Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از دزفول، شامگاه یک شنبه حاج علیرضا شهربانو زاده جانباز دوران دفاع مقدس و دفاع از حرم اهل بیت همچنین برادر شهید هشت سال دفاع مقدس محمدحسین شهربانو زاده، که به دلیل مجروحیت‌ها در حال درمان بود به فیض شهادت نائل و به یاران شهیدش پیوست.

شهربانو زاده متولد سال ۱۳۴۳ بود که در سن ۱۷ سالگی برای نخستین بار در جبهه‌ها حاضر و در عملیاتهایی طریق القدس، فتح المبین، بیت المقدس، والفجر مقدماتی، والفجر، عملیات خیبر، عملیات بدر، والفجر۸، کربلای۴، کربلای۵، نصر۴، نصر ۸، والفجر ۱۰ بیت المقدس ۷ حضور فعال و موثر داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین در طول ۸۱ ماه حضور در جبهه دو بار مورد اصابت ترکش و چندین بار در معرض گازهای شیمیایی قرار گرفت.

وی پس از آن در جمع مدافعان حرم قرار گرفت و در عملیات‌های آزادسازی شهرهای نبل و الزهرا شرکت نمود و به گفته همرزمانش بارها تا مرز شهادت پیش رفت.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: جانباز دزفول فوت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۶۵۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد

سرهنگ سلمان خواست خدایی افزود: این کتاب‌ها با موضوع نقش رزمندگان استان در دفاع مقدس و همچنین خاطرات شفاهی آنها به صورت رمان کودک و نوجوان به رشته تحریر درآمده اند.

وی اضافه کرد: تمبر نقش استان در دفاع مقدس نیز با همکاری اداره پست استان به اتمام رسیده و به زودی از آن رونمایی می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • شهادت جانباز ۷۰ درصد سیلاوی در اهواز
  • پیکر ۵ شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی والفجر یک تفحص شد
  • عملیات بیت المقدس نقطه عطف دفاع مقدس است
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد
  • جلد سوم تاریخ شفاهی دفاع مقدس به زودی چاپ می‌شود
  • ۲ شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در استان
  • دفاع مقدس برگرفته از تاسوعا و عاشورای حسینی است/ عملیات وعده صادق نتیجه خون شهداست
  • جنجال بزرگ علیه قالیباف از سوی یاران رائفی پور /غضنفری: در عوض رأی دادن به قالیباف، وعده خودرو و وام چندصدمیلیونی دادند/حبیب زاده: تکذیب می کنم