Web Analytics Made Easy - Statcounter

روند واکسیناسیون در البرز رضایت بخش است / تمامی امکانات و تجهیزات بهداشتی و درمانی استان برای ارائه خدمات به بیماران کرونایی بسیج شوند

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: جان و سلامت تک تک افراد برای ما اهمیت دارد و باید تمامی امکانات و ظرفیت‌های بیمارستان‌ها و مراکز درمانی برای ارائه خدمات به بیماران کرونایی یاری رسان باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرنگار مهر، عزیزالله شهبازی در جلسه ستاد استانی مقابله به کرونا که روز شنبه در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، با بیان اینکه متأسفانه کرونا همچنان در تمام دنیا و همچنین ایران در حال جهش و افزایش است، افزود: اکنون در موج پنجم شیوع کرونا قرار داریم و به گفته سخنگوی محترم ستاد مقابله با کرونا، البرز در راستای کنترل و مدیریت این موج خوب عمل کرده است.

وی با قدردانی از زحمات کادر بهداشت و درمان، ادامه داد: طبق اظهارات رئیس محترم دانشگاه علوم پزشکی البرز، ظرف ۲۰ روز گذشته ۴۰ هزار واکسن در البرز تزریق شده و اعلام کردند که مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

شهبازی گفت: باید دستورالعمل‌های بهداشتی و مصوبات ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا به جد رعایت شود چراکه عدم رعایت این اصول تبعات و خسارات جبران ناپذیری را همراه دارد.

وی افزود: واکسیناسیون باید با جدیت ادامه داشته باشد و ضرورت دارد فرمانداران در شهرستان‌ها نسبت به اتخاذ تدابیر لازم و فراهم نمودن امکانات، اهتمام ویژه ای داشته باشند.

استاندار البرز اضافه کرد: جان و سلامت تک تک افراد برای ما اهمیت دارد و باید تمامی امکانات و ظرفیت‌های بیمارستان‌ها و مراکز درمانی برای ارائه خدمات به بیماران کرونایی یاری رسان باشند.

وی گفت: صنوف استان همواره همراه ستاد مقابله با کرونا بوده اند و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی را در بیشتر مواقع کرده اند و انتظار می‌رود نظارت در این حوزه بیشتر باشد.

کد خبر 5260089

منبع: مهر

کلیدواژه: استاندار البرز ویروس کرونا ویروس کرونا کرمانشاه بوشهر آمار کرونا واکسن کرونا ایلام اردبیل خطبه های نماز جمعه عکس استانها گرگان شیوع کرونا حجاب و عفاف قوه قضاییه شورای نگهبان برای ارائه خدمات به بیماران کرونایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۵۱۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین نامه ترویج نماز در هیات دولت تصویب شد

آفتاب‌‌نیوز :

"سید احمد زرهانی" روز یکشنبه در نشست شورای اقامه نماز استان البرز افزود: در این آیین‌نامه ۱۹ دستگاه وظایف، تکالیف و مسوولیت‌های جدیدی پیدا کرده اند.

وی، البرز را مرکز تلاقی فرهنگ‌ها و قومیت‌ها دانست و گفت: اجرای اهداف ستاد در این استان در کل کشور موثر است.

زرهانی تدوین سند راهبردی نماز در کشور را مورد اشاره قرار داد و خواستار اجرای برش استانی آن شد.

وی، همچنین اهتمام و اقدامات استاندار البرز را در راستای ترویج نماز و اجرای اهداف ستاد را مورد تقدیر قرار داد و گفت: بر این باور هستم استاندارانی که نگرش و دغدغه‌های فرهنگی دارند در اجرا نیز موفق‌تر هستند.

زرهانی با بیان اینکه ارزیابی عملکرد ستاد کل و شورا‌های استان‌ها مورد تاکید رییس جمهور است، افزود: انتظار می‌رود شهرداری‌ها در جهت ایجاد بستر‌های ترویج نماز همراهی بیشتری داشته باشند.

وی همراهی نماینده ولی فقیه در استان البرز و ائمه معزز جمعه و جماعات را عاملی مهم در نیل به اهداف ستاد اقامه نماز دانست و تاکید کرد حضور بزرگان استان در نماز‌های جماعت ادارات و مدارس تاثیر بسزایی در شوق افراد به خواندن نماز بویژه جماعت دارد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • آیین نامه ترویج نماز در هیات دولت تصویب شد
  • مناظره‌ای در مورد حجاب
  • فراهم کردن بستر رشد مهارتی و انگیزشی کارگران از اولویت‌های ما است
  • مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز ۱۱۰ هکتار از اراضی زراعی کرج
  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • بیماران«ای‌ال‌اس» با امانت دادن تجهیزات به یکدیگر زنده‌اند
  • پرداخت بیش از ۱۸ میلیارد کمک هزینه درمانی به بیماران هرمزگانی
  • ضرب و شتم پرستار در بیمارستان این شهر
  • ضرب و شتم شدید یک پرستار در بیمارستان چالوس/ پیگیری قضایی در حال انجام است
  • انجام جراحی لوزه با تعرفه دولتی در بیمارستان کامکار عرب نیای قم