Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فارس - همدان: از روزهای اخیر مشکل کمبود مرغ در بازار همدان سبب تشکیل صف‌های طولانی برای خرید این کالای پرمصرف شده است.

در بیشتر فروشگاه‌های محلی و حاشیه شهر خبری از وجود مرغ نیست و مردم مجبورند برای خرید آن با نرخ کیلویی ۲۴ هزار و ۹۰۰ تومان به بازار مرکزی شهر بروند و با وجود شرایط نامناسب کرونایی ساعات طولانی را در صف خرید بایستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گویا داستان صف خرید مرغ تمامی ندارد و باید هر از گاهی شاهد چنین مسئله‌ای در سطح شهر باشیم که اصلا زیبنده نبوده و نیست.

با وجود اینکه در آخرین باری که این مشکل ایجاد شد مسوولان و مرغداران قول دادند با افزایش قیمت و تصویب آن دیگر چنین مسئله‌ای را نداشته باشیم اما باز با توزیع دیرهنگام یا بهانه‌های مختلف صف‌های مرغ قد علم می‌کند.

این در حالی است که طی دو روز گذشته مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان گفته بود که مردم نگران کمبود مرغ نباشند!

داریوش جودکی با تاکید به اینکه مردم نگران تامین مرغ گرم نباشند و مرغ به اندازه کافی در استان وجود دارد اظهار کرد: باید قیمت مصوب مرغ ۲۴ هزار و ۹۰۰ تومان به دست مصرف کننده در سطح استان برسد و هرگونه قطعه‌بندی مرغ نیز ممنوع است.

بر این اساس فرماندار همدان در گفت‌وگو با فارس با بیان اینکه صف امروز به دلیل توزیع دیرهنگام مرغ به بازار بود اظهار کرد: مردم نگران نباشند مرغ به اندازه کافی وجود دارد.

محمدعلی محمدی با بیان اینکه از فردا وضعیت بهتر می‌شود بیان کرد: اینطور که گفته شده است از فردا توزیع مرغ با شرایط عادی صورت می‌گیرد و مشکلی نخواهیم داشت.

وی اضافه کرد: قیمت مرغ هیچ تغییری نکرده و با همان نرخ مصوب ۲۴ هزار و ۹۰۰ تومان عرضه می‌شود اما مردم هم باید رعایت کنند.

انتهای پیام/۸۹۰۰۳/

منبع: فارس

کلیدواژه: صف مرغ فرماندار همدان محمدعلی محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۵۷۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت نامناسب آسفالت آزادراه قم – کاشان

به گزارش شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، وضعیت نابسامان آسفالت آزادراه قم – کاشان چند سالیست که موجب گلایه مردم شده و اقدام مسئولین برای رفع مشکلات را می طلبد.  شهروند خبرنگار ما هم از خرابی آسفالت آزادراه  گلایه کرده و وضعیت نامناسب آزادراه را موجب افزایش تصادفات و استهلاک خودروهای مردم دانسته است.

متن پیام شهروند خبرنگار:

باسلام ؛احتراما به استحضار میرساندآسفالت آزادراه امیرکبیر( قم کاشان و بالعکس) چندسالی است معیوب و نیاز به بازسازی فوری دارد که خرابی آسفالت آزادراه مذکور باعث تصادفات و هزینه های تعمیرات وسایل نقلیه میشود. لذا خواهشمنداست در این خصوص اقدامات و گزارش های مربوطه را مبذول فرمایید. باتشکر

دیگر خبرها

  • ۳ رمان نوجوان تألیفی پیشنهاد خرید هادی خورشاهیان از نمایشگاه
  • کارگاه‌های آموزشی شعر و داستان کودک و نوجوان در همدان
  • برگزاری کارگاه‌های آموزشی شعر و داستان کودک و نوجوان در همدان
  • وضعیت نامناسب آسفالت آزادراه قم – کاشان
  • اختتامیه دومین جشنواره ملی «دوست من کتاب» در همدان
  • گرمای شدید و اعلام وضع اضطراری در جنوب آسیا
  • وضعیت ترافیک شهرستان همدان بهتر شده است
  • حرکت چرخه تولید موجب رونق اقتصادی می‌شود
  • سگ گردانی در بوستان‌های کرج ممنوع شود
  • پیگیری‌های شورای شهر موجب امیدآفرینی برای مردم شده است