکار ارزش آفرین و نوآور انشاالله مایه خیر و برکت در مسیر پیشرفت و اعتلای کارآفرینی در استان خواهد شد.
رئیس اداره توسعه کارآفرینی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه، انجمن صنفی مراکز مشاوره، اطلاع رسانی و خدمات کارآفرینی، تشکل غیر دولتی، غیر انتفاعی و غیر سیاسی عنوان کرد که به طور کلی انجمن از مراکز مشاوره کارآفرینی استان تشکیل می شوند.
در این مراسم پس از رای گیری اعضای هیات مدیره و بازرسین با نظارت روسای ادارات توسعه کارآفرینی و تشکل های کارگری و کارفرمایی استان مشخص شدند.
Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
26 تیر 1400 10:41
روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه |
کد خبر : 242,468
کلیدواژه ها: انجمن صنفی کارفرمایی مراکز مشاوره,کانون کارآفرینی
نظرات بینندگان

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مراکز مشاوره و خدمات کارآفرینی استان کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه توسعه کارآفرینی رئیس اداره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۴۴۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی تشکیل شد

محسن صیادی گفت: در طرح نظارت بر واحدهای صنفی نانوایی، ۴۲۸ مورد بازرسی از ابتدای امسال از نانوایی های مشهد انجام شده که منجر به تشکیل ۵۷ پرونده تعزیری به ارزش بیش از ۱۳ میلیارد ریال شده است.

وی بیان کرد: تخلفات این واحدهای صنفی کم فروشی، گرانفروشی و عرضه خارج از شبکه آرد بوده است که در این زمینه ۲ واحد صنفی نانوایی به دلیل تکرار در کم فروشی و گرانفروشی پلمب شدند.

حدود ۲ هزار و ۳۰۰ نانوایی دارای پروانه کسب در مشهد فعالیت دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • عاقبت پوشش خدمات روانشناسی چه شد؟
  • نشست نماینده ولی فقیه در کردستان با تشکل های کارگری و کارفرمایی
  • رشته دندانپزشکی کودکان در قم راه‌اندازی می‌شود
  • بیش از ۳۴۰۰ مرکز مشاوره درکشور به مردم خدمات سلامت روان می دهند
  • مردِ شماره «۴۴» گرافیکِ ایران کیست؟
  • هفته گرافیک افتتاح شد
  • تشکیل هیئتی مشورتی در حوزه امنیت هوش مصنوعی
  • بهره مندی بیش از ۳۶۰ هزار نفر از خدمات روانشناختی و مشاوره بهزیستی مازندران
  • ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی تشکیل شد
  • هوشمندسازی خدمات حوزه مشاوره و سلامت دانشجویی با به‌کارگیری هوش مصنوعی