Web Analytics Made Easy - Statcounter

تلویزیون‌های مدرن با وجود تمامی فناوری‌های افزایش کیفیت تصویر، به‌دلیل برخورداری از بلندگوهای کوچک، قدرت و کیفیت بالایی در زمینه صدا ندارند.

به گزارش ایسنا بنابر اعلام دیجی سونی، در گذشته از نوعی سیستم صدای فراگیر 5 تکه برای تقویت صدای این تلویزیون‌ها استفاده می‌شد؛ تا این‌که ساندبارها با همان کارایی و بدون آن‌همه کابل و اجزا روی کار آمدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساندبار (Sound Bar) یک سیستم یکپارچه تولید و تقویت صدا برای تلویزیون است. در این مطلب با پرفروش‌ترین، جدیدترین و ارزان‌ترین ساندبارهای شرکت سونی آشنا می‌شویم.

ساندبار S100؛ ارزان‌ترین ساندبار باکیفیت سونی

ساندبار S100 سونی با نام کامل HT-S100F یکی از محصولات حرفه‌ای سونی و از نوع وایرلس است که بدون هیچ‌گونه نیاز به کابل به تلویزیون شما متصل می‌شود. این ساندبار دارای توان خروجی 120 وات است و کیفیت بالای صدای آن در کنار قیمت مناسب، باعث شده است از آن ‌به‌عنوان ارزان‌ترین ساندبار باکیفیت شرکت سونی یاد شود.

ساندبار S100 دارای فناوری‌های چون: دالبی دیجیتال، بلندگوهای دوکاناله و باس‌رفلکس و فناوری S-Force Front Surron است که تولید صدایی فراگیر را در محیط برای شما ممکن می‌سازد. S100 همچنین دارای پورت‌های USB و درگاه  HDMIاست و به‌صورت بلوتوث نیز می‌تواند به تلفن‌های همراه متصل شود.

ساندبار RT40؛ از پرفروش‌ترین سیستم‌های صوتی سونی

ساندبار RT40 با نام کامل HT-RT40 یک سیستم کامل صوتی برای تلویزیون است که با صدای فراگیر خود می‌تواند شما در درون محیط فیلم غرق کند. ساندبار RT40 دارای دو اسپیکر ایستاده، یک ساب‌ووفر، یک اسپیکر مرکزی و یک کنسول تنظیم صدا است. شما می‌توانید این سیستم صوتی کامل را از طریق یکی از دو پورت اپتیکال یا درگاه HDMI به تلویزیون خود متصل کنید. RT40 از پرفروش‌ترین ساندبار های سونی به‌شمار می‌آید.

امکانات RT40

ساندبار RT40 با توان خروجی 600 وات صدایی باکیفیت و قدرتمند را ارائه می‌دهد. یکی از ویژگی‌های این ساندبار این است که شما از طریق ریموت کنترل تلویزیون و رابط کاربری ساندبار، سطح صدا، عملکرد و جلوه‌های ویژه صوتی آن را کنترل کنید.

از دیگر امکانات ساندبار RT40 امکان اتصال بلوتوث به تلفن‌های هوشمند همراه و سازگار با NFC است. بنابراین شما می‌توانید پلی‌لیست مورد علاقه خود در تلفن همراه‌تان را با صدایی بی‌نظیر از طریق این ساندبار بشنوید. همچنین امکانات اکولایزر این ساندبار می‌تواند دامنه صدای آهنگ را در حد دلخواه شما کاهش یا افزایش دهد.

چیدمان مناسب اجزای RT40

بهترین شیوه چیدمان اجزای ساندبار RT40 این است که بلندگوی خوابیده در زیر تلویزیون قرار بگیرد و دو بلندگوی ایستاده در دو سوی اتاق و در پشت مبلمان جلوی تلویزیون باشند. در این حالت، فناوری دالبی دیجیتال و توان خروجی بالای این دستگاه، صدایی عالی را  برای شما ایجاد خواهد کرد.

ساندبار RT3 سونی؛ تلفیقی از ساندبار و سینمای خانگی

ساندبار RT3 سونی با نام کاملHT-RT3  یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین ساندبارهای شرکت سونی است. این سیستم صوتی را می‌توان تلفیقی از ساندبار و سینمای خانگی دانست. اجزای ساندبار RT3  سونی عبارتند از:

· دو اسپیکر مکعبی

· یک ساب‌ووفر

· یک اسپیکر مرکزی

· یک کنسول تنظیم و کنترل صدا

تفاوت اساسی RT3 با سینمای خانگی نوع RT40 در این است که به‌جای دو بلندگوی بزرگ ایستاده از دو بلندگوی مکعبی بهره می‌برد که می‌توانید آن‌ها را به دیوار مقابل تلویزیون و پشت سر خود متصل کنید یا آن‌ها را روی میزهای اطراف مبل جلوی تلویزیون بگذارید. در واقع با خرید ساندبار RT3 قابلیت انطباق با هر محیطی در اختیار خریدار آن قرار می‌دهد.

امکانات RT3

ساندبار RT3 شرکت سونی دارای توان خروجی عالی 600 وات است و قدرت و کیفیت صدای سیستم‌های صوتی سونی را یکجا به شما عرضه می‌کند. این ساندبار از فناوری صوتی Dolby Digital برخوردار است و صدای فراگیر سینماهای خانگی را برای شما ایجاد خواهد کرد. RT3 همچنین دارای دو پورت HDMI و خروجی اپتیکال است.

فناوری به کار رفته در ساندبار RT3 به‌گونه‌ای است که صدای مورد نظر را ابتدا به اجزای خود، تجزیه می‌کند و سپس آن‌ها را با کیفیتی بالا بازتولید می‌کند. سپس این صدا از طریق کانال‌های چندگانه صوتی RT3 توزیع و منتشر می‌شوند. شما همچنین می‌توانید از طریق دستگاه‌های دارای فناوری بلوتوث نیز به این ساندبار متصل شوید.

ساندبار X8500؛ از جدیدترین ساندبارهای سونی

ساندبار X8500 با نام کامل HT-X8500 320 یکی از جدیدترین ساندبارهای شرکت سونی است که از کیفیتی بسیار بالا از نظر طراحی، زیبایی و کیفیت صدا برخوردار است. این ساندبار از نوع 2.1 کاناله است و اگرچه ساندباری یک‌تکه است اما دارای توان خروجی بالای 320 وات بوده و می‌تواند صدایی قدرتمند را به شما ارائه دهد.

امکانات ساندبار X8500

ساندبار X8500 دارای ساب‌ووفرهای داخلی که صدایی باس و عمیق را برای شما ایجاد می‌کنند. این ساندبار همچنین از فناوری‌های به‌روزی چون: Dolby Atoms و DTS:X بهره می‌برد. فناوری جدید سونی در این محصول که به آن موتور فراگیر صدای عمودی گفته می‌شود، باعث می‌شود شما بتوانید در هر فضایی که این ساندبار را نصب می‌کنید، صدایی فراگیر را دریافت کنید.

ساندبار X8500 دارای پورت‌های HDMI، USB و امکان اتصال با بلوتوث است. بنابراین شما می‌توانید با هریک از دستگاه‌های دارای فناوری بلوتوث به این ساندبار متصل شوید و محتوای صوتی دلخواه خود را با کیفیت بسیار بالا بشنوید.

خرید بهترین ساندبارهای سونی از دیجی سونی

فروشگاه اینترنتی دیجی سونی نمایندگی فروش محصولات سونی در ایران است. دیجی سونی یکی از فعال‌ترین و بزرگ‌ترین فروشندگان محصولات سونی در ایران است.

از جمله محصولات فروشگاه آنلاین دیجی سونی می‌توان به انواع: ساندبارها، سینمای خانگی، رادیو پخش خودرو، تلویزیون‌های سونی، تیوتر و اسپیکرهای حرفه‌ای اشاره کرد. تمامی محصولات در فروشگاه Digisony اوریجینال و همراه با گارانتی هستند. با دیجی سونی، خریدی با کیفیت و مطمئن داشته باشید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ساندبار شرکت سونی سینمای خانگی پرفروش ترین نام کامل ساندبار X8500 ساندبار RT40 توان خروجی ساندبار RT3 برای شما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۴۹۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت پایین تلویزیون ۴K هواوی خبرساز شد/ عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، هواوی سری جدید تلویزیون‌های هوشمند خود را با نام Vision Smart Screen ۴ SE در سه اندازه‌ی ۵۵، ۶۵ و ۷۵ اینچی معرفی کرده است که ویژگی‌های جذابی را با قیمت منطقی ارائه می‌دهند.

تمام مدل‌های Vision Smart Screen ۴ SE دارای وضوح ۴K HDR، حاشیه‌ی بسیار باریک ۱٫۵ میلی‌متر و نسبت نمایشگر به بدنه‌ی ۹۸ درصد هستند. این تلویزیون‌ها با فناوری کیفیت تصویر Honghu عرضه می‌شوند که نمایش ۱۰ میلیارد رنگ را با پوشش ۱۰۰ درصدی گستره‌ی فضای رنگی BT.۷۰۹ ارائه می‌کند.
تلویزیون‌های جدید هواوی به تراشه‌ای اختصاصی مجهز شده‌اند که قدرت نمایش تصاویر با وضوح ۴K و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز را دارد. این تلویزیون‌ها از درگاه HDMI ۲.۱ استفاده می‌کنند که برای تجربه‌ی گیمینگ ضروری است.

Vision Smart Screen ۴ SE دارای یک دوربین مبتنی‌بر هوش مصنوعی با وضوح ۱۰۸۰p است که امکانات جدیدی را در تماس تصویری و اجرای بازی‌های واقعیت افزوده فراهم می‌کند و می‌تواند تا هشت نفر را به‌طور همزمان شناسایی و حرکات آن‌ها را دنبال کند.

مدل ۷۵ اینچی تلویزیون Vision Smart Screen ۴ SE چهار اسپیکر دارد که دو مورد از آن‌ها طیف کامل فرکانسی و دو مورد دیگر فرکانس‌های پایین‌تر را شامل می‌شوند تا صدای محیطی قوی و جذابی ارائه دهند. مدل‌های کوچک‌تر هرکدام دارای دو اسپیکر طیف کامل هستند.

تلویزیون مورد بحث دارای فناوری محافظت از چشم است که توسط TÜV Rheinland برای نور آبی کم تأیید می‌شود و از خستگی چشم در تماشای طولانی‌مدت جلوگیری می‌کند.

قیمت تلویزیون سری Vision Smart Screen ۴ SE هواوی برای مدل‌های ۵۵، ۶۵ و ۷۵ اینچی به‌ترتیب ۲٬۴۹۹ یوان (حدود ۳۵۲ دلار)، ۲٬۹۹۹ یوان (۴۲۲ دلار) و ۳٬۹۹۹ یوان (۵۶۳ دلار) تعیین شده‌ است.

۲۲۷۲۲۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901049

دیگر خبرها

  • آموزش افزایش صدای تلویزیون بدون استفاده از ساندبار یا سیستم صوتی
  • ۵ علت خرید اتوبوس شهری از چین | تفاوت اتوبوس داخلی با چینی چقدر است؟
  • آیا با هواپیما می‌توان سفری ارزان به مشهد داشت؟
  • راهنمای انتخابی هوشمندانه در خرید چیلر تراکمی
  • راهنمای خرید، چاپ لیبل فوری ارزان 1 روزه از کجا ؟
  • راهنمای جامع انتخاب و خرید دزدگیر منزل
  • جدیدترین قیمت مسکن در منطقه ۱۹ تهران
  • نحوه خرید بلیط چارتر به مقصد دبی
  • قیمت پایین تلویزیون ۴K هواوی خبرساز شد/ عکس
  • بلیط لحظه آخری، برگه شانس مسافران همیشه آماده ! +توضیحات کامل