Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد رادمهر ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: بارش باران در ارتفاعات بشاگرد موجب به  جریان افتادن سیلاب در رودخانه‌های شریفی و جگین شد که راه مواصلاتی چند روستا را از جمله «گزرک، علی مرجا و جگین بالا و زیر» را مسدود کرد.

 

وی افزود: از صبح امروز (شنبه 26 تیرماه) با فروکش کردن سیلاب رودخانه‌های فصلی، تردد در مسیرهای روستایی از سر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته فرماندار جاسک، سیلاب در روز جمعه برای ساعاتی راه مواصلاتی جاسک به بشاگرد را نیز مسدود کرد که پس از ساعتی بازگشایی شد.

رادمهر همچنین گفت: در پی بارندگی‌های اخیر در برخی روستاهای جاسک قطع برق داشتیم و خساراتی محدود به راه‌های روستایی نیز وارد شده است که ارزیابی در مورد آنها در جریان است.

 

وی درباره طغیان رودخانه گزرک نیز گفت: بازدید از مسیرهای مختلف این رودخانه را نیز شخصا انجام دادم که مسدودی موقتی برخی راههای روستایی توسط راهداری رفع شده است.

رادمهر بیان داشت: تا روز یک شنبه بارش‌های نقطه‌ای در شمال بشاگرد و شرق هرمزگان پیش بینی شده و ممکن است طغیان دوباره رودخانه‌ها را داشته باشیم و لذا مردم باید مراقب باشند و در دامنه سیلاب قرار نگیرند.

انتهای پیام/ 88055

 

 

منبع: فارس

کلیدواژه: سیلاب جاسک رادمهر هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۴۸۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسدود شدن ۴۰۰ حلقه چاه غیرمجاز در سطح کرمانشاه

رسول فرهادی مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان کرمانشاه گفت : این تعداد حلقه چاه غیرمجاز که تنها ۱۲۰ حلقه از آنها در طول ۲ روز مسدود شد با همکاری گروه‌های گشت و بازرسی و پس از اخذ دستور قضایی در استان انجام شد.

وی با بیان اینکه از این تعداد چاه غیرمجاز مسدود شده، ۱۳۵ حلقه در مجاورت چاه‌های آب شرب شهر کرمانشاه واقع شده بودند افزود: با انسداد این تعداد چاه غیرمجاز از برداشت بی رویه حدود ۱۵ میلیون متر مکعب آب‌های زیرزمینی جلوگیری به عمل آمد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان کرمانشاه ادامه داد: در سال گذشته به منظور جلوگیری از برداشت بیش از اندازه آب‌های زیرزمینی، تعداد ۶۰۰ دستگاه کنتور هوشمند نیز برروی چاه‌های مجاز استان نصب شد که با نصب آن از برداشت بی رویه سالانه ۷.۵ میلیون مترمکعب آب جلوگیری شد.

فرهادی با بیان اینکه امسال انسداد چاه‌های غیرمجاز در استان به ویژه در شهرستان صحنه با جدیت ادامه خواهد داشت گفت: پیش بینی شده است حدود ۶۰۰ حلقه چاه غیرمجاز امسال در استان شناسایی و مسدود شود که از این تعداد ۲۰۰ حلقه چاه در شهرستان صحنه خواهد بود.

وی در زمینه لایروبی رودخانه‌های استان برای جلوگیری از بروز سیلاب‌های احتمالی در استان نیز اضافه کرد: در سال گذشته به حجم یک میلیون متر مکعب از مسیر رودخانه‌های استان به ویژه در ۳۰ نقطه حادثه خیز کار لایروبی انجام گرفت.

فرهادی با بیان اینکه در همین راستا برای لایروبی رودخانه اروند در قصرشیرین پیمانکار انتخاب و کار لایروبی آن نیز امسال به پایان خواهد رسید گفت: شرکت آب منطقه‌ای استان برنامه منظمی را برای لایروبی رودخانه‌های سطح استان تدوین کرده است .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • مسدود شدن ۴۰۰ حلقه چاه غیرمجاز در سطح کرمانشاه
  • خسارت هزار و ۴۷۰ میلیارد ریالی بارش‌های بهاری در خراسان رضوی
  • انسداد ۴۲ راه روستایی و راه فرعی قدیمی اسپکه-بمپور درجنوب سیستان وبلوچستان
  • ۴۲ راه روستایی و یک راه فرعی در بلوچستان همچنان بسته است
  • راه ارتباطی ۳۵۰ روستای خراسان جنوبی بازگشایی شد
  • خسارت ۸۸۳ میلیاردی سیلاب در شهرستان کلاله
  • بازگشایی جاده‌های سیلابی ۶ روستا در خراسان رضوی
  • تلاش راهداران خراسان جنوبی برای برقراری ارتباط ایمن ۳۵۰ روستا
  • خسارت بارش تگرگ به ۲ روستای ششتمد خراسان رضوی
  • سیلاب ۸۸۳ میلیارد ریال به کلاله خسارت زد