Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان – بر اساس اعلام فدراسیون کشتی، قرعه کشی اوزان دهگانه این مسابقات عصر امروز برگزار شد که نتایج آن به شرح زیر است:

در وزن ۴۵ کیلوگرم حسین احمدی در دور نخست به مصاف رحمان اف آلان از قرقیزستان می‌رود و در صورت پیروزی بر این کشتی گیر در دور بعد بع برنده کشتی میان والنتین بالیکا از رومانی و آلپر توران از ترکیه مسابقات می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این وزن ۱۵ نفر حضور دارند.

در وزن ۴۸ کیلوگرم علی یحیی پور در دور نخست با آرتیومیج بوگوسلاوسکی از لیتوانی می‌رود و در صورت پیروزی بر این کشتی گیر در دور دوم به مصاف نوردانات آیتانوف از قزاقستان می‌رود. در این وزن ۱۵ نفر حضور دارند.

در وزن ۵۱ کیلوگرم علی خرم دل در دور اول با آدریان سیکورا از لهستان مبارزه می‌کند و در صورت گذر از این حریف در دور بعد به مصاف برنده کشتی میان المان ممدوف از آذربایجان و سیف اله ایتایف از فرانسه می‌رود. در این وزن ۱۶ نفر حضور دارند.

در وزن ۵۵ کیلوگرم شهداد خسروی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با دمتیتری کاراستویانوف از مولداوی مصاف می‌دهد و در صورت غلبه بر این حریف در دور بعد به مصاف برنده کشتی میان ماگومد بایتوکایف از روسیه و بنجامین بوجته از رومانی می‌رود. در این وزن ۱۸ نفر شرکت کرده اند.

در وزن ۶۰ کیلوگرم محمدرضا شاکری در دور اول به مصاف دالگات عبدالکادیروف از روسیه می‌رود و در صورت پیروزی بر این کشتی گیر در دور دوم با برنده مبارزه میان سینگ جاسکاران از هند و گابریل اوجوگ از مولداوی پیکار می‌کند. در این وزن ۲۳ نفر حضور دارند.

در وزن ۶۵ کیلوگرم علی رضایی در دور اول با آنوشاوان بارسقیان از ارمنستان مسابقه می‌دهد و در صورت پیروزی بر این کشتی گیر در دور دوم به مصاف برنده مبارزه میان شاتیک الایدار از قزاقستان وآکمال سایدوف از ازبکستان می‌رود. در این وزن ۲۳ نفر حضور دارند.

در وزن ۷۱ کیلوگرم سیدحسن اسماعیل نژاد در دور نخست به مصاف گئورگی ناتوبیدزه از گرجستان می‌رود و در صورت پیروزی در این دیدار در دور دوم با برنده دیدار بین مارسیو از آیون مولداوی و تچاریس کوگیومتسید از یونان مبارزه می‌کند. در این وزن ۲۳ نفر شرکت کرده اند.

در وزن ۸۰ کیلوگرم مجید باقری پس از استراحت در دور اول در دور دوم با الکساندر مامروش از اوکراین کشتی می‌گیرد و در صورت غلبه بر این حریف در دور دوم به مصاف برنده کشتی میان جیمز روولی از آمریکا ومصطفی گادجی مالاچدبیروف از روسیه می‌رود. این وزن ۲۱ شرکت کننده دارد.

در وزن ۹۲ کیلوگرم ابوالفضل یاراحمدی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف برنده کشتی میان میرونشوک رجب اف از ازبکستان و گئورگین تریپون از رومانی می‌رود. در این وزن ۲۱ نفر شرکت کرده اند.

در وزن ۱۱۰ کیلوگرم امیررضا معصومی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با کساوری کامینسکی از لهستان مصاف می‌دهد. در این وزن ۱۸ نفر حضور دارند.

بر اساس برنامه این مسابقات، رقابت‌های اوزان ۴۸، ۵۵، ۶۵، ۸۰ و ۱۱۰ کیلوگرم کشتی آزاد روز‌های ۲۸ و ۲۹ تیر و مسابقات اوزان ۴۵، ۵۱، ۶۰، ۷۱ و ۹۲ کیلوگرم کشتی آزاد، روز‌های ۲۹ و ۳۰ تیرماه برگزار می‌شود.

رقابت‌های مقدماتی پنج وزن نخست از ساعت ۱۴ فردا (دوشنبه) به وقت ایران آغاز می‌شود. بیشتر بخوانید: ساعت و برنامه مسابقات کشتی در المپیک توکیو مشخص شد

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فدراسیون کشتی کشتی آزاد مصاف برنده کشتی میان رود و در صورت پیروزی نفر حضور دارند در وزن پس از استراحت در دور دور دوم به مصاف دور دوم دور نخست دور اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۶۳۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ پیروزی ملی‌پوشان امید بوکس در مسابقات آسیایی

در دومین روز رقابت‌های جوانان و امید بوکس آسیاریال چهار نماینده کشورمان مقابل حریفان خود به برتری دست یافتند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روز دوم رقابت‌های بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا امروز(یکشنبه - 9 اردیبهشت ماه) در قزاقستان پیگیری شد و چهار ملی‌پوش تیم امید کشورمان موفق به شکست حریفان خود شدند.  

استکی: وضعیت تیم امید بوکس مثل هندوانه در بسته است

در رقابت‌های امروز، آرشام حسنی در وزن 48کیلوگرم از سد بوکسوری از کره‌جنوبی گذشت تا حریف نماینده هند در دور بعد شود.در وزن 57 کیلوگرم، نیما بیاتی در مصاف با نماینده فیلیپین به برتری دست یافت و حریف نماینده مغولستان در دور بعد شد.

امیرحسین پیشرو نیز در وزن 63.5 کیلوگرم مقابل نماینده سریلانکا به برتری دست یافت تا در دور بعد به مصاف نماینده ازبکستان برود. عیسی فردین نیز در وزن 71 کیلوگرم نماینده عراق را برد تا حریف بوکسوری از قزاقستان شود. 

روز گذشته نیز رضا فضلی در وزن 57 کیلوگرم رده سنی جوانان مقابل بوکسوری از امارات به پیروزی رسیده بود.

 در ادامه مسابقات، فردا(دوشنبه- 10 اردیبهشت ماه) رقابت‌های رده سنی جوانان پیگیری خواهد شد و در وزن 48 کیلوگرم هدی شعبان با حریفی از فیلیپین مسابقه خواهد داد و مهدی سلطانی نیز در وزن 54 کیلوگرم به مصاف نماینده مغولستان خواهد رفت.  

انتهای پیام/ 

دیگر خبرها

  • ۴ پیروزی ملی‌پوشان امید بوکس در مسابقات آسیایی
  • گرایی بازهم به تیم ملی کشتی دعوت نشد!
  • علاوه بر ۲ انتخابی بزرگ؛ چه فرنگی‌کارانی به بوداپست می‌روند؟
  • زنگ خطر برای کشتی ایران؛ آزادکاران نفس کم آوردند
  • رقابت بوکسور‌های کیش در مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی ملایر
  • کشتی قهرمانی کشور؛ نفرات راه یافته به نیمه‌نهایی مشخص شدند
  • جام کشتی تختی اهواز؛ قرعه کشی پنج وزن دوم انجام شد
  • جام کشتی تختی اهواز؛ نتایج فینال پنج وزن نخست مشخص شد
  • قهرمانی فتحی در مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ مردان
  • معرفی برترین‌های ۵ وزن نخست کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی