Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا لشینی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: پرداخت صدقه با رمزینه پاسخ سریع ( کد QR) یک روش پرداخت بدون تماس است که با اسکن این کد از طریق تلفن همراه انجام می‌گیرد.

وی ادامه داد:  یکی از مهم‌ترین کاربردهای کد QR ذخیره اطلاعات تماس می‌باشد.

لشینی گفت: کاهش زمان تخلیه، کاهش هزینه‌های اجرایی، اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی سریع به مشترکان، حذف قبوض کاغذی و ارایه رسید الکترونیکی از دیگر ویژگی‌های مهم این شیوه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد البرز با تاکید بر اینکه، صدقات مطابق جدول سهم‌بندی و مبتنی بر نیاز جامعه هدف در امور معیشتی، درمان، مسکن، جهیزیه و تحصیل نیازمندان هزینه می‌شود، افزود:  ۱۵۷ هزار صندوق در اختیار مشترکان خانگی و بقیه در قالب صندوق بزرگ و متوسط در معابر، ادارات، مجتمع‌های تجاری و مدارس نصب‌شده‌اند.
لشینی بیان داشت: پرداخت الکترونیکی از طریق سامانه (ussd) از دیگر روش‌های پرداخت صدقه می‌باشد که این سامانه توسط سیستم‌های اندروید (گوشی‌های هوشمند) قابل‌استفاده و بر روی تمام سیم‌کارت‌های (دائمی و اعتباری) فعال می‌باشد و کافی است بر روی گوشی خود کد دستوری #۰۲۶ *۸۸۷۷* را شماره‌گیری کنید.

در استان البرز ۱۸۰ هزار صندوق صدقات وجود دارد.

برچسب‌ها کمیته امداد امام خمینی مشارکت های مردمی استان البرز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کمیته امداد امام خمینی مشارکت های مردمی استان البرز کمیته امداد امام خمینی مشارکت های مردمی استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۴۵۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمام لوکوموتیو‌های مسافری و باری به دوربین مجهز می‌شود

مدیرکل ایمنی و نظارت بر شبکه راه‌آهن گفت: طبق پیش‌بینی‌ها ظرف ۳ تا ۴ ماه آینده تمام لوکوموتیو‌های مسافری، باری و مانوری به دوربین مجهز شوند.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، حمید گوگوچانی، مدیرکل ایمنی و نظارت بر شبکه راه‌آهن، گفت: از اقدامات مهمی که سال گذشته انجام شد و بازخورد خوبی برای بررسی سوانح داشت نصب دوربین در لکوموتیو‌های مسافری بود که این اقدام با دستور مدیرعامل برای نصب دوربین در لکوموتیو‌های باری بخش دولتی و خصوصی هم انجام شد.

مدیرکل ایمنی و نظارت بر شبکه راه‌آهن در ادامه تاکید کرد: به دلیل تنوع بیشتر لکوموتیو‌های باری نسبت به مسافری، این اقدام در مراحل آزمایش اولیه است و پیش‌بینی می‌شود ظرف ۳ تا ۴ ماه آینده تمام لکوموتیو‌های مسافری، باری و مانوری به دوربین مجهز شوند. یک دوربین داخل کابین را رصد می‌کند و برای کمک به مأمورین عملیاتی است و دوربینی که بیرون کابین نصب می‌شود برای پایش زیرساخت و طول خط است.

گوگوچانی خاطرنشان کرد: نصب دوربین به طور ویژه در مراجع خارج از راه آهن اهمیت دارد؛ زیرا بسیاری از برخورد‌ها در سوانح شخص ثالث، خودکشی بود که به دلیل عدم وجود مستندات امکان اثبات نداشتیم که با نصب دوربین این مساله رفع شد و بسیاری از پرونده‌های راه‌آهن شفاف می‌شود.

دیگر خبرها

  • اشتغال، وام و کمک مالی بیشترین مطالبه ثبت شده مردم کهگیلویه و بویراحمد در سامانه سامد
  • تمام لوکوموتیو‌های مسافری و باری به دوربین مجهز می‌شود
  • تمام لکوموتیوهای مسافری و باری به دوربین مجهز می‌شود
  • مشارکت‌های مردمی چشم انتظار تسهیلات پروژه‌های نهضت ملی هستند
  • پرداخت بیش از ۱۲ میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض به نیازمندان البرزی
  • تلاش برای مردمی کردن اقتصاد در خراسان جنوبی
  • گام های بسیج سازندگی خراسان جنوبی برای مردمی کردن اقتصاد
  • پرداخت بیش از ۲۱ هزار فقره تسهیلات توسط صندوق‌های قرض الحسنه
  • برقراری بیش از ۴۶ هزار تماس با اورژانس اجتماعی البرز
  • درویش با یحیی گل‌محمدی دوباره تماس گرفت