Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ پاسدار " علیرضا براتعلی" روز یکشنبه در نشست قرارگاه حضرت جوادالائمه اراک افزود: تشکیل ۶۱ قرارگاه محله اسلامی در شهر اراک ضروری است که این مهم با جدیت در حال پیگیری است.
 وی تاکید کرد: تشکیل انقلاب، نظام، دولت،جامعه و تمدن اسلامی پنج مرحله مهم در نهضت اسلامی است و در مرحله تشکیل جامعه اسلامی موظف به فعالیت در راستای رفع آسیب‌ها و ناهنجاری‌های اجتماعی، خنثی سازی توطئه‌های دشمنان در جنگ نرم و ترویج سبک زندگی اسلامی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اجتماعی سپاه روح الله استان مرکزی ضمن بهره‌گیری از ظرفیت روحیه و تفکر بسیج در راستای رفع مشکلات مناطق محروم گفت: نقش آفرینی و موفقیت‌های بسیج در سال‌های انقلاب همواره چشمگیر بوده که ورود بسیج برای کنترل و کاهش آسیب‌های کرونا از جمله این موفقیت‌ها است.

سرهنگ براتعلی بیان کرد: بر اساس آخرین آمار، در سطح کشور بیش از یک هزار و ۱۰۰ محله حاشیه نشین و کم برخوردار وجود دارد که ۳۱ محله آن در استان مرکزی است.

وی با اشاره به تشکیل محله‌های اسلامی در استان مرکزی گفت: سه ضلع اصلی برای محله‌ها از جمله امام جماعت به عنوان مدیر محله اسلامی، مردم و نماینده‌های ادارات و دستگاه‌ها در نظر گرفته شد.

معاون اجتماعی سپاه روح الله استان مرکزی ادامه داد: در ساختار محله‌های اسلامی شناسایی مسائل، نظام بندی و اولویت بندی آنها در قالب ۱۲ کمیته تخصصی در اولویت قرار گرفته و کمیته‌ها موظف هستند راهکارهای ویژه‌ای در راستای رفع مشکلات ارائه دهند.

سرهنگ براتعلی خاطرنشان کرد: تشکیل بانک اطلاعاتی جامع در دستور کار قرار گرفته که در سطح شهر اراک بیش از ۸ هزار نفر در این راستا شناسایی شده اند و در گام بعدی، انجام اقدامات حمایتی و پشتیبانی‌های مختلف پیش‌بینی شد.

برچسب‌ها اراک استان مرکزی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سازمان بسیج سازندگی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اراک استان مرکزی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اراک استان مرکزی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سازمان بسیج سازندگی استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۶۳۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه: بازداشت عوامل پشتیبان گروهک جیش‌الظلم

به گزارش صدای ایران از ایسنا، در اطلاعیه روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آمده است: به اطلاع امت شهیدپرور ایران اسلامی می‌رساند بامداد امروز (شنبه) رزمندگان قرارگاه قدس در یک عملیات مشترک اطلاعاتی و عملیاتی با اداره کل اطلاعات سیستان و بلوچستان چند نفر از عوامل تامین و پشتیبانی کننده که نقش محوری در ۲ عملیات گروهک تروریستی جیش الظلم در تاریخ‌های ۲۴ آذر ۱۴۰۲ در ستاد انتظامی و ۱۶ فروردین سال جاری در سپاه شهرستان راسک را داشته و در مدرسه دینی انوارالحرمین روستای پشامگ از توابع این شهرستان مخفی شده بودند را با همکاری مردم شریف منطقه شناسایی و دستگیر کردند.

دیگر خبرها

  • سرلشکر رشید: ۲۴۰ جنگنده آمریکا و ناتو به اسرائیل در وعده صادق کمک کرد
  • امضای ۹ تفاهم نامه با حلقه‌های میانی و گروه‌های مردمی با هدف مردمی سازی سلامت
  • ۱۱۶۰ پروژه در سبد پروژه‌های سالانه شهر اصفهان است/ هیچ پروژه‌ای نباید معطل طراحی بماند
  • آغاز ثبت ‌نام سربازان برای دریافت مشوق‌های مهارت‌آموزی از امروز
  • بازداشت عوامل پشتیبان گروهک جیش‌ الظلم
  • سپاه: بازداشت عوامل پشتیبان گروهک جیش‌الظلم
  • تیم دانشگاه آزاد آزادشهر قهرمان مسابقات والیبال دانشجویان پسر دانشگاه آزاد شد
  • سجده شکر، پاسخ ساسان به حاشیه‌سازان(عکس)
  • مشارکت مردمی و تامین امنیت خاطر در سرمایه‌گذاری‌ها در دستور کار دولت
  • روایتی از نامهربانی مردم با یار مهربان + فیلم