Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرویز سیروس‌پور پیشکسوت نامدار کشتی ایران تاکید دارد که ابطحی یکی از مدیران با برنامه و موفق صندوق بوده و پیشکسوتان از عملکرد او رضایت کامل دارند.

به گزارش برنا، پرویز سیروس پور در گفت‌وگو با روابط عمومی صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور گفت: از زمان مدیریت دکتر ابطحی تغییرات اساسی چه در ظاهر صندوق، چه در ارائه خدمات، چه حمایت و تکریم پیشکسوتان نسبت به قبل انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به تمایل پیشکسوتان برای حضور در صندوق، اظهار کرد: فضای پر از آرامش صندوق، نظم در اموراداری، برخورد خوب و محترمانه پرسنل و همچنین برگزاری برنامه هایی چون تجلیل از پیشکسوتان انگیزه ای برای حضور پیشکسوتان در صندوق شده است و این ها از مهم ترین دلایلی است که دکتر ابطحی را مدیری برجسته می کند.

سیروس پور با اشاره به اینکه پیشکسوتان از عملکرد مدیرعامل صندوق رضایت کامل دارند، گفت: ابطحی کارکرد خوبی در صندوق داشته و باعث ایجاد وحدت میان پیشکسوتان شده است. در گذشته بغیر از یک سری از پیشکسوتان بسیاری از پیشکسوتان مورد حمایت نبودند ولی هم اکنون صندوق برای پیشکسوتان و قهرمانان قدیمی همچون خانه ای است که در آن احساس آرامش دارند.

او ادامه داد: اعتقاد من این است مدیری چون دکتر ابطحی که نگاه مثبت دارد، ایده های نویی را اجرا می کند و عملکردش مورد رضایت و خرسندی است. از زمانی که وی مدیریت صندوق را بر عهده گرفته، کارها و ایده های جالب و موثری آغاز شده از جمله برگزاری مراسم تجلیل از پیشکسوتان و بزرگان ورزش که موجب افزایش روحیه و ایجاد محبت در میان پیشکسوتان ورزش شده است.

سیروس پور در ادامه درخصوص حضور کشتی گیران کشورمان در المپیک گفت: کشتی گیران ما انگیزه بسیاری برای کسب مدال المپیک دارند، اعضای تیم با توجه به تمرینات مناسبشان اگر خوب سر وزن برسند و قرعه خوبی داشته باشند، حتما برای کشورمان افتخار آفرینی خواهند کرد.

پرویز سیروس‌پور کشتی‌گیر و مربی کشتی آزاد و مدیر ورزشی ایرانی است. وی سابقه مربی‌گری تیم ملی کشتی آزاد ایران را در المپیک ۱۹۷۲ مونیخ و رقابت‌های قهرمانی جهان ۱۹۶۷ دهلی نو، ۱۹۷۰ ادمونتون، ۱۹۷۱ صوفیه، ۱۹۷۵ مینسک، ۱۹۷۷ لوزان، ۱۹۷۸ مکزیکوسیتی و ریاست فدراسیون کشتی ایران را در اواخر دهه ۱۳۷۰ دارد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پرویز سیروس پور دکتر ابطحی سیروس پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۵۹۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از چهره های ماندگار تعلیم و تربیت آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی در مراسم تجلیل از چهره های ماندگار تعلیم و تربیت آذربایجان شرقی از مدیران کل و معاونان سابق اداره کل آموزش و پرورش و پیشکسوتان عرصه تعلیم و تربیت استان قدردانی شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی در این مراسم گفت: افتخارات امروز نظام تعلیم و تربیت استان در سایه تلاش‌ها و مجاهدت‌های مدیران و معلمان در دوران مختلف است.

سعادتی با اشاره به اینکه تعلیم و تربیت رسالت پیامبران است بر توجه به مفهوم استاد و شاگردی در آموزش و پرورش و استفاده از تجربیات پیشکسوتان و انتقال آن به نسل آینده تاکید کرد.

وی تحول و موفقیت آموزش و پرورش را در گرو مشارکت همگانی دانست و یادآور شد: آموزش و پرورش در کانون توجه همه نخبگان، مسئولان و نهاد‌های عمومی و دولتی است و این مجموعه بدون جلب مشارکت آحاد جامعه موفق نمی‌شود.

دیگر خبرها

  • این مربی منچستر یونایتد را متحول می‌کند
  • آمادگی میلان برای فعال کردن بند تمدید ۳ ساله قرارداد لوکا یوویچ
  • رضایت حاکمیت به پوشش زنان ۲۰ سال پیش | همان بدحجابانی که کافر بودند!
  • استقلال یک - پرسپولیس یک در سن سیروس!
  • چاپ ترجمه کتاب اقتصاددان آمریکایی درباره تحول در رفتار
  • رفاقت قدیمی‌ با سیروس میمنت باعث بازی‌ام در «نون خ» شد/ در کرمانشاه ۱۰۰۰ نفر تست بازیگری دادند
  • رضایت: ساماندهی برنامه‌های آموزشی در جهت اولویت و نیاز کشور است
  • ظاهر آیفون متحول می‌شود/ جزئیات
  • تبادل مرگ و زندگی در جریان اهدای عضو
  • تجلیل از چهره های ماندگار تعلیم و تربیت آذربایجان شرقی