Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، روح الله داداشی تیرماه سال ۹۰ به دست یک جوان به قتل رسید. روح الله داداشی در درگیری خیابانی کشته شد و این در حالی بود که قاتل روح الله داداشی بعد از درگیری منجر به قتل به سرعت شناسایی و دستگیر شد. قاتل روح الله داداشی در ملاعام به دار مجازات آویخته شد. روح الله داداشی یکی از قوی‌ترین مردان ایران بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قدرت نمایی با چاقو تبدیل به یک فرهنگ تراژیک در میان برخی جوان‌ها شده است. این فرهنگ خشونت بار غلط در طول تاریخ فجایع خیلی ناگواری به بار آورده است؛ که یکی از این فجایع زمانی رخ داد که یک نوجوان، آنچنان مجذوب شهوت قدرت شد که دست به چاقو برده و قوی‌ترین مرد ایران را قربانی قدرت پوشالی خود کرد که احساس قدرت کاذب را تنها چاقویی که در دست او بود، به آن نوجوان القا کرده بود.

ماجرا از این قرار بود که در عصر روز حادثه سه جوان سوار بر یک پراید مشکی شروع به کل کل با سرنشینان خودرو روح الله داداشی در ۴۵ متری گلشهر کرج کردند. وقتی روح الله داداشی سراتو زرشکی خود را متوقف کرد و از خودرو پیاده شد، یکی از آن سه جوان به نام علیرضا با چاقو به گردن روح الله داداشی ضربه زد و همین باعث به قتل رسیدن روح الله داداشی شد.

علیرضا در دادگاه گفته بود که قصد قتل نداشت و فقط از هیکل مرد آهنین ترسیده بود. در همان جلسه دادگاه، صاحب یک خودرو شاسی بلند که همان روز با علیرضا و دوستانش درگیر شده بود اظهار کرده بود: «این چند جوان به من حمله کردند. قصد آن‌ها فقط قدرت نمایی بود. بعدا متوجه شدم که بعد از درگیری در یک پارک جمع شدند و با افتخار برای دوستانشان تعریف کردند که چطور راننده یک خودرو شاسی بلند را کتک زدند.»

رونمایی از آخرین نامه قاتل روح الله داداشی

روح الله داداشی یکی از قویترین مردان ایران بود که بعد از به قتل رسیدن او، خانواده اش درخواست قصاص قاتل را کردند. رسیدگی به پرونده قتل روح الله داداشی در وقت فوق العاده صورت گرفت و قاتل در ملا عام به دار مجازات آویخته شد. بعد از اجرای حکم قصاص خانواده داداشی بار‌ها اعلام کردند که از اجرای این حکم و اعدام یک قاتل کم سن و سال پشیمانند. برادر روح الله داداشی گفته بود که تحت فشار هواداران مجبور به اجرای حکم شد.

ده سال از این جنایت می‌گذرد که نامه علیرضا ملاسلطانی، قاتل روح الله داداشی فاش شد. او در این نامه نوشته بود: «می تونم بگم از کاری که کردم خیلی خیلی پشیمونم. من نمی‌خواستم این اتفاق بیفته، چون نمی‌خواستم چاقو به دست بگیرم. من موقعی که از ماشین خارج شدم چاقو در دستم بود. با چاقو اون مرحوم رو زدم.

شاید اگه چاقو در ماشین یا دستم نبود آن قتل صورت نمی‌گرفت. از همه جوانان هم سن و سالم می‌خواهم به خاطر خدا و پدر و مادرشان چاقو دستشان نگیرند. از همه مردم و ورزشکاران ودوستان مرحوم روح الله داداشی عذرخواهی می‌کنم. امیدوارم که خداوند بزرگ منو مورد افو (عفو) قرار بده. من علیرضا ملاسلطانی از کرده خود پشیمانم. باز هم می‌گویم‌ای کاش چاقو با خودم حمل نمی‌کردم.»

منبع: رکنا

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قاتل روح الله داداشی روح الله داداشی قاتل روح الله داداشی روح الله داداشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۴۶۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضربه چاقو به جوان کاشمری به دلیل حمایت از چند دختر در برابر ۳ مزاحم

ایسنا/خراسان رضوی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان کاشمر از ضرب و شتم یک جوان باغیرت کاشمری در دفاع از سه دختر نوجوان خبر داد و گفت: این جوان کاشمری که با ضربه چاقو مجروح شده در بیمارستان بستری است.

سید مصطفی قریشی یزدی در گفت و گو با ایسنا در خصوص این واقعه به ایسنا گفت: شب گذشته هفتم اردیبهشت‌ماه همزمان با شب سالگرد شهادت حمیدرضا الداغی شهید غیرت، یک جوان باغیرت کاشمری وقتی مشاهده می‌کند که راکبان یک موتور سیکلت برای سه دختر نوجوان که در حال عبور هستند ایجاد مزاحمت کرده‌اند در راستای وظیفه انسانی و نهی از منکر به این افراد تذکر لسانی می‌دهد.

وی با بیان اینکه راکبان موتور سیکلتی که برای این سه دختر نوجوان ایجاد مزاحمت کرده بودند حال خوشی هم نداشته‌اند، اظهار کرد: این جوان با غیرت به جهت وظیفه انسانی و نهی از منکر لسانی به آنها تذکر می‌دهد که دست از کارشان بردارند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان کاشمر گفت: با توجه به اینکه حال این افراد مساعد نبود از موتور سیکت پیاده شده و پس از درگیری یک ضربه چاقو به وی وارد می‌کنند که در نهایت با چاقویی که به گردن این جوان وارد می‌شود وی را مجروح می‌کنند.

وی بیان کرد: بلافاصله این جوان توسط نیروهای مردمی به بیمارستان منتقل می‌شود و دو ضارب نیز توسط عوامل مردمی حاضر در صحنه دستگیر و تحویل عوامل گشت ۱۱۰ داده می‌شوند.

قریشی یزدی با بیان اینکه فرماندار شهرستان از همان لحظه اولیه گزارش حادثه دستورات لازم را به مسئولان حوزه بهداشت و درمان برای رسیدگی به وضعیت حال این جوان صادر کردند، خاطرنشان کرد: بلافاصله عمل جراحی انجام می‌شود و بحمدالله اکنون حال عمومی بیمار مساعد است.

وی با اعلام اینکه پرونده متهمین در حال انجام سیر مراحل قانونی است، ادامه داد: این جوان که در پی حمایت از سه دختر دچار حادثه شده یک شهروند عادی بوده و فقط در پی وظیفه انسانی خودش این اقدام را انجام داده است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان کاشمر تاکید کرد: ستاد حمایت از تمامی شهروندان که در مسیر تذکر لسانی و اهتمام به محیط پیرامونی خود دچار حادثه می‌شوند را وظیفه ذاتی خودش می‌داند و قطعاً با دستورات قاطع دادستان شهرستان با این برهم زنندگان امنیت عمومی جامعه برخورد جدی صورت خواهد پذیرفت.

فرماندار، فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر، ریاست شبکه بهداشت و درمان در لحظات اولیه بر بالین بیمار حاضر و ضمن عیادت، از پدر و مادر ایشان به خاطر تربیت فرزندی با غیرت تشکر و قدردانی کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • عامل جنایت گاندی نمی‌دانست قاتل است | گفت و گو با متهم
  • رابطه عاشقانه به خون کشیده شد / قتل هولناک زن جوان با ضربات چاقو
  • رابطه عاشقانه درخیابان گاندی با ۲۰ ضربه چاقو به خون کشیده شد
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت در دلفان
  • دستگیری قاتل کمتر از ۵ ساعت در دلفان
  • چاقو خوردن جوان کاشمری بخاطر دفاع از ۳ دختر در مقابل اراذل
  • دفاع جوان کاشمری از ۳ دختر نوجوان در مقابل اراذل و اوباش
  • دفاع جانانه یک پسر جوان از ۳ دختر در مقابل اراذل + ویدئو
  • فیلم| جوانی که برای دفاع از ۳ دختر با اراذل درگیر شد
  • ضربه چاقو به جوان کاشمری به دلیل حمایت از چند دختر در برابر ۳ مزاحم