Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، نورالدین فرزادی پور عصر یکشنبه در جلسه برنامه ریزی برنامه‌های دهه امامت و ولایت افزود: عید غدیر و دهه امامت و ولایت، مهمترین عنصر از نگاه الهی است از این رو باید زمینه تعالی جامعه را در ابعاد مختلف فراهم کرده و اهمیت تاثیرگذاری مساله امامت و ولایت را یادآور شویم.

وی اظهار کرد: آیین دعای عرفه در جوار حرم احمد ابن اسحاق(ره)، مراسم جشن عیدقربان و غدیر و  برپایی کارناوال شادی، پخت غذا برای نیازمندان، برگزاری مسابقه مجازی و فرهنگی، استقرار ایستگاه سلامت، آذین بندی خیابان ها و معابر عمومی از مهمترین برنامه‌های دهه ولایت و امامت در شهرستان است که تلاش می‌کنیم با توجه به نارنجی بودن وضعیت شهرستان از لحاظ کرونا، این برنامه ها در چارچوب رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه سرپل ذهاب نیز در این جلسه گفت: عید غدیر تنها واقعه‌ای تاریخی نیست بلکه روز اسلام است و بدون شک غدیرخم نقش سرنوشت سازی در تعیین مسیر اسلام پس از پیامبر اکرم (ص) داشته است.  

حجت الاسلام جواد فاطمی نسب افزود: عید قربان نیز که شاخص بندگی و اطاعت حضرت ابراهیم (علیه السلام) از پروردگار را نشان می‌دهد تا عید غدیر که تجلی رسالت در امامت با منصوب شدن حضرت علی (ع)، توسط پیامبر (ص) به جانشینی و امامت مسلمین است، دهه بسیار بنیادی و با اهمیت برای مسلمانان محسوب می‌شود.

سرپل‌ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰ هزار نفر جمعیت دارد.

برچسب‌ها سرپل ذهاب کرونا عید سعید غدیرخم نماز عید قربان بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سرپل ذهاب کرونا عید سعید غدیرخم سرپل ذهاب کرونا عید سعید غدیرخم نماز عید قربان بهداشت و سلامت سرپل ذهاب عید غدیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۶۵۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک

طی این مراسم که با حضور دکتر عبدالجبار ذاکری معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان برگزار شد، از دکتر مجتبی مهترپور به پاس ۱۶ ماه حضور در شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک تقدیر و دکتر محمد رزانی به عنوان سرپرست جدید این مرکز معرفی شد.

در پایان با اهدای لوح یادبود از طرف معاون بهداشتی دانشگاه، از زحمات دکتر مهترپور تجلیل و ابلاغ دکتر رزانی بعنوان رئیس جدید شبکه بهداشت به وی تقدیم گردید.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۶۰۰ متر تور ماهیگیری از صیادان غیرمجاز
  • کشف بیش از ۶۰۰ متر تور ماهیگیری از صیادان غیرمجاز در سرپل ذهاب
  • آئیین تجدید میثاق با شهدا در گناوه برگزار شد
  • مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک
  • جشن بزرگ «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا علیه السلام برگزار می‌شود
  • ویژه‌برنامه استاد مجتهدی با عنوان «یک‌عمر معلم» برگزار می‌شود
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌ دراز
  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌دراز
  • پیش بینی صعود ۴۰هزار نفری به ارتفاعات بازی دراز