Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا شهرکی روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: تایید اینکه روند کرونا در سیستان و بلوچستان صعودی یا نزولی بوده و یا به چه سمتی پیش می‌رود در صحبت‌های وزیر بهداشت به طور کلی اشاره شد که استان‌هایی که درگیر پیک جدید کرونا بودند شرایط گذر از پیک را دارند می‌گذرانند.

وی افزود: برداشت ما از شرایط سیستان و بلوچستان این است که کم کم آرامش در حال حاکم شدن بوده اما نمی‌توان به این وضعیت اطمینان کرد چون کوچکترین رفتار غیرمنطقی مردم می‌تواند به آن دامن بزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل دفتر مدیریت بحران سیستان و بلوچستان ادامه داد:موقعی می‌توانیم بگوییم که شرایط کرونا در استان نزولی شده که حداقل شرایط آمار ابتلای  پارسال که روزانه حدود ۳۰۰ نفر بود را تجربه کنیم نه اینکه روزانه افزون‌بر یک‌هزار نفر مبتلا داشته باشیم.

وی با بیان اینکه همچنان ممنوعیت تردد درون شهری در ساعات ۲۲ تا سه بامداد برقرار است تصریح کرد: مردم نیز سعی کرده در سطح شهر جز در موارد ضروری حضور نداشته باشند و تمام پروتکل‌های بهداشتی مثل ماسک و دستکش را رعایت کنند.

شهرکی با بیان اینکه تمامی پروتکل‌های ابلاغ شده در شهرهای قرمز مانند محدودیت تردد، خروج و ورود به این شهرها و محدودیت فعالیت مشاغل وجود دارد تاکید کرد: در شهرهای وضعیت قرمز مشاغل گروه۲، سه و چهار و در شهرها نارنجی مشاغل گروه سه و چهار تعطیل است.

وی ادامه داد: توصیه به همگان این است که رعایت پروتکل‌های بهداشتی را داشته باشند در غیر این‌صورت با هماهنگی دستگاه قضایی و نظارتی اقدام به پلمب واحدهای نظارتی هم خواهد شد.

برچسب‌ها ویروس کرونا سیستان و بلوچستان واکسن کرونا بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا سیستان و بلوچستان واکسن کرونا ویروس کرونا سیستان و بلوچستان واکسن کرونا بهداشت و سلامت سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۶۶۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی سپاه و‌ ارتش در سیل سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، نیرو‌های سپاه و ارتش از زمین و هوا کار ارسال کمک‌ها به مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان را انجام می‌دهند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • انجام واکسیناسیون پنوموکوک کودکان در استان سیستان و بلوچستان
  • (تصاویر) آبتنی کودکان در سیل سیستان و بلوچستان
  • رونمایی رسمی از بزرگترین پویش کشور در زمینه انرژی
  • سیستان و بلوچستان پتانسیل‌های فراوانی در زمینه‌های تولیدی و اقتصادی دارد
  • زمینه بهبود وضعیت معیشتی‌ کارگران فراهم شود
  • امدادرسانی سپاه و‌ ارتش در سیل سیستان و بلوچستان
  • نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ با حضور سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد
  • فرصتی برای معرفی ظرفیت‌های سرمایه گذاری سیستان و بلوچستان
  • زندگی پس از سیل در دشتیاری سیستان و بلوچستان
  • (تصاویر) مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان