Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، اسکات افینبرگ منتقد نشریه هالیوود ریپورتر از «قهرمان» اصغر فرهادی که برای اولین بار در جشنواره فیلم کن روی پرده رفت به عنوان شایسته‌ترین فیلم برای دریافت نخل طلای کن امسال یاد کرد و گفت این فیلم شانس ورود ایران برای بازگشت به رقابت بهترین فیلم بین‌المللی سال اسکار خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این منتقد با اشاره به تشویق ایستاده طولانی مدت تماشاگران و اقبال منتقدان به این فیلم که تقریباً در ابعاد جهانی ابراز شده از «قهرمان» به عنوان یک درام نئورآلیست یاد کرد که درباره اخلاق، افتخار و رسانه‌های اجتماعی در امروز ایران است و آمازون نیز قرار است فیلم را در پاییز پیش روی راهی سینماها کند.

وی با اشاره به داستان فیلم «قهرمان» که درباره مردی است که سه سال برای بدهی ۳۵ هزار دلاری‌اش در زندان بوده و در دو روز مرخصی درگیر شبکه‌ای از دروغ‌های سفید می‌شود می‌نویسد: فرهادی داستان پیچیده‌ای ساخته که به نظر می‌رسد به طرز عمیقی قابل قبول باشد و این در حالی است که هر شخصیتی معمولاً عملکرد خود را موجه جلوه می‌دهد.

افینبرگ داستان این فیلم را با فیلمنامه پیچیده «جدایی» مقایسه می‌کند که موجب شد تا فرهادی جایزه بهترین فیلمنامه اسکار را دریافت کند و پیش‌بینی می‌کند که همین امکان برای این فیلم نیز محتمل باشد و حتی فرهادی ممکن است بتواند با این فیلم نامزدی کارگردانی اسکار را نیز به دست آورد.

وی تاکید می‌کند: «قهرمان» بهترین اثر فرهادی است.

کد خبر 5259618

منبع: مهر

کلیدواژه: اصغر فرهادی نخل طلا جشنواره فیلم کن فیلم قهرمان جشنواره فیلم کن اصغر فرهادی فیلم کوتاه موسیقی ایرانی برنامه تلویزیونی تئاتر ایران ویروس کرونا فیلم قهرمان عکاسی رامبد جوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آلبوم موسیقی هنرمندان تئاتر حضور هنر ایران در جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۴۶۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ هزار مشاور در آموزش و پرورش جذب می شوند

به گزارش تابناک، علی فرهادی، سخنگوی وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو _ فاطمه قدیری پیرامون سلامت روان معلمان اظهار داشت: در حال حاضر تنبیه بدنی دانش آموزان بسیار اندک است. در پذیرش معلمان جدید به صورت کانون‌های ارزیابی، معلمان را بررسی کردیم و مهارت گفتاری، رفتاری، روحیات مورد نیازبرای معلمان و شخصیت و... بررسی می‌شود.

وی افزود: ۶۰ درصد نمره آزمون استخدامی به مبحث سلامت روان تعلق گرفته است تا با ضریب دادن به آن معلم با شخصیتی وارسته، آرام و صبور وارد آموزش و پرورش شود.

وی بیان داشت: معلمان شاغل در نظام تعلیم تربیت شور ما، به حق جزو بهترین‌ها هستند و ما کمترین مسائل نامطلوب را داریم.

فرهادی تصریح کرد: در گروه کیفیت بخشی، ۱۹ هزار نفر جذب خواهد شد که بیش از ۲ هزار نفر آن‌ها مشاور مراکز مشاوره هستند.

گفتنی است هنوز ما در کلاس‌های درس شاهد رفتار خشن و بعضا کتک زدن دانش آموزان توسط معلمان و آموزگاران هستیم. همچنین قرار است در قانون استخدامی آموزش و پرورش سلامت روان معلمان را لحاظ کند.

دیگر خبرها

  • رسمی: قهرمان بهترین لیگ والیبال دنیا مشخص شد
  • ۲ هزار مشاور در آموزش و پرورش جذب می شوند
  • بازیگر فیلم اصغر فرهادی؛ همسر آینده ژوزه مورایس + عکس
  • بهترین فیلم های وسترن با بازی «لی ون کلیف»؛ از Beyond the Law تا The Grand Duel
  • لایروبی ۳۰ کیلومتر از رودخانه‌های کرمانشاه
  • «پدر قهوه»؛ سریال جدید مهران مدیری درباره چیست؟
  • ۱۰ فیلم اکشن قدیمی با قهرمانان مورد علاقه پدر‌ها؛ از جکی چان بدلکار تا ارتش یک نفره شوارتزنگر
  • بعد از «اسکار» مهران مدیری با «پدر قهوه» در شبکه نمایش خانگی
  • تجلیل از آقای ورزش ایران در حاشیه کشتی فرنگی جام تختی
  • کلوپ: ناامیدی بی‌سابقه‌ای را تجربه کردم؛ با آن بازی برابر اورتون نباید هم قهرمان شویم