Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، حجت الاسلام والمسلمین حامدی،امام جمعه پردیسان در دیدار  با حجت الاسلام والمسلمین ذوالنوری، نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی که در دفتر امام جمعه پردیسان در قم برگزار شد، گفت: بنده از مردم این شهر به دلیل مشکلات و عدم وجود زیر ساخت‌های لازم در بحث مدرسه، مسجد، آب و فاضلاب، مغازه‌های تجاری و حتی مصلای این شهر خجالت زده ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان داشت: نباید این وضعیت مردم باشد. چرا وقتی زیرساخت‌های لازم برای مردم در نظر گرفته نشده بود، برای آن‌ها مسکن ساختند و تحویل دادند. چرا دستگاه‌های مربوطه این شهر پاسخ گو نیستند.
حجت الاسلام والمسلمین حامدی گفت: بسیاری از مغازه‌های تجاری پردیسان موقتی است و اگر این این مجوز‌های موقتی لغو شود مردم چکار باید کنند. عملا مسئولین پاسخگو نیستند.

امام جمعه پردیسان افزود:. بعضا بعضی از مناطق حتی مسجدی ندارد و اگر مسجدی هست، مردم بعد از چند سال هنوز در کانکس نماز می‌خوانند.

وی بیان داشت: وقتی برای مردم مسکن می‌ساختند، کسی به فکر ساخت مصلا نبود. بدتر این که اصلا زمینی برای آن در نظر گرفته نشده است و الان این زمینی که در میدان امام علی (ع) پردیسان به مصلی اختصاص داده شده، کاربری آن برای فضای سبز بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین حامدی گفت: بعد هم با تلاش حجج الاسلام والمسلمین غفوری و قوامی، ائمه جمعه سابق این شهر، این مصلای به وضعیت فعلی یعنی ستون رسیده که وقتی باد می‌زند و گرد و غبار می‌شود، اوضاع به شدت نامناسب می‌شود و بار‌ها دیده شده که مردم در این مصلای در گرد و غبار نشسته اند و همه لباس هایشان خاکی شده، بنده خجالت زده مردم هستم.

امام جمعه پردیسان افزود: حق مردم این نیست و باید بیش از این‌ها برای آن‌ها کار کرد. مردم انتظاراتی از مسئولین دارند، ولی به امید این دولت نمی‌توان نشست. باید دولت جدید با تلاش مضاعف این مشکلات را رفع کند.

وی بیان داشت: مشکل بعدی جدای از عدم زیر ساخت‌های لازم، مسئولین دنبال این هستند، به جمعیت فعلی شهر، دوباره ۱۰۰ هزار نفر دیگر اضافه کنند. مگر زیر ساخت‌های آن ۳۰۰ هزار نفر را حل کردند، که دارند ۱۰۰ هزار نفر دیگر اضافه می‌کنند. همه این‌ها آسیب است و اضافه کردن جمعیت مشکلات را اضافه‌تر خواهد کرد.

امام جمعه پردیسان افزود: در کنار همه این موارد، قبر شهید گمنامی هم در جوار مصلای قم قرار دارد که بدون سر پناه است محل زیارت مردم علاقه‌مند و عشاق شده است. این شهید هم مانند مردم این شهر مظلوم و مورد بی مهری و بی توجهی مسئولین و دستگاه‌ها واقع شده است.

وی بیان داشت: رفع این مشکل هم نه نیازمند بودجه، بلکه عشق و علاقه می‌خواهد. نمایندگان این استان از مردم این شهر حمایت کنند تا بیش از این شاهد رنج و مشکلات آن‌ها نباشیم.

منبع:خبر حوزه

انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: منطقه پردیسان قم مشکلات مردم حجت الاسلام والمسلمین امام جمعه پردیسان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۶۲۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان باید با خودسازی و تزکیه مأنوس باشند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، به‌مناسبت پاسداشت روز معلم، دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده با امام جمعه آباده و نماینده منتخب مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری دیدار و گفت‌و‌گو کردند.

امام جمعه آباده در این دیدار از استادان و معلمان به‌عنوان پرورش‌دهنده جوانان و نوجوانان یاد کرد و از آنان خواست این نسل آینده‌ساز را آگاه، بیدار، باایمان و بااخلاق رشد دهند و تعهد در قبال کشور را در وجود آنان نهادینه کنند.

حجت‌الاسلام سیدعلیرضا دانا با بیان اینکه معلمی شغل انبیاء است، ادامه داد: معلمی موهبت بزرگ الهی تزکیه و تعلیم را نصیب معلمان گرانقدر کرده است.

وی با اشاره به نامگذاری ۱۲ اردیبهشت به‌عنوان روز معلم خاطرنشان کرد: این روز بزرگ مایه افتخار برای کسانی است که در جامعه از شأن والای معلمی برخوردارند.

امام جمعه آباده متذکر شد: اگر معلمی اهل تزکیه و علم‌آموزی نباشد، نمی‌تواند وظیفه‌اش را به خوبی انجام دهد و معلمان باید با خودسازی و تزکیه مأنوس باشند و نیروی انسانی ارزش‌مدار تربیت و از همه ظرفیت‌های موجود در جامعه استفاده شود.

دانا با گرامیداشت یاد و خاطره اسوه عملی و چهره ماندگار عرصه تعلیم و تربیت استاد شهید آیت‌الله مرتضی مطهری و شهدای معلم، فرارسیدن هفته بزرگداشت مقام معلم را به مجاهدان سنگر مقدس علم و دانش تبریک گفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • از معلمان امین شهر، قدردانی شد
  • تقدیر از کارگران یک مجموعه تولیدی در خوشاب توسط امام جمعه شهرستان
  • شناسایی بیش از ۸۰۰ نوع نیت برای وقف
  • حجت‌الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • هم اندیشی برای تکمیل زائرسرای چهارمحال و بختیاری در مشهد
  • دیدار امام جمعه اردبیل با سه معلم پیشکسوت اردبیلی
  • حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • معلمان باید با خودسازی و تزکیه مأنوس باشند