Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان گفت: نخستین نمایشگاه معرفی کسب و کارهای خرد خانگی در همدان افتتاح شد.

روح‌الله وجدی‌هویدا در گفتگو با خبرنگار  برنا با اشاره به افتتاح نمایشگاه کسب و کارهای خرد خانگی اظهار داشت: با هدف حمایت از کسب و کارهای خانگی برای نخستین بار در  همدان به همت شهرداری نمایشگاه معرفی کسب و کارهای خرد و خانگی افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این نمایشگاه با رویکرد فرهنگی و اجتماعی از تا پایان تیر ماه در بلوار ارم محوطه تالار قرآن دایر خواهد بود.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان با بیان اینکه حمایت از کسب و کار از اهداف اصلی ما بوده است، گفت: ایجاد فرهنگسرای و کسب و کار در کشور برای نخستین بار و برپایی نمایشگاه‌های مختلف به جهت رشد کسب و کار در شهر همدان بوده است.

وجدی‌هویدا خاطرنشان کرد: در فرهنگسرای ولایت کارگاه‌های تخصصی مهارت آموزی برپا می‌شود که از جمله می‌توان به استارت‌آپ ها، کلینیک کسب و کار، تسهیلگری حوزه اشتغال با مشارکت سازمان فنی و حرفه‌ای و کمیته امداد امام خمینی (ره) اشاره کرد.

وی با بیان اینکه فرهنگسرای کسب و کار ولایت برای نخستین بار در کشور پیرو شعار سال گذشته در زمینه رونق تولید ایجاد شد، گفت: خوشه‌های اشتغال در فرهنگسرای کسب و کار موضوعی مهم است همچنین صفر تا ۱۰۰ مهارت آموزی را در اختیار کسانی که دنبال کسب و کار هستند قرار می‌دهیم تا بتوانیم با اتصال این فرهنگسرا به همیاران محلات خانواده‌های بی بضاعت، بد سرپرست و بی سرپرست را توانمند کنیم.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان عنوان کرد: فرهنگسرای کسب و کار ولایت در راستای حمایت از کسب و کار خانگی نمایشگاه‌های محلی را تشکیل می‌دهد.

گفتنی است؛ نخستین نمایشگاه معرفی کسب و کارهای خانگی با حضور شهردار همدان افتتاح شد، همچنین نگاه این نمایشگاه علاوه بر توجه به کسب و کار، فرهنگی و اجتماعی نیز است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کسب و کار کسب و کارهای افتتاح شد کسب و کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۷۲۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح بازارچه کسب و کار دانش آموزی در روستای قاسم‌آباد بجستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی بهمن شاهدوست مسئول نمایشگاه گفت: بازارچه کسب و کار دانش آموزی دبیرستان شوکت فدایی در محل کاروانسرای روستای قاسم آباد باحضور مسئولان شهرستان بجستان برگزارشد تا دانش آموزان باروش‌های جدید کسب و کار آشنا شوند.
وی افزود: این نمایشگاه شامل صنایع دستی، هنری، سوغات کویر و انواع دست پخت‌های خانگی و لبنیات محلی بویژه لبنیات شتر بود که استقبال مردم باعث دلگرمی دانش آموزان خطه کویر شد.
روستای قاسم آباد یکی از دورافتاده‌ترین روستا‌های بجستان است که همچون نگینی در دل کویر می‌درخشد و کاروانسرای تاریخی این روستا از جاذبه‌های گردشگری این روستا محسوب می‌شود.

دیگر خبرها

  • برپایی نخستین جشنواره غذای سنتی در شهر مریانج
  • افتتاح نمایشگاه موزه عبرت ایران در خراسان شمالی
  • بازدید رایزن فرهنگی ایران در کابل از نخستین نمایشگاه ملی قرآن کریم در افغانستان
  • نمایشگاه موزه عبرت ایران در شیراون افتتاح شد
  • افتتاح بازارچه کسب و کار دانش آموزی در روستای قاسم‌آباد بجستان
  • بانوی کبدی کار استان همدان در اردوی تیم ملی
  • اختتامیه نخستین جشنواره همیاران مصرف ایمن و بهینه گاز طبیعی در همدان
  • افتتاح نخستین دانشکده علوم خانواده ایران در دانشگاه تهران
  • نخستین دیدار خانواده شهید رنجنوش با پیکر مطهر بعد از ۳۸ سال
  • (تصاویر) نخستین نمایشگاه قرآن کریم حکومت طالبان