Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ استاندار مرکزی از عدم صدور حکم شهردار اراک خبر داد و گفت: "بیاتیان" تا پایان دوره پنجم شوراها سرپرست باقی می‌ماند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، سیدعلی آقازاده عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به وضعیت حکم شهردار ارا اظهار داشت: "بیاتیان" تا امروز حکم شهرداری اراک را نگرفته که علت آن مسائلی خارج از استان است که وزارت کشور و نهادهای نظارتی ملی از آن مطلع هستند و در آخرین مذاکره و پیگیری بنده قرار شد این مشکل نظارتی به سرعت حل و حکم شهردار اراک صادر شود که تا امروز هنوز حکم وی صادر نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در موضوع انتخاب، معرفی و انتصاب شهردار اراک در طول 6 ماهی که بیاتیان در این جایگاه کار کرده سوالات و ابهاماتی برای مردم ایجاد شده که چرا وی همچنان به عنوان سرپرست فعالیت می‌کند که سوال درست و به جایی است که البته از نظر استانداری، وی شهردار اراک است و وظایف خود را انجام می دهد و استانداری به عنوان دستگاهی که مستقیما نظارت می کند شاهد تلاش شهرداری است.

آقازاده بیان کرد: پروژه های بزرگ زیربنایی شهری در جریان بوده و اقدامات خوبی در حال صورت گرفتن است و شاهد تغییراتی در مدیریت شهری در اراک و عمران شهری هستیم.

اختصاصی| کارنامه خالی شورا و شهرداری اراک از پروژه‌های عمرانی بزرگ+ جدولاختصاصی| ‌جفای شهرداری اراک در حق کارگران / به‌کارگیری نیروهای فاکتوری به جای قراردادی + فیلم‌سامانه شفاف سازی عیان با رویکرد ارائه اطلاعات به مردم در شهرداری اراک راه‌اندازی شد

استاندار مرکزی با اشاره به تمدید دوره سرپرستی "بیاتیان" گفت: "بیاتیان" تا پایان دوره پنجم شورای شهر اراک تا حدود یک ماه دیگر مسئولیت دارد و در صورتی ‌که شورای جدید به این نتیجه برسد که وی می‌تواند شهردار اراک شود.

وی اضافه کرد: بنده این قول را گرفته‌ام که بتوانیم مشکلات وی در تهران را حل کنیم و پاسخ استعلام‌های وی مثبت شوند و در دوره فعالیت شورای جدید، اگر این شورا در مورد شهردار شدن این فرد به نتیجه رسید بتوانیم حکم شهرداری او را داشته باشیم.

انتهای پیام/711/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرداری اراک شهردار اراک حکم شهردار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۷۴۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمدحسن روزی‌طلب سرپرست اداره کل برنامه‌های سیاسی صداوسیما شد

به گزارش خبرگزاری مهر، طی حکمی از سوی محمدعلی صائب سرپرست معاونت سیاسی، محمدحسن روزی‌طلب به سمت سرپرست اداره کل برنامه‌های سیاسی منصوب شد.

به کارگیری حداکثری ظرفیت‌های خبرگزاری صداوسیما و شبکه خبر در تولید برنامه‌های سیاسی و همچنین بهره‌گیری از ظرفیت‌های محتوایی، تجهیزاتی و نیروی انسانی مجموعه‌های خارج معاونت سیاسی، محورهای اصلی اداره کل برنامه‌های سیاسی در دوره جدید است.

از سوابق روزی‌طلب می‌توان به مدیرمسؤولی روزنامه ایران و مدیرعاملی موسسه فرهنگی مطبوعاتی ایران، معاون مرکز اسناد انقلاب اسلامی، نویسنده بیش از ۲۰ عنوان کتاب در حوزه تاریخ سیاسی، مشاور و ناظر فیلم‌های سینمایی «ماجرای نیمروز»، «ماجرای نیمروز؛ ردخون» و «موقعیت مهدی» و سردبیری، نویسندگی و پژوهش ده‌ها برنامه تلویزیونی و مستند اشاره کرد.

کد خبر 6090413 عطیه موذن

دیگر خبرها

  • شوراها در تاثیرگذاری مردم در سرنوشت خود تاثیرگذار هستند
  • اختصاص ۷۰۰ میلیارد تومان برای آسفالت خیابان‌های کرمان
  • آبستراکسیون ناموفق در شورای شهر تهران در اعتراض به شهردار!
  • رقم پرداختی ما به حوزه حمل و نقل ۳۴ همت است
  • فصل طلایی پاسخگویی و عمل به وعده‌های شهردار به شورا و شورا به مردم رسیده است
  • محمدحسن روزی‌طلب سرپرست اداره کل برنامه‌های سیاسی صداوسیما شد
  • پیش بینی بارش‌های رگباری در سطح شهرستان بردسکن تا پایان هفته
  • شوراها مردمی سازی کارها را در اولویت قرار دهند
  • همراهی دولت و شهرداری باعث شکستن قفل واردات واگن های مترو
  • پایان کف‌سازی و دفع آب‌های سطح ۹۰ درصد بافت تاریخی بوشهر