Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا؛ حجت الاسلام عبدالله محمدی روز شنبه در آیین تجلیل  از بانوان شاغل و فرزندان روزه اولی کارکنان مجتمع فولاد میانه به مناسبت هفته عفاف و حجاب اظهار کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی و تغییر نگرش نسبت به زن در جریان انقلاب اسلامی، زنان توانستند با حضور پررنگ در عرصه‌های مختلف ظرفیت‌ و استعداد خود را به اثبات برسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، با بیان اینکه بدون تردید رعایت حجاب و پوشش و عفاف یکی از بزرگترین شاخص های ارزش انسانی و یکی از آشکارترین نشانه های سلامت جوامع انسانی است، افزود: بدون شک با نگاهی به زندگی بانوی نمونه اسلام حضرت زهرا (س) می توان دریافت توجه به سیره آن حضرت می تواند باعث جاری شدن یک الگوی جامع و کامل در تمام ابعاد زندگی ما باشد.

 امام جمعه شهرستان میانه، با اشاره به نقش والدین در قبال فرزندان تاکید کرد: والدین باید به همه جوانب تربیتی فرزندان توجه کرده و در ارتقاء روحی و معنوی فرزندان خود در دوره حساس جوانی از هیچ اقدامی دریغ نکنند.

 عبدی سرپرست مجتمع فولاد میانه نیز ضمن خوش آمدگویی به میهمانان و گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران تاکید کرد: با توجه به نقش حجاب در سلامت روانی جامعه و پیوند آن با ابعاد سیاسی، اقتصادی و فرهنگی، یکی از راه‌های ترویج پوشش و حجاب اسلامی، پیروی و بهره مندی از ارزشهای اسلامی و الگوی سیره عملی است و رفتار حضرت فاطمه (س)، الگوی بسیار روشنی برای دختران جوان است تا زندگی سعادتمندی داشته باشند. 

برچسب‌ها روز عفاف و حجاب انقلاب اسلامی ایران میانه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روز عفاف و حجاب انقلاب اسلامی ایران میانه روز عفاف و حجاب انقلاب اسلامی ایران میانه انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۵۰۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسیه خزعلی : الگوی ایرانی - اسلامی را در خانواده ها احیا می کنیم/ جنبش تعهد به خانواده را مطرح کرده ایم

انسیه خزعلی، معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده گفت: «چند رویداد به همت معاونت زنان و خانواده ریاست‌جمهوری در حال اجراست که یکی از آن‌ها، خانواده و فرهنگ عامه است که با محورهای خانواده، رسانه، مُد و لباس، فرهنگ ناملموس، تربیت و موفقیت طراحی شده است و تلاش داریم الگوی ایرانی-اسلامی در خانواده‌ها احیا شود.»   به گزارش مهر، خزعلی گفت: «طرح پیشگیری از طلاق، از دیگر طرح‌های اجرایی این معاونت است که ویژه زوجین جوان طراحی شده است که ضمن حل مشکلات زوجین، آموزش‌های لازم برای تحکیم خانواده به آنان ارائه می‌شود.»   او گفت: «والدین نقش اساسی و اصلی در حفظ امنیت کودکان در برابر آسیب‌ها و تهدیدات فضای مجازی برعهده دارند. یکی از مسائل مهم ما تعهد به خانواده است و ازهمین‌رو جنبش تعهد به خانواده را مطرح کردیم با امید به اینکه سبک زندگی خانواده ایرانی-اسلامی هرچه بیشتر در جامعه رواج یابد.» کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: انسیه خزعلی: سال گذشته به خاطر فوت ناگهانی یک زن جوان دروغ‌های زیادی منتشر شد و عضویت ایران از کمیسیون مقام زن را لغو کردند معاون رئیسی در شبکه غیرقانونی از قانون نوشت/ انسیه خزعلی صدای مخاطبین را خاموش کرد! انسیه خزعلی فرمان برخورد با دختر جیمی جامپ را صادر کرد/ سرکار خانم !‌ شما معاون امور زنان هستید نه رییس حراست ورزشگاه

دیگر خبرها

  • انسیه خزعلی : الگوی ایرانی - اسلامی را در خانواده ها احیا می کنیم/ جنبش تعهد به خانواده را مطرح کرده ایم
  • کارگران زحمت کشور نیازمند توجه مسئولان هستند
  • رسانه‌ها تبلیغات دشمن پس از حمله به اسرائیل را خنثی کردند
  • هیمنه دشمن در عملیات وعده صادق در هم شکست
  • کارگران نقش مهمی در استقلال اقتصادی کشور دارند
  • شهید مطهری الگو و نمونه معلم تراز انقلاب اسلامی است
  • مسولان استانی به شهرستان‌های کوچک بیشتر توجه کنند
  • شهید مطهری الگوی نخبگان فکری جبهه انقلاب است
  • کارگران سربازان انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی با دشمن هستند
  • امام جمعه تهران خطاب به متدینین: انگ زدن به یکدیگر مصلحت نیست