Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@02:18:22 GMT

آبرسانی به ۴۷۱ روستای خوزستان

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۶۷۰۹۵

آبرسانی به ۴۷۱ روستای خوزستان

ایسنا/خوزستان رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گفت: تصمیم گرفته شده است که ۴۷۱ روستای خوزستان آبرسانی شوند و همچنین بخشی از مخازنی که لازم است، در روستاها مستقر شوند تا آبرسانی صورت گیرد.

محمد مخبردزفولی، امروز (۲۸ تیرماه) که به منظور بررسی وضعیت برخی روستاهای دچار تنش آبی استان وارد اهواز شد در بدو ورود در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: ما خود را موظف می‌دانیم که هرچه از دستمان بر می‌آید را برای هم‌وطنان خوزستانی انجام دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همه عزیزان مستحضر هستند که چند روز است همکاران ما در ستاد اجرایی، بنیاد برکت و بنیاد احسان در استان خوزستان حضور دارند و تصمیمات خوبی گرفته شده است.

به گزارش ایسنا، وی افزود: تصمیم گرفته شده ۴۷۱ روستا آبرسانی شوند. همچنین بخشی از مخازنی که لازم است، در روستاها مستقر شوند تا آبرسانی صورت گیرد. این مخازن تهیه شده‌اند و امیدواریم به سرعت مستقر شوند.

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با اشاره به دیگر تصمیمات، بیان کرد: امروز هم گفتیم ۶۰ تا ۱۰۰ تانکر اجاره شوند تا آبرسانی کنند. همچنین در ادامه با جلساتی که خواهیم داشت، باید ببینیم که لازم است چه کاری انجام شود. اصل کار این است که می‌خواستیم از اجرای تصمیماتی که همکاران ما ظرف چند روز گذشته گرفته‌اند، مطمئن شویم و ببینیم که چه کارهای دیگری می‌توان انجام داد.

مخبردزفولی در پایان گفت: در پایان سفر با رایزنی‌هایی که با استاندار و مسئولان استان انجام می‌شود، آنچه که از دستمان ساخته است را حتما انجام می‌دهیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی بحران کم آبی ستاد اجرایی فرمان امام ره تا آبرسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۶۷۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات آبرسانی به روستای کم رضوان بندر لنگه

به گزارش خبرگزاری مهر، عبدالحمید حمزه پور اظهار کرد: روستای کم رضوان از توابع بخش مهران شهرستان لنگه در حال حاضر فاقد شبکه آبرسانی و خط انتقال است و آبفای هرمزگان با هدف تأمین نیاز آبی این روستا و بهبود شرایط زندگی اقدام به اجرای خط انتقال آب به این روستا کرده است.

وی در تشریح جزئیات این پروژه، افزود: در حال حاضر عملیات احداث مخزن ۱۰۰ متر مکعبی این روستا با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال به اتمام رسیده است که با تخصیص ۵۵ میلیارد ریال دیگر، عملیات اجرای ۱۱.۵ کیلومتر خط انتقال نیز آغاز شده است که نیاز آبی این روستا از آب شیرین کن لمزان تأمین خواهد کرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان همچنین از پیش بینی اجرای ۲ کیلومتر شبکه توزیع برای این روستا خبر داد که پس از تأمین اعتبار، عملیات آن نیز آغاز خواهد شد.

گفتنی است، روستای کم رضوان ۲۵۰ نفر جمعیت دارد.

کد خبر 6097826

دیگر خبرها

  • آبرسانی به ۹۰ روستای کهگیلویه و بویراحمد
  • ۳۰۰ روستای لرستان از نعمت آب شرب سالم بهره‌مند می‌شوند
  • ۱۰ روستای گلوگاه با مجتمع شهدای هزارجریب آبرسانی می شود
  • آغاز طرح آبرسانی به روستای کم رضوان بندرلنگه
  • آغاز عملیات آبرسانی به روستای کم رضوان بندر لنگه
  • آبرسانی به ۶۰۰ روستای آذربایجان غربی
  • اجرای طرح آبرسانی به ۶۰۰ روستای آذربایجان غربی
  • جهاد آبرسانی در ۱۲۵ روستای لرستان
  • پروژه های آب و فاضلاب جنوب استان اردبیل ساماندهی می شود
  • پروژه های آب و فاضلاب جنوب استان اردبیل ساماندهی می شوند