Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/همدان رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر گفت: در راستای توسعه و گسترش ورزش در روستاها و ایجاد شور و نشاط بین قشر جوان، سی‌و نهمین خانه ورزش روستایی ملایر در محل حوزه علمیه شبانه‌روزی سامن افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

 حمید رضا سپهری‌نیا افزود: به همت هیئت روستایی و بازی های بومی محلی و همکاری اداره ورزش و جوانان سی‌و نهمین خانه ورزش روستایی با هدف توسعه و گسترش ورزش در روستا و ترویج فرهنگ غنی ورزش در بین خانواده‌های روستایی و تشویق و ایجاد انگیزه جوانان روستایی برای جذب ورزش افتتاح و مورد بهره‌برداری  قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در این آئین حجت الاسلام احد آزادیخواه نماینده مردم ملایر در مجلس و پدر طلبه شهید "محمد رضا یوسفی" حضور داشتند، اظهارکرد: توسعه ورزش در روستاها و تشویق جوانان به ورزش از مهمترین اقداماتی است که اداره ورزش و جوانان با محوریت هیئت روستایی و بازی‌های بومی محلی در سطح شهرستان و بخش‌های تابع آن مدنظر داده است.

سپهری‌نیا با اشاره به اینکه با توسعه ورزش روستائی، ضمن استعدادیابی نوجوانان و جوانان، سطح شادی، نشاط و تندرستی در خانواده‌ها ارتقا می‌یابد، یاد و خاطره شهدای والامقام هشت سال دفاع مقدس، مدافعین حرم، سلامت و امنیت را گرامی داشت و بیان کرد: سی و نهمین خانه ورزش روستایی ملایر به نام شهید "محمد رضا یوسفی"، مزین شده است.

‍رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر در ادامه از اعزام " جلال لطیفی"، مربی ملایری و مربی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان کشور به مسابقات جهانی خبر داد و افزود: لطیفی که در حال حاضر طی حکمی از سوی فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران عهده‌دار مربیگری تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان کشور است، به همراه این تیم عازم مسابقات کشتی آزاد نوجوانان جهان شد.

به گزارش ایسنا وبه نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان ملایر، سپهری‌نیا با اشاره به اینکه مسابقات کشتی آزاد نوجوانان جهان از امروز دوشنبه ۲۸ تیرماه به میزبانی کشور مجارستان آغاز و تا سوم مرداد ماه سال‌جاری ادامه دارد، گفت: در این دوره از مسابقات، لطیفی مربیگری تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان کشور را برعهده دارد.

این مقام مسئول یادآورشد: " جلال لطیفی"، قهرمان جهان و مربی کشتی، سال‌هاست در ملایر در تشویق و جذب جوانان به ورزش و قهرمان پروری در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان نقش بسزایی ایفا کرده است، از این قهرمانان می‌توان به " عباس زندیه" در رده سنی نوجوانان و داریوش " ولی‌زاده" در رده سنی جوانان اشاره کرد که در سال‌جاری مقام‌های سوم و دوم کشور را از آن خود کردند و اردو نشین تیم ملی نوجوانان و جوانان کشور بودند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اداره ورزش و جوانان خانه ورزش روستایی استانی شهرستانها اداره ورزش و جوانان کشتی آزاد نوجوانان جوانان کشور تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۶۶۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از بزرگراه آستارا – آستارا تا پایان تابستان

رضا اکبری، معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور روز گذشته در بازدید از روند اجرایی پروژه بزرگراه آستارا – آستارا گفت: این پروژه به طول یک هزار و ۴۰۰ متر در نقطه مرزی بین جمهوری اسلامی ایران و کشور آذربایجان در حال انجام است و نقش بسزایی در حمل و نقل ترانزیتی ایفا می‌کند.

او با بیان اینکه این بزرگراه در کنار پایانه مرزی جدید در کاهش بار ترافیکی کامیون‌ها اثر گذار خواهد بود، افزود: قطعاً همکاری دستگاه‌های همسو به پیشبرد این پروژه کمک خواهد کرد.

به گفته معاون سازمان راهداری، پروژه بزرگراه آستارا - آستارا شامل یک دهنه پل بزرگ به طول ۳۲ متر، دور برگردان غیرهمسطح، ساختمان اداری مرزبانی، آب رو و زیرگذر است.

اکبری با بیان اینکه این پروژه ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، تصریح کرد: امیدواریم پروژه بزرگراه آستارا - آستارا تا پایان شهریور ماه تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

او همچنین گفت: با توجه به تردد میانگین روزانه ۳۰۰ کامیون به خارج از کشور از طریق مرز آستارا، توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل بین المللی در این شهرستان ضروری است.

منبع: مهر

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از بزرگراه آستارا – آستارا تا پایان تابستان
  • همدان میزبان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور است
  • تقویت نشاط اجتماعی با ترویج فرهنگ پهلوانی در جوانان و نوجوانان
  • اعزام ۳۰ هزار نفر از استان همدان به اردوی راهیان نور
  • بهره برداری از ۲۱ تصفیه خانه در واحد‌های تولیدی استان همدان
  • بهره‌برداری از طرح بهداشتی و درمانی در اسفراین
  • رقابت بوکسور‌های کیش در مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی ملایر
  • ورزش زورخانه ای و پهلوانی-زنجان
  • مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی در اردبیل
  • بازدید مدیر عامل شرکت آبفای استان یزد از تصفیه خانه آب شهر میبد