Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین،  صفا صبوری دیلمی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران که در تشریح آخرین دستاوردهای اجرایی فاز نخست پروژه احداث باغ راه حضرت فاطمه زهرا(س) سخن می گفت، ضمن اعلام خبر فوق افزود: عملیات احداث مسیرهای پیاده روی و دوچرخه سواری به موازات تلاش برای توسعه فضای سبز در تمام مقاطع بدون معارض فاز نخست ادامه دارد و تاکنون حدود ۴ کیلومتر از طول این مسیرها تکمیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی همچنین با بیان آنکه ایجاد فضای مکث و گذران اوقات فراغت در طول مسیر باغ راه حضرت فاطمه زهرا(س) از طریق احداث ساختمان های خدماتی موسوم به کوشک پیش بینی شده است، از طراحی ۲۲ سازه این چنینی در طول ۹ کیلومتری باغ راه خبر داد و گفت: در گام نخست احداث ۲ کوشک در محدوده مناطق ۱۷ و ۱۸ در نظر گرفته شده است. در حالی که کوشک منطقه ۱۸ به مرحله اجرای نازک کاری رسیده است، کوشک منطقه ۱۷ به سرعت به مرحله اتمام عملیات سازه ای نزدیک می شود.
به گفته معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، مساحت هریک از کوشک ها به ۳۳۰ مترمربع می رسد و فضاهایی همچون کافی شاپ، ایستگاه دوچرخه، نگهبانی و سرویس بهداشتی در آنها جانمایی شده است.
گفتنی است پروژه احداث باغ راه حضرت فاطمه زهرا(س) پس از انتقال خط راه آهن تهران- تبریز به زیر زمین در سال ۱۳۹۲، روی بام این تونل در محدوده ای به طول تقریبی ۹ کیلومتر و کشیدگی شرقی- غربی و عرض متوسط ۳۰ متر با وسعت حدود ۲۷ هکتار تعریف شده است. فاز یک پروژه شامل محدوده ای به طول ۶ کیلومتر حدفاصل میدان شهدای مدافع حرم تا خیابان الغدیر است.

کد خبر 615331 برچسب‌ها شهر مدیریت شهری

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: شهر مدیریت شهری باغ راه حضرت فاطمه زهرا س

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۶۳۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک مربی زن، رییس یک رشته پر مدال المپیکی شد!

به گزارش “ورزش سه”، شاید کمتر کسی بداند که رشته‌های زیر مجموعه دوچرخه سواری سالنی هم، از رشته‌های المپیکی محسوب می‌شوند. دوچرخه سالنی با سه زیر شاخه مختلف (سایکل بال، آرتیستیک بال و ای اسپورت) به زودی در المپیک حضور خواهد داشت و حالا با جدی شدن این ورزش در دنیای ورزش، فدراسیون دوچرخه سواری ایران هم به دنبال ارتقا این رشته‌ها است.

حالا با تصمیم رئیس فدراسیون دوچرخه سواری، سوزان دولت آبادی که از باتجربه‌ترین مربی‌ها در رشته دوچرخه سواری سالنی است، ریاست این کمیته را به عهده گرفته است. دولت آبادی به طور کلی ریاست کمیته دوچرخه سواری ایران در بخش زنان و مردان را به عهده گرفته است.

دولت آبادی در همین خصوص می‌گوید: اولین هدفم ارتقا سطح دانش مربیان است و می‌خواهم مربیان زیادی را به این رشته تزریق کنم. هدف دومم حضور پر تعداد دختران و پسران در المپیک است و می‌خواهم از فرصت به دست آمده نهایت بهره را داشته باشم. همچنین از رسول اسدی، رییس فدراسیون دوچرخه سواری برای در اختیار دادن چنین فرصتی تشکر می‌کنم.

دیگر خبرها

  • احداث مسیرهای پل ولایت و پل ششم در مراحل پایانی
  • یک مربی زن، رییس یک رشته پر مدال المپیکی شد!
  • پیشرفت ۸ درصدی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر
  • اجرای ۸۱۹ کیلومتر خط انتقال و شبکه آب در طرح جهاد آبرسانی خوزستان
  • پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی پروژه نهضت ملی مسکن هیدج
  • اسامی ۵۳ نوجوان راه‌یافته به باشگاه قاف اعلام شد
  • فاز اول پروژه جاده مرزی آستارا با پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصد در حال تکمیل است
  • آغاز عملیات عمرانی پروژه پیاده‌راه باباطاهر همدان
  • زخم عمیقی به دوچرخه سواری زدند که به راحتی درست نمی‌شود
  • پیشرفت ۴۰ درصدی رمپ خروجی پل امام خمینی (ره)