Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سید محمد صالح هاشمی‌گلپایگانی ظهر امروز در نشست با نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی، با بیان اینکه کار اجرایی ستاد یعنی احیا کردن امر به معروف و نهی از منکر در جامعه و دیگران را به حرکت واداشتن، اظهار داشت: باید همه کسانی که انگیزه دارند در این مبحث مورد حمایت ستاد قرار گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: در بحث ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر می‌توانیم دو رویکرد داشته باشیم؛ هم می‌توان در ستاد بودجه‌ای گرفته و افرادی را استخدام کنیم و دوباره یک نهاد کارمندی کنار باقی نهادها داشته باشیم.

 دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور با تأکید بر اینکه باید از تمام ظرفیت‌ها استفاده کنیم، تصریح کرد: آنچه که نظر رهبر معظم انقلاب بوده باید از ظرفیت همه جا استفاده کنیم، یعنی یک وزارت‌خانه مستقل که می‌خواهد در هر سه قوه احیای امر به معروف و نهی از منکر داشته باشد و نمی‌خواهد مستقیم امر به معروف یا نهی از منکر کند.

هاشمی‌گلپایگانی مطرح کرد: طبق قانون آموزش‌های امر به معروف و نهی از منکر بسیجیان با ستاد است یعنی همه ظرفیت‌های بسیج ضابط قضایی است تا اینکه بخواهیم از نو یک بسیجی درست کنیم.

وی اضافه کرد: یکی از اشکالاتی که به ستاد گرفته می‌شود، این است که شما بی‌اثر هستید! مردم انتظار دارند که چه اتفاقی می‌خواهد بیفتد، وقتی کف جامعه را می‌بینند که وضع پوشش و سگ‌گردانی اینگونه است کاری به برگزاری تعداد جلسات ما ندارند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور توضیح داد: در پی مسئله تصویب قانون ستاد امر به معروف و نهی از منکر که نامه مفصل سه صفحه‌ای به رهبر معظم انقلاب اسلامی نوشتند که این راه‌اندازی ستاد امر به معروف و نهی از منکر دخالت در بقیه مسائل دولتی می‌شود و رهبر معظم انقلاب اسلامی نامه‌ را ارجاع دادند به مرحوم آقای «هاشمی شاهرودی» که ایشان نیز دستور ابلاغ دادند سپس مجدد رهبر معظم انقلاب اسلامی دستور ابلاغ دادند اما باز هم رئیس جمهور فعلی این کار را نکرد که در نهایت رئیس مجلس این قانون را ابلاغ کرد.

هاشمی‌گلپایگانی با تأکید بر اینکه برای حل مشکل امر به معروف و نهی از منکر باید طرح و ایده داشت، بیان داشت: رئیس جمهور منتخب صحبت از اجرای گشت ارشاد مسئولین زده‌اند ما نیز همین رویکرد را برای کمک به دولت آینده که احیای گشت ارشاد مسئولین و مطالبه‌گری در گشت ارشاد مسئولین را ساماندهی کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در استان خراسان‌جنوبی مطالبه‌گری خیلی زیاد است و این افراد که از ما پول نمی‌خواهند، مردمی‌اند و دغدغه و درد دین دارند لذا باید بتوانیم این افراد را ساماندهی کنیم تا بخواهیم کارمندی بگیرم و بودجه ای برای آن بگذاریم.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ح

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس خراسان جنوبی بیرجند امر به معروف نهی از منکر هاشمی گلپایگانی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور قانون امر به معروف سگ گردانی ستاد امر به معروف و نهی از منکر رهبر معظم انقلاب گشت ارشاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۴۸۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک مسئول سابق: طراح ایرانی را تحویل نگرفتیم، رفت در هند 25 میلیون موتورسیکلت را گازسوز کرد

تین نیوز

سید علی حسینی رییس سابق ستاد حمل و نقل و سوخت: وقتی من در ستاد سوخت سمت داشتم، مدیر شرکتی به ما مراجعه کرد و گفت که طرحی داریم که تمام موتورسیکلت ها که آلایندگی بالایی دارند را در کمتر از یک ساعت گازسوز می کنیم و توضیح داد که باک این موتور را بر می داشتند و به جای آن یک مخزن گاز می گذاشتند و قسمت کاربراتور را هم گازسوز می کردند و برای سوخت گیری هم طرح های جالبی داشتند. نمونه هایی هم ساخته بود و آن را هم به مسئولان ذیربط ارائه داده بود اما  کسی آن را جدی نگرفته بود.

این فرد دو سال پیش در هند در نمایشگاهی محصول خود را عرضه کرد و در بازدیدی که وزیر صنعت هند از غرفه آنها داشت نظرش جلب شده و او را به دفتر خود دعوت کرده و تمامی مقدمات قرارداد با او را فراهم و در عرض چند روز با او قرارداد امضا کرده بودند. او تاکنون 25 میلیون موتورسیکلت را در هند گازسوز کرده اما در ایران در پیچ و خم موافقت مسئولان هنوز گرفتا است. 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • انتقادات عجیب روحانی معروف از سبک زندگی مردم | همه‌تان باید کار کنید | حق ندارید همه چیز را گردن دولت بیاندازید!
  • قانون تامین مالی تولید و زیرساخت‌ها ابلاغ شد
  • آزادی جوان بدهکار از زندان با کمک یک پیرمرد در همدان
  • روایت اخراج یک روحانی از مسجد به اتهام توهین به مسئولان + ویدئو
  • روایت اخراج یک روحانی از مسجد به خاطر توهین به مسئولان
  • البرز رتبه نخست ثبت اعضا در طرح رویداد سامانه بچه های مسجد
  • امام جمعه قم: با اجرای طرح نور انصافاً تغییر ایجاد شده
  • امام جمعه قم: برای امر به معروف و نهی از منکر هم‌افزایی کنید
  • استان البرز رتبه نخست ثبت اعضاء را در طرح رویداد سامانه بچه‌های مسجد کسب کرد
  • یک مسئول سابق: طراح ایرانی را تحویل نگرفتیم، رفت در هند 25 میلیون موتورسیکلت را گازسوز کرد