Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کرد، ۲۴ عضو کاروان ۶۶ نفره ورزشکاران المپیکی کشورمان در توکیو، دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی هستند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دکتر امیرعباس لشگری که از طرف فدراسیون پزشکی ورزشی به المپیک 2020 توکیو اعزام شده است، اظهار داشت: بزرگترین رویداد ورزشی جهان از چند روز دیگر در پایتخت ژاپن آغاز می‌شود و برای دانشگاه آزاد اسلامی افتخار بزرگی است که 24 عضو کاروان 66 نفره ورزشکاران المپیکی کشورمان در توکیو، دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی موفقیت ارزنده دانشجویان ورزشکار دانشگاه آزاد اسلامی در کسب سهمیه‌های المپیک را نشان از تلاش همه جانبه و اقدام‌های شایسته این دانشگاه در حوزه ورزش و تربیت بدنی دانست و افزود: دانشگاه آزاد اسلامی همواره یار و یاور ورزش ملی بوده است و ایجاد انگیزه مضاعف، شور و نشاط فرهنگی و ورزشی و توسعه ورزش در کشور، جزو برنامه‌های اصلی مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی به شمار می‌آید.

رئیس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه فرآیند ادامه تحصیل قهرمانان ورزشی در این دانشگاه از سال گذشته و پس از وقفه پنج ساله از سر گرفته شده است، خاطرنشان کرد: ورزشکاران مدال‌آور که سه مقام کشوری داشته یا دو سال به صورت متوالی عضو تیم‌های ملی بوده یا رکورد ملی را سه بار جابه‌جا کرده باشند، می‌توانند در مقطع کارشناسی دانشگاه آزاد اسلامی در رشته تربیت بدنی، پذیرش شوند.

لشگری یادآور شد: همچنین مدال‌آوران المپیک، بازی‌های آسیایی و دانشجویان جهان و یونیورسیادهای جهانی دانشجویان می‌توانند طبق ضوابط و مقررات در مقاطع تحصیلی کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی در رشته‌های تربیت بدنی، دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی شوند.

وی تأکید کرد: دانشگاه آزاد اسلامی با بیش از یک ‌میلیون دانشجو و افزون بر پنج‌ میلیون دانش‌آموخته، یک‌ میلیون و 520 هزار مترمربع اماکن ورزشی دارد و تلاش کرده به بهترین شکل ممکن درخدمت ورزش قهرمانی، ملی و همگانی باشد.

رئیس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی ابراز امیدواری کرد که در این سال سخت کرونایی، کاروان 66 نفره ورزشکاران المپیکی کشور در آوردگاه توکیو، دل میلیون‌ها هموطن را شاد کند و در سلامت کامل و دست پر به میهن عزیزمان بازگردد.

پیش از این سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک، عملکرد دانشگاه آزاد اسلامی را در ورزش کشور درخشان و قابل تقدیر دانسته و گفته بود: دانشگاه آزاد اسلامی که از ظرفیت‌های کم‌نظیر و حتی بی‌نظیر برخوردار است، ضمن حمایت از ورزش ملی، در بیشتر رشته‌ها و رویدادهای ورزشی حضوری فعال و اثرگذار دارد.

چرا لباس کاروان ایران در المپیک 2020 توکیو دلچسب نیست؟ + عکس

 

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی المپیکی کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۵۹۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی برگزیدگان مسابقات تنیس روی میز و بدمینتون منطقه یک کشور

محمد یزدان‌پناه مدیر تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا اعلام کرد که مسابقات تنیس روی میز کارکنان و اعضای هیئت علمی قهرمانی منطقه یک کشور(استان‌های فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد) به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز برگزار شد.

به گفته وی، این دوره از مسابقات که به مناسبت سالروز تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز با حضور واحدهای بوشهر، یاسوج، ارسنجان، فیروزآباد، سپیدان، فسا، آباده و شیراز در سالن ورزشی پردیس دانشگاه آزاد شیراز برگزار شد.

مدیر تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس عنوان کرد: پس از انجام بازی‌های  دوره‌ای و انفرادی در مسابقات انفرادی علی کلینی از واحد شیراز اول شد، مجیدعباسی‌زاده از واحد ارسنجان به ذرتبه دومی رسید و امید موسائی از واحد شیراز و مجتبی عسکری از واحد فیروزآباد هم به‌طور مشترک به عنوان سومی دست پیدا کرد.

یزدان‌پناه بیان کرد: درمسابقات تیمی هم دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز به عنوان قهرمانی رسید، واحد ارسنجان دوم شد و واحدهای آباده و فسا به‌طور مشترک عناوین سومی را به دست آوردند و سرپرست فنی این دوره ازمسابقات هم علی کلینی بود.

وی افزود: نفرات برتر این دوره از مسابقات به مسابقات کشوری که در واحد تبریز برگزار خواهد شد اعزام می‌شوند.

مدیر تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس در بخش دیگری از گفت‌وگو با خبرنگار آنا با اشاره به نتایج مسابقات بدمینتون کارکنان و اعضای هیئت علمی برادر منطقه یک دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در مسابقات انفرادی ولی نوذری از واحد ارسنجان اول شد، قباد حسن‌پور از واحد مرودشت دوم شد و محمد عسکری از واحد فسا و علیرضا رضائی از واحد ارسنجان به‌طور مشترک سوم شدند.

یزدان‌پناه همچنین نتایج بازی‌های تیمی مسابقات بدمینتون را چنین برشمرد: در مسابقات تیمی واحد ارسنجان عنوان نخست را به دست آورد، واحد مرودشت به رتبه دومی رسید و واحدهای فسا و شیراز هم به طور مشترک سوم شدند. سرپرست فنی این دوره ازمسابقات بدمینتون برادران منطقه یک برعهده قباد حسن‌پور بود.

وی افزود: نفرات برتر این دوره از مسابقات به مسابقات کشوری که در واحد سپیدان برگزار می‌شود، اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حضور بیش از ۱۲۰۰ نفر ورزشکار در ویژه‌برنامه «ایرانی پهلوان»
  • رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مهمان «بی واسطه» شد +فیلم
  • قهرمانی تیم والیبال کارکنان دانشگاه آزاد میانه در مسابقات منطقه دو شمال‌غرب کشور
  • معاونان و مدیران فرهنگی سفیران دانشگاه در معرفی دستاورد‌ها هستند
  • معرفی برگزیدگان مسابقات تنیس روی میز و بدمینتون منطقه یک کشور
  • زنگ خطر برای کشتی ایران؛ آزادکاران نفس کم آوردند
  • رکورد شکنی ورزشکار کردستانی
  • ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی
  • پشت پرده تربیت فیزیوتراپیست در دوره‌های کوتاه مدت
  • پشت پرده تربیت نیروی فیزیوتراپی در دوره‌های کوتاه مدت