Web Analytics Made Easy - Statcounter

به  گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی پیامی انتصاب حجت الاسلام ربانی به عنوان نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

جناب حجت الاسلام و المسلمین حاج سید حسن ربانی (دامت توفیقاته)

سلام علیکم

حسن اعتماد رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) در انتصاب جنابعالی به "نمایندگی، ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی" که بیانگر لیاقت شایستگی و قابلیت‌های آن برادر گرانقدر است را تبریک عرض می‌نمایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رجاء واثق دارم این انتصاب مبارک به پشتوانه روحیه جهادی و انقلابی و سوابق ارزنده آن روحانی وارسته و خستگی‌ناپذیر؛ فصل نوینی در نقش آفرینی‌های حوزه نمایندگی، ولی فقیه در آن مجموعه برای ترویج فرهنگ و ارزش‌های دینی و معنوی و ارتقای انطباق راهبرد‌ها، سیاست‌ها و کارکرد‌های وزارتخانه با موازین شرعی، انتظارات امامین انقلاب و نیاز‌های کشور و مردم، با بهره گیری از معاضدت و همراهی وزیر محترم و آحاد مدیران و کارکنان، رقم خواهد زد.

دوام توفیق جنابعالی در این سنگر خطیر تحت عنایات حضرت بقیه الله الاعظم (عج) و تبعیت از منویات و رهنمود‌های حکیمانه مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) را از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌جویم.

عبدالله حاجی صادقی

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی»

انتهای پیام /

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پیام تبریک نماینده ولی فقیه حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۶۴۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسلیت فرمانده سپاه امام رضا (ع) در پی رحلت سردار ایافت

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی سپاه امام رضا علیه السلام، سردار هاشم غیاثی در پیام تسلیت آورده است: رزمندگان دلاور لشکر ویژه شهدا در طول صحنه‌های دفاع از این مرز و بوم به ویژه در ۸ سال دفاع مقدس جان فشانی‌ها و دلاور مردی‌های سید مجید ایافت را به یاد دارند، او که در عملیات مرصاد به اتفاق همرزمانش، داغ پیشروی منافقین را از تنگه چهار زبر در کرمانشاه بر دل دشمنان این انقلاب گذاشت.

فرمانده سپاه امام رضا علیه السلام در پیام خود به مناسبت رحلت سردار ایافت آورده است: رضوان پروردگار بر این سردار پر افتخار و مجاهد فی سبیل الله که بعد از دفاع مقدس برای ترویج پیام انقلاب اسلامی و رفیقان شهیدش لحظه‌ای از پای ننشست و با حضور در میدان‌های فرهنگی همیشه به دنبال زنده کردن راه شهیدان بود که این تلاش‌ها در یاد و خاطره اهل فرهنگ و هنر انقلاب خواهد ماند.

وی در پایان این پیام آورده است: از درگاه خداوند رحمان برای همه بازماندگان صبر و شکیبایی و علو درجات و همنشینی با رفقای شهیدمان را برای این مجاهد نستوه مسالت می‌کنم.

دیگر خبرها

  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد
  • پیام تبریک فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن روز بسیج سازندگی
  • حجت‌الاسلام رضایی: دانشجویان میدان‌دار عرصه انقلاب هستند
  • تسلیت فرمانده سپاه امام رضا (ع) در پی رحلت سردار ایافت
  • برگزاری همایش حکمت مطهر با حضور نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا
  • شهدای روحانی الگوی مجاهد تبیین محسوب می‌شوند
  • خطبه های نماز جمعه نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان
  • انتقاد از فروش لباس‌های غیرمأنوس با فرهنگ ایرانی در بازار
  • بازداشت هزاران دانشجو در آمریکا دروغ آزادی بیان را اثبات کرد
  • پیام تبریک بانک سرمایه به مناسبت دهه فجر