Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سیستان و بلوچستان با همت موسسه خیریه خادمین علی ابن ابیطالب( ع)، ۵ باب خانه بهداشت روستایی در مناطق محروم شهر زاهدان کنگ زنی شد.

به گزارش ایسنا معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در مراسم کنگ زنی خانه بهداشت روستایی گفت: امروز شاهد حرکات بسیار ارزشمندی در راستای ارتقای سلامت مردم هستیم، ۵ باب خانه بهداشت به همت موسسه خیریه خادمین علی ابن ابیطالب( ع)، در مناطق محروم شهر زاهدان کنگ زنی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: با ساخت این ۵ باب خانه بهداشت بیش از 6000 نفر از خدمات اولیه بهداشتی بهره مند خواهند شد.

وی ادامه داد: هر باب خانه بهداشت ۹۰ متر زیر بنا دارد که ساخت و تجهیز هر خانه بهداشت حدود یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان هزینه خواهد داشت که توسط خیرین تامین می شود.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان ادامه داد: با گذشت بیش از ۱۸ ماه از همه گیری کرونا در کشور و استان، اگر زیر ساخت های سلامت وجود نداشت وضعیت بیماری متفاوت بود.

گفتنی است: اعضای موسسه خیریه خادمین علی ابن ابیطالب( ع) جمعی از هنرمندان و ورزشکاران کشور می باشد که آقایان رسول خادم، کشتی‌گیر پیشین تیم ملی و قهرمان جهان و استاد پرویز پرستویی بازیگر سینما و تلوزیون به نمایندگی از این موسسه در زمینه ساخت خانه های بهداشت در مناطق محروم روستایی استان فعالیت دارند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: خانه بهداشت سيستان و بلوچستان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان ۵ باب خانه بهداشت مناطق محروم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۶۵۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار هواشناسی سطح زرد جوی برای سیستان و بلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان رییس اداره پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا استان سیستان و بلوچستان گفت: از بعدازظهر پنجشنبه تا شب جمعه (۱۳ تا ۱۴ اردیبهشت) برای همه مناطق استان به ویژه زاهدان، تفتان، خاش، میرجاوه، دلگان رخداد رگبار پراکنده بهاری گاهی رعدو برق، بارش تگرگ و تندباد موقتی پیش بینی می‌شود.

ملاشاهی در گفت وگو با ایسنا، افزود: از پیش از ظهر پنج شنبه تا شب جمعه (۱۳ الی ۱۴ اردیبهشت) برای شهرستان زاهدان، مناطق مرکزی و جنوبی و سواحل وزش باد شدید به همراه کاهش دید رخ خواهد داد.

وی توصیه کرد: از فعالیت های کوهنوردی و چرای دام در ارتفاعات خودداری و از اسکان در حاشیه مسیل ها و رودخانه‌های فصلی در زمان بارندگی پرهیز شود و در ترددهای دریایی احتیاط لازم صورت گیرد. همچنین از سفرهای غیرضروری پرهیز و از پوشش گلخانه ها محافظت شود. برای کاهش خسارات احتمالی نیز تمهیدات لازم در نظر گرفته شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هشدار هواشناسی سطح زرد جوی برای سیستان و بلوچستان
  • اعزام ۶۰ گروه جهادی به مناطق محروم استان بوشهر
  • احداث ۱۰۵۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در خوی
  • انجام واکسیناسیون پنوموکوک کودکان در استان سیستان و بلوچستان
  • ساخت ۵۴ کلاس درس در مناطق محروم ۵ استان کشور
  • روایت عجیب از تلاش‌ها برای تعطیلی خانه امن زنان | درها را قفل کردیم، دخترها در آشپزخانه جمع شده و گریه می‌کردند!
  • در «جداول بودجه» به استان‌ها و مناطق محروم توجه شده است
  • توجه به مناطق محروم و آبادانی شهر به طور عادلانه، رویکرد شورای ششم
  • ساخت فضاهای آموزشی در مناطق محروم شهرستان دیر
  • تاکید رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بر تلاش تجهیزات موجود و اتقاء کمی و کیفی ارائه خدمات