Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از چاروسا، آبشار کمردوغ یکی از مناطق زیبا و گردشگر پذیر استان است که در 15کیلومتری شهر قلعه رئیسی قرار دارد.

در سالهای گذشته با احداث اردوگاه در این آبشار به یکی از مناطق بکر و دیدنی شهرستان کهگیلویه تبدیل شد.

اما احداث و تجهیز بیش از پیش اردوگاه این آبشار فضای بکر و دیدنی را برای مردم و گردشگرانی به وجود می آورد که با پایان یافتن کرونا به یکی از گردشگر پذیرترین مناطق استان تبدیل خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با هدف پیشرفت و تجهیز بیش از پیش این اردوگاه مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان به همراه بخشدار چاروسا، رئیس میراث فرهنگی و گردشگری کهگیلویه و دهیاری کمردوغ از این آبشار بازدید و از روند پیشرفت کاری اردوگاه آبشار بازدید کردند.

 

صفایی مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان در این بازدید آبشار کمردوغ را یکی از زیباترین آبشارهای استان و جنوب کشور دانست و گفت: این آبشار یکی از مناطق بکر و دیدنی استان است که قبل از بیماری کرونا یکی از مناطق گردشگرپذیر استان بود که با احداث اردوگاه در بالادست آبشار در آینده و بعد از بیماری کرونا شاهد افزایش بیش از پیش مسافر و گردشگر به این منطقه باشیم.

مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان با بیا اینکه برای رفاه مسافران و گردشگران آبشار کمردوغ اردوگاه آبشار مجهز خواهد شد بیان کرد: 7میلیارد ریال از اعتبارات جهش تولید 1400 برای تجهیز و احداث برج نوری و زیرساخت و همچنین توسعه معابر آبشار کمردوغ اختصاص داده شد که پیمانکار از امروز شروع بکار کرده که امیدواریم هر چه سریع تر طبق توافق عملیات ها را به پایان برساند.

وی با بیان اینکه تا پایان سال مجدد اعتبار به این پروژه اختصاص خواهد یافت یادآور شد: تمام تلاش را خواهیم کرد تا فضای بسیار بکر و دیدنی در کنار آبشار آماده کنیم تا مردم بتوانند با دیدن از این آبشار لذت ببرند.

گفتنی است، پیمانکار پروژه آغاز بکار کرده و روند عملیات را ایده آل عنوان کرده است.

داربام بخشدار چاروسا هم در بازدید از روند اجرای طرح های اجرایی از سوی دهیاری کمردوغ، وجود امامزاده سیدمحمود(ع) در کنار این آبشار را یکی از عوامل حضور بیش از اندازه گردشگر به این آبشار دانست و خاطرنشان کرد: تمام تلاش را برای تجهیز اردوگاه آبشار و همچنین داخل روستا انجام خواهیم داد تا روستای آبشار کمردوغ در کنار خود آبشار از جذابیت بیشتری برخوردار شود.

بخشدار چاروسا عنوان کرد: امسال از طریق اعتبارات دهیاری کوچه های روستا را زیرسازی و جدول گذاری خواهیم کرد و با پیگیری و همکاری بنیاد مسکن با تخصیص اعتبار طرح هادی در این روستا اجرا خواهد شد.

پالار دهیار کمردوغ هم در این خصوص با بیان اینکه آماده هرگونه همکاری با میراث فرهنگی و گردشگری و بنیاد مسکن برای پیشرفت در روستای کمردوغ خواهیم بود تاکید کرد: گازرسانی به روستا یکی از خواسته های به حق مردم روستاست که امیدواریم در آینده نزدیک با پیگیری های صورت گرفته عملیاتی شود.

پالار عدم راه ارتباطی مناسب به پایین آبشار را یکی از مشکلات گردشگران دانست و خاطرنشان کرد: با زیرسازی و آسفالت مسیر پایین دست آبشار شاهد حضور بیش از پیش مسافران و گردشگران خواهیم بود.

انتهای پیام/82021

منبع: فارس

کلیدواژه: میراث فرهنگی گردشگری آبشار کمردوغ روستا میراث فرهنگی و گردشگری اردوگاه آبشار آبشار کمردوغ یکی از مناطق بکر و دیدنی بیش از پیش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۵۳۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیلابی شدن آبشار راین کرمان

دریافت 17 MB کد خبر 6095792

دیگر خبرها

  • فیلم| شکل‌گیری ده‌ها آبشار در مخملکوه خرم‌آباد
  • طغیان آبشار «آب تاف» پلدختر
  • سیلابی شدن آبشار راین کرمان
  • اعتراض و تجمع حامیان فلسطین در دانشگاه‌های استرالیا
  • بازدید از اداره اتباع استان گلستان
  • راه‌اندازی اردوگاه دانش‌آموزی چمعالی بعد از ۱۸ سال
  • آبشار تخت چو لرستان + فیلم
  • اختصاص ۱۲۲ میلیارد تومان بودجه برای تجهیز ناوگان شهرداری
  • آب با صرف بیش از ۴۰ میلیارد ریال اعتبار به روستای توانه در نهاوند رسید
  • عمران منطقه آزاد اروند عنوان برتر را به خود اختصاص داد/ اجرای20  هزار میلیارد ریال طرح عمرانی در آبادان و خرمشهر