Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@22:58:52 GMT

حجتی؛ مربی فانکشنال ملی‌پوشان ورزش فارس شد

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۵۶۲۶۵

حجتی؛ مربی فانکشنال ملی‌پوشان ورزش فارس شد

ایسنا/فارس میثم حجتی، بازیکن سابق فوتبال فارس و ملی و از مربیان بدنسازی، به عنوان مربی فانکشنال ملی‌پوشان ورزش استان فارس انتخاب شد.

پایگاه ورزش قهرمانی فارس با هدف بالابردن آمادگی ورزشکاران این استان خصوصا ورزشکاران ملی پوش در رشته‌های مختلف، میثم حجتی، مربی جوان و با دانش فارس را به عنوان مربی فانکشنال انتخاب و معرفی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میثم حجتی، که مدت‌هاست در کسوت مربیگری به فعالیت در زمینه ورزش مشغول است، پیش از این در تیم‌های ملی و لیگ برتری فوتبال، حضور داشته و از فعالان رسانه و خبرنگاران ورزشی استان فارس نیز محسوب می‌شود.

حجتی اکنون در پایگاه ورزش قهرمانی استان فارس، تمرینات کاربردی ورزشی نخبگان، ملی پوشان و استعدادهای برتر ورزش فارس برای حضور در بازی های آسیایی بزرگسالان و جوانان، المپیک. جوانان و المپیک پاریس را هدایت و نظارت خواهد کرد.

مدیر پایگاه ورزش قهرمانی استان فارس در این خصوص گفت: این پایگاه که زیر نظر معاونت توسعه اداره کل ورزش و جوانان این استان فعالیت می‌کند، فعالیت‌های علمی جامعی برای ورزشکاران رشته‌های مختلف پیش‌بینی شده است.

مظفر مرادی مدیر، خاطرنشان کرد: پایگاه قهرمانی ورزش فارس برای تحقق اهداف برنامه ریزی شده و علمی مورد نظر خود، سعی کرده است که از مربیان مطرح و جوان فارس استفاده مطلوبی داشته باشد.

به گزارش ایسنا، ورزش فانکشنال، رشته‌ای نسبتا جدید است که به افزایش قدرت بدنی و استقامت کمک می کند. استفاده از تمرین هایی که تمرکز در تناسب اندام را روی تمرینات کاربردی تر تمام بدن متمرکز می‌کند، فانکشنال با ورزش دادن تمام عضلات در راه مشابه با آنچه که بدن هر فرد در زندگی روزمره با آن مواجه است، عمل می‌کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی میثم حجتی فانکشنال استان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۵۶۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مزارع آلوده به آب فاضلاب در شیراز امحاء شد

 

 به گزارش تابناک به نقل از ایلنا، عملیات امحاء این مزارع آلوده با عنایت به نظر شبکه بهداشت و درمان به جهت آلودگی و با دستور مقام قضایی و همکاری دستگاه‌های متولی در قالب گشت هم‌پوشان اجرایی شده است.

این عملیات با حضور محمد میرزایی، سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان شیراز و آرش طاهری، معاون فنی و اجرایی و فرهاد اتحادنژاد، رئیس مرکز جهاد کشاورزی حومه شیراز به جهت نظارت کامل بر حسن اجرای کار در حال انجام است.

دیگر اعضای گشت‌های هم‌پوشان همچون اداره محیط زیست، شهرداری شیراز، اداره آب و فاضلاب، یگان امداد نیروی انتظامی و شبکه بهداشت و درمان شهرستان شیراز نیز در این عملیات حضور دارند

دیگر خبرها

  • مسجدسلیمان میزبان تیم فوتبال استقلال آبی پوشان ملاثانی
  • واکنش معاون پارلمانی رییس جمهور به بودجه والیبال ودرخواست کاپیتان
  • فرار 60 متری و شلیک به قلب استقلال!
  • مزارع آلوده به آب فاضلاب در شیراز امحاء شد
  • کار سختی در جام کافا داریم/ملی پوشان تاکتیک پذیر هستند
  • ملی‌پوشان فوتسال به دیدار رئیس جمهور می‌روند
  • زورخانه پولاد هرچه زودتر ثبت ملی شود
  • اعلام ورزشگاه محل برگزاری سه مسابقه خانگی آبی پوشان جنوب
  • سپاهان: این داور را نمی‌خواهیم!
  • فیروزآباد قهرمان رقابت های فوتسال فرهنگیان فارس