Web Analytics Made Easy - Statcounter

آمریکا در ساعات گذشته شاهد بروز حوادث متعدد و تیراندازی‎های مرگباری بوده است. خبرگزاری میزان – ایالت‌ها و شهر‌های مختلف آمریکا در تعطیلات آخر هفته، ساعات مرگباری را تجربه می‌کنند.   به گزارش «اسپوتنیک، گاردین و هیل»، حوادث آمریکا در ساعات گذشته مجموعه از اعتراض، تیراندازی، مسمومیت و البته بازگشایی پرونده «سندرم هاوانا» این بار در اتریش، بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  - تیراندازی‌های جمعی   تیراندازی جمعی خارج از ورزشگاه «بیس بال» در «واشنگتن»، به مجروح شدن دستکم ۴ نفر منجر شد.   عاملان تیراندازی ۲ نفر بودند و موفق به فرار شدند.   در پی بروز این حادثه، بازی نیمه کاره رها و به روز دیگری موکول شد.   بازیکنان نیز تحت تدابیر امنیتی شدید از ورزشگاه خارج شدند.   از سوی دیگر، پلیس «ساکرامنتو» در ایالت «کالیفرنیا» اعلام کرد بر اثر تیراندازی جمعی در این شهر دستکم ۲ نفر کشته و ۴ نفر دیگر زخمی شدند.   انگیزه این تیراندازی و هویت عامل آن هنوز اعلام نشده است.   در دیگر تیراندازی جمعی که در شهر «پورتلند» ایالت «اورگان» رخ داد، ۸ نفر زخمی شدند که یکی از آن‌ها در وضعیتی بحرانی قرار دارد. بیشتر بخوانید: حمله افراد مسلح به منزل سناتور ایالتی آلاباما نگاهی به مرگبارترین تیراندازی‌ها در مدارس آمریکا - نشت مواد شیمیایی به آب   نشت مواد شیمایی به منبع آب پارک آبی «تگزاس»، ۲۶ نفر را به دلیل مسمومیت راهی بیمارستان کرد.   ۳۹ نفر از مسمومان نیز از انتقال به بیمارستان خودداری کردند.   این حادثه منجر به صدور دستور تعطیلی این پارک شد.   علت این حادثه هنوز مشخص نیست و بررسی‌ها در این باره ادامه دارد.   - تظاهرات در مقابل کاخ سفید   معترضان آمریکایی از ایالت‌های مختلف این کشور، در حمایت از کوبا و اعلام همبستگی با مردم این کشور در مقابل کاخ سفید تجمع کردند.   - باز شدن مجدد پرونده سندرم هاوانا   وزارت خارجه آمریکا با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد، پس از دریافت گزارش مواردی از ابتلای دیپلمات‌های آمریکایی به نوع خاصی از بیماری، تحقیقات در مورد گزارش حوادث غیرقابل توضیح با اصول پزشکی در میان کارکنان سفارت آمریکا در اتریش را در چارچوب سندرم «هاوانا» آغاز می‌کند.   «نیویورکر» برای نخستین بار روز شنبه اعلام کرد که ۲۰ دیپلمات آمریکایی در وین از زمان روی کار آمدن «جو بایدن» اختلال‌های بهداشتی را تجربه کردند.   سندرم هاوانا، اصطلاحی است که برای توصیف بیماری دیپلمات‌های آمریکایی در سفارتخانه‌های این کشور در چین و کوبا بین سال‌های ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۷ ابداع شد.   - کرونا در کنگره   ۳ عضو دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا که هر ۲ دوز واکسن خود را دریافت کرده بودند، به کرونا مبتلا شدند.   انتهای پیام/ برچسب ها: آمریکا جو بایدن

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: آمریکا آمریکا جو بایدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۵۷۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع گردباد‌های قدرتمند در ایالت‌های آمریکا + فیلم

بر اثر گردباد‌های قدرتمندی که در ایالت‌های نبراسکا، آیووا و تگزاس آمریکا به وقوع پیوست، شش نفر مصدوم شدند. در مجموع، روز جمعه حدود ۸۰ گزارش از گردباد در حداقل پنج ایالت آمریکا به ثبت رسید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • طوفان و گردباد در اوکلاهمای آمریکا/ 3 کشته و 30 زخمی / ده‌ها خانه نابود شدند
  • وقوع گردباد‌ های قدرتمند در ایالت‌ های آمریکا (فیلم)
  • وقوع گردباد‌های قدرتمند در ایالت‌های آمریکا + فیلم
  • سرکوب دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه «تگزاس» (فیلم)
  • لحظات دردناک تگزاس و نیویورک
  • فهرست دانشگاه‌های آمریکایی که تا این لحظه شاهد تحصن و تظاهرات در حمایت از مردم فلسطین بودند
  • فهرست دانشگاه‌های آمریکا که شاهد تظاهرات حمایت از فلسطین هستند
  • دیپلمات سابق آمریکایی: کابینه اسرائیل روانی است
  • شواهد جدید از به گلوله بستن مردم توسط آمریکایی‌ها در کابل
  •  دیپلمات آمریکایی در اعتراض به سیاست بایدن در غزه استعفا کرد