Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از فلسطین الیوم، «محمد حماده» سخنگوی حماس در قدس تصریح کرد که افسارگسیختگی شهرک‌نشینان اشغالگر و تعرض آنان به مسجد الاقصی تحت حمایت دولت رژیم صهیونیستی، به هیچ وجه بیانگر سیطره آنان بر این مسجد نیست، بلکه نشانگر عجز و ناتوانی اشغالگران به ویژه پس از رویارویی اخیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حماده خواستار خیزش فلسطینیان به سمت قدس و نگهبانی در بخش قدیمی قدس و اطراف مسجد الاقصی و اعتکاف در داخل این مسجد در آستانه عید قربان و دفاع از آن در برابر تجاوزات اشغالگران شد.

«طارق سلمی» سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین هم با اشاره به حمله وحشیانه صبح امروز نظامیان صهیونیست به مسجدالاقصی گفت: آنچه اکنون در مسجد الاقصی شاهد هستیم، نشان دهنده تروریسم و تجاوزی است که روی همه اعراب و مسلمانان جهان تأثیر می‌گذارد.

وی در ادامه عادی سازی روابط برخی کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی را محکوم کرد و افزود: در شرایطی که دشمن صهیونیست با تعرض به یکی از مقدس ترین مکان مسلمانان، ماهیت و اهداف متجاوزانه خود را نشان می‌دهد، حکام برخی کشورهای عربی اصرار به عادی سازی روابط با این رژیم را دارند.

سازمان اوقاف اسلامی فلسطین در قدس اعلام کرد که از صبح امروز تا این لحظه بیش از ۱۰۰۰ صهیونیست به مسجد الاقصی تعرض کردند.

از سوی دیگر، رسانه‌های اسرائیلی گزارش دادند که نفتالی بنت نخست وزیر رژیم صهیونیستی پس از جلسه با بنی گانتز وزیر جنگ و کمیسر پلیس این رژیم در قدس دستور داده تعرض صهیونیست‌ها به مسجد الاقصی ادامه داشته باشد.

برچسب‌ها مسجدالاقصی جنبش مقاومت اسلامی حماس رژیم صهیونیستی فلسطین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مسجدالاقصی جنبش مقاومت اسلامی حماس رژیم صهیونیستی مسجدالاقصی جنبش مقاومت اسلامی حماس رژیم صهیونیستی فلسطین رژیم صهیونیستی مسجد الاقصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۵۷۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس: در حال بررسی پیشنهاد آتش‌بس هستیم

سامی ابوهرزی، یکی از مقامات ارشد جنبش مقاومت اسلامی (حماس) اعلام کرد که این جنبش همچنان در حال بررسی پیشنهاد آتش‌بس اخیر است. او در واکنش به اظهارات اخیر وزیر خارجه آمریکا که مدعی شده حصول توافق به حماس بستگی دارد، گفت که این راهکاری است برای آنکه سرزنش‌ها را از اسرائیل دور کند و حماس را تحت فشار قرار دهد.

به گزارش الجزیره، ابوهرزی تصریح کرد: «اظهارات بلینکن با واقعیت در تضاد است. [اما این گفته‌ها] برای او که به عنوان وزیر خارجه اسرائیل شناخته می‌شود و نه آمریکا، چندان عجیب نیست». 

وی افزود: «حتی تیم مذاکره‌کننده اسرائیل هم پذیرفت که نتانیاهو مانع دستیابی به توافق بوده است». 

آنتونی بلینکن که به سرزمین‌های اشغالی سفر کرده امروز (چهارشنبه) با رئیس رژیم صهیونیستی دیدار کرد و مدعی شد در صورت هرگونه شکست در دستیابی به توافق، جنبش حماس مقصر خواهد بود. ادعا‌های وی در حالی بیان می‌شود که نخست وزیر رژیم صهیونیستی ضمن ادامه جنگ افروزی علیه غزه، شب گذشته اعلام کرد حتی در صورت حصول توافق هم نقشه حمله زمینی به شهر رفح را عملی خواهد کرد.

به گفته یک مقام مصری و صهیونیست، چارچوب توافق فعلی که با میانجیگری مصر و قطر مورد بحث قرار گرفته، در مرحله اول خود منجر به آزادی ده‌ها اسیر صهیونیست در ازای توقف شش هفته‌ای خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • حماس: در حال بررسی پیشنهاد آتش‌بس هستیم
  • تعرض تحریک‌آمیز شهرک‌نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی+ عکس
  • مخالفت صهیونیست‌ها با تسهیل شرایط حبس مروان البرغوثی
  • نتانیاهو: در حال حاضر دستیابی به آتش‌بس بعید به نظر می‌رسد
  • نقش مهم رسانه در عملیات طوفان الاقصی و رویدادهای پس از آن/دست برتر رسانه‌های مقاومت در تبیین جنایتهای رژیم صهیونیستی
  • طوفان الاقصی| حمله ارتش یمن به دو ناوشکن آمریکایی و یک کشتی اسرائیلی 
  • روز ۲۰۷ طوفان‌الاقصی|تداوم حملات هوایی اسرائیل به غزه
  • ضربات جدید مقاومت فلسطین به نظامیان رژیم صهیونیستی
  • ضربه‌های جدید مقاومت فلسطین به نظامیان رژیم صهیونیستی
  • سابقه سیاه تشکیلات خودگردان از «انتفاضه فلسطین» تا «طوفان الاقصی»