Web Analytics Made Easy - Statcounter

جشنواره ملی «من فناوری هسته ای هستم» ویژه دانش‌آموزان و فرهنگیان برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، اولین جشنواره ملی «من فناوری هسته‌ای هستم» با همکاری سازمان انرژی هسته‌ای؛ اداره کل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش‌وپرورش؛ صداوسیما و سایر نهادها و سازمان‌ها، ویژه دانش‌آموزان، فرهنگیان، معلمان و دبیران در تمام مقاطع تحصیلی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محورهای این جشنواره؛ برق هسته‌ای و اهمیت و مزایای آن، فناوری هسته‌ای و پزشکی، فناوری هسته‌ای و کشاورزی، فناوری هسته‌ای و صنعت فناوری هسته‌ای و ایمنی، تاریخ فناوری هسته‌ای در ایران و جهان، زندگینامه دانشمندان هسته‌ای ایران و جهان است.

قالب آثار برای دبیران؛ تهیه فیلم و ویدئو درباره کیفیت و نحوه آموزش مباحث هسته‌ای، تهیه فیلم و ویدئو درباره ساخت ابزار کمک‌آموزشی هسته‌ای و قالب آثار برای دانش‌آموزان، مقاله دانش‌آموزی و روزنامه‌نگاری است.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، آخرین‌مهلت ارسال آثار تا پایان تیرماه ۱۴۰۰و زمان برگزاری این جشنواره، اول تا سوم شهریور ۱۴۰۰خواهد بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آموزش و پرورش فناوری هسته ای دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۴۵۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) دانش آموزان با سوخت‌بر‌ها به مدرسه می‌روند!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نمایش دستاوردهای خودکفایی دانش‌آموزان با نیازهای ویژه در سنندج
  • انعقاد تفاهم‌نامه‌ بنیاد نخبگان و آموزش و پرورش خراسان جنوبی
  • استخدام ۴۵۶ نفر در دانشگاه فرهنگیان
  • (ویدئو) دانش آموزان با سوخت‌بر‌ها به مدرسه می‌روند!
  • به هنرستان‌ها توجه ویژه شود
  • استاندار فارس: باید به هنرستان‌ها توجه ویژه‌ای شود
  • فعالیت ۶۸ دانشجو معلم جهادگر به مدت ۱۷ روز در ارومیه و خوی
  • همزمانی کنکور فرهنگیان با کنکور نوبت اول نقطه قوت است
  • جشنواره نوآوری و فناوری دانش آموزی در تبریز برگزار می شود
  • برگزاری‌ مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد