Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@10:11:43 GMT

ابتلا به کرونا در سبزوار افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۷۰۴۷۱

ابتلا به کرونا در سبزوار افزایش یافت

دکتر علیرضا مسلم روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: میانگین روزانه تعداد مبتلایان به کرونا در مناطق زیر پوشش این دانشگاه در روزهای گذشته  ۱۳۵ نفر بوده است.

وی تصریح کرد: هم اینک ۱۱۵ بیمار کرونایی در بخش موقت و  مراقبت‌های ویژه بیمارستان واسعی سبزوار بستری هستند و در ۲۴ ساعت گذشته نیز ۲۰ بیمار جدید کرونایی در این مرکز درمانی بستری شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: کاهش رعایت پروتکل‌های بهداشتی در هفته های گذشته از عوامل افزایش آمار مبتلایان به کرونا در حوزه دانشگاه علوم پزشکی سبزوار بوده است.

دکتر مسلم ادامه داد: در صورت تداوم عادی‌انگاری شهروندان، خطر شیوع موج پنجم کرونا دور از انتظار نخواهد بود.

مرکز آموزشی، درمانی واسعی در شهر سبزوار به طور ویژه برای پذیرش بیماران مشکوک به ابتلا به بیماری کووید ۱۹ در نظر گرفته شده است.

۳۷ مرکز بهداشتی درمانی، ۱۹۴ خانه بهداشت و ۶ بیمارستان زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی سبزوار به جمعیت نیم میلیون نفری شهرستان‌های سبزوار، جوین، داورزن، جغتای، خوشاب و ششتمد در غرب خراسان رضوی خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می‌کنند.

سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

برچسب‌ها ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی سبزوار پروتکلهای بهداشتی ویروس دلتا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی سبزوار پروتکلهای بهداشتی ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی سبزوار پروتکلهای بهداشتی ویروس دلتا دانشگاه علوم پزشکی سبزوار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۷۰۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۳۰ درصدی خوابگاه متاهلین دانشگاه‌های علوم پزشکی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ ­­­پورحسینی افزود: در دو سال گذشته در راستای حمایت از قانون جوانی جمعیت، ظرفیت خوابگاه‌های متاهلین دانشگاه علوم پزشکی تهران دو برابر شده است.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   وی گفت: این تعداد خوابگاه کفایت نمی‌کند و معاونت دانشجویی فرهنگی و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در صدد است طی یک سال آینده ظرفیت خوابگاه‌های دانشجویی را دو برابر کنند.   مدیرکل دفتر وزارتی وزارت بهداشت ادامه داد: به تعداد تخت‌های خوابگاه‌های مجردی هم ۱۰ هزار تخت افزوده شده است.   پورحسینی ضمن تشکر از خیرینی که در این امر مشارکت داشتند، افزود: همچنان از همکاری خیرین در این حوزه استقبال می‌کنیم. ­

دیگر خبرها

  • ثبت نشدن هیچ موردی از بیماری مالاریا در نواحی تابع دانشگاه علوم پزشکی سبزوار
  • اردوی جهادی ۷۰ نفره دانشجویان بسیجی علوم پزشکی گلستان
  • دانشگاه علوم پزشکی سبزوار: بیماری مالاریا نداشته ایم
  • به دنبال برطرف کردن چالش نیروی انسانی در مراکز درمانی هستیم
  • افزایش ۳۰ درصدی خوابگاه متاهلین دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • بیشترین موارد ابتلا به مالاریا در سیستان‌و بلوچستان بوده‌است
  • بیش از سه هزار و ۵۰۰ دوز واکسن سرخک در خراسان رضوی تزریق شد
  • آیین افتتاح کلینیک تخصصی درمانی محمد شهر کرج
  • گشایش کلینیک تخصصی درمانی محمد شهر کرج
  • زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد