Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-29@16:52:35 GMT

پیام ابراهیم رئیسی به واعظی

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۵۸۶۴۱

پیام ابراهیم رئیسی به واعظی

حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری منتخب در نامه‌ای از پیام تبریک حجت‌الاسلام احمد واعظی، رئیس دفتر تبلیغات اسلامی قدردانی کرد.

متن نامه به این شرح است:

حجت‌الاسلام والمسلمین آقای احمد واعظی دامت برکاته
رئیس محترم دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم

احتراماً پیام تبریک جنابعالی به مناسبت اعتماد مردم شریف ایران اسلامی و انتخاب اینجانب به عنوان رئیس جمهور و خادم این ملت بزرگ واصل و موجب امتنان گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنان که رهبری معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) فرمودند: «پیروز انتخابات، مردم آگاه و زمان شناس هستند که بر اساس وظیفه الهی، سیاسی، در این میدان حاضر شده و حماسه‌ای دیگر آفریدند».

اکنون در انجام مسئولیتی که به اینجانب محول گردیده، ضمن استمداد از پروردگار متعال و اهل بیت (ع)، امیدوارم همواره از پیشنهادات سازنده جنابعالی بهره‌مند و بیش از پیش مشمول دعای خیرتان باشم.

سلامتی و دوام توفیق شما را از درگاه ایزد منان خواهانم.

27215

کد خبر 1536357

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سیدابراهیم رئیسی سازمان تبلیغات اسلامی احمد واعظی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۵۸۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت

رئیس جمهور در پیامی فرا رسیدن روز ملی آفریقای جنوبی را به دولت و ملت این کشور تبریک گفت. - اخبار سیاسی -

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور در پیامی با تبریک فرا رسیدن روز ملی جمهوری آفریقای جنوبی به «سیریل رامافوزا» رئیس جمهور و مردم این کشور ابراز امیداوری کرد با مساعی و تلاش‌های مجدانه مقامات عالی‌رتبه آفریقای جنوبی و جمهوری اسلامی ایران، دو کشور و دو ملت شاهد توسعه و تقویت روزافزون روابط دوجانبه و اشتراک نظر در عرصه‌های بین‌المللی باشند.

نگاه ایران به آفریقا راهبردی و مبتنی بر منافع جمعی است به گزارش تسنیم، «دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا» روز گذشته با حضور رئیس‌جمهور کشورمان و سران برخی کشورهای آفریقایی در تهران برگزار شد و رئیسی در آن مراسم طی سخنانی بیان کرده بود تفاوت معناداری در نگاه جمهوری اسلامی ایران و کشورهای غربی به قاره آفریقا وجود دارد، ما به دنبال همکاری با کشورهای آفریقایی برای این کشورها و پیشرفت آنها هستیم، اما کشورهای غربی به گواهی تاریخ صرفاً به دنبال چپاول منابع و ثروت‌های کشورهای آفریقایی بوده و هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیام رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا | اهتزاز پرچم پرافتخار ایران در تایلند موجب سرافرازی ایرانیان ورزش‏‌دوست شد
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • پیام تبریک رئیس مجلس در پی قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا
  • پیام تبریک قالیباف برای قهرمانی ایران در فوتسال آسیا
  • پیام تبریک دکتر رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا
  • دیدار رئیسی با بیماران اتباع
  • نامه مهم قالیباف به رئیسی
  • پیام تبریک رئیس جمهور برای روز ملی آفریقای جنوبی
  • رئیسی روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت