Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حمید مطهری مربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره دیدار این تیم مقابل ماشین سازی تبریز اظهار داشت: ابتدا درگذشت حمیدرضا صدر را به اهالی فوتبال و سینما تسلیت می‌گویم. او فوق العاده بود.

او بیان کرد: دیدار با ماشین سازی مهمترین بازی فصل پرسپولیس است. برای این صحبت دلایل متعددی دارم که اکنون نمی‌توانم آن‌ها را بگویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: باید خیلی باهوش عمل کنیم. می‌دانیم طراحی و استراتژی ماشین‌سازی دفاع تیمی خوب، انتقال توپ از دفاع به حمله و ضد حمله است. باید در بخش انتقال به حمله این تیم را خوب کنترل کنیم.

مربی تیم پرسپولیس عنوان کرد: ماشین سازی ریشه دار و یکی از قدیمی‌ترین تیم‌های تبریز است. واقعا حیف است که این تیم ریشه دار به لیگ یک سقوط کند. البته خدا را شکر مشکلات مالی آن‌ها حل شده است. انتظار داشتم مسئولان هرچه سریع‌تر به وضعیت ماشین‌سازی رسیدگی کنند تا این تیم به دسته پایین‌تر سقوط نکند.

مطهری اضافه کرد: امیدوارم فردا بازی خوب و تماشاگر پسندی شود. همان فوتبال قابل احترام و رو به جلویی که همیشه پرسپولیس آن را دنبال می‌کند ببینیم تا بینندگان از فوتبال هر ۲ تیم لذت ببرند. پرسپولیس نشان داده تیم جنگنده‌ای است. امیدوارم موفق باشیم و سربلند به تهران بازگردیم.

او درباره نفرات مصدوم و محروم پرسپولیس برای دیدار با ماشین‌سازی گفت: برای این مسابقه کمال کامیابی‌نیا را در اختیار نداریم، اما سایر بچه‌ها سرحال و آماده هستند. از این لحاظ مشکلی نداریم. محروم ما هم فقط یحیی گل محمدی است و فکر می‌کنم جرم اصلی او، پرسپولیسی بودن است. انتظار دارم همیشه آرای کمیته انضباطی محترم عادلانه و یکسان باشد و به فوتبال کمک کنند نه اینکه بخواهیم توقف در فوتبال ایجاد کرده یا به تیمی ضربه بزنیم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ماشین سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۷۴۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگر به پرسپولیس نمی‌رسد

به گزارش قدس آنلاین، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر باید روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت و در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم بروند. سپاهان که ۳ بازی آخر خود در لیگ برتر و جام حذفی را با برتری به پایان رسانده است کار سختی در این دیدار خارج از خانه خواهد داشت.

«ژوزه مورایس» سرمربی پرتغالی سپاهان برای این بازی، محمد دانشگر مدافع خود را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد و غیبت این بازیکن در ترکیب سپاهان قطعی است. فرشاد احمدزاده هم که در بازی روز گذشته برابر استقلال ملاثانی برای زردپوشان بازی کرد، دوباره مصدوم شده و امروز آزمایشات لازم را می‌دهد تا مشخص شود که آیا به دیدار با پرسپولیس می‌رسد یا خیر.

پیام نیازمند و آریا یوسفی دیگر مصدومان سپاهان در بازی‌های اخیر بودند که روز گذشته هر دو بازیکن برای این تیم در جام حذفی به میدان رفتند و برای دیدار با پرسپولیس هم مشکلی نخواهند داشت.

بازی پرسپولیس و سپاهان در ساعت ۱۹:۳۰ برگزار خواهد شد و مورایس امیدوار است تا احمدزاده نیز به این دیدار حساس برسد.

دیگر خبرها

  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند
  • بررسی دیدار پایانی فوتسال جام ملت های آسیا در مجله فوتبال
  • پناه عجیب اریک تن هاخ به تاریخ؛ وقتی تیم‌سازی مفهومش را از دست می‌دهد
  • وضعیت مصدومان سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس
  • دانشگر به پرسپولیس نمی‌رسد
  • برگزاری مراسم «آگاه زمان» برای سالگرد شهادت شهیدمطهری
  • دیدار تیم های فوتبال تراکتور و ذوب آهن
  • خلاصه بازی آلومینیوم اراک ۴ (۶) - (۵) ۴ پرسپولیس
  • ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم مشخص شد
  • استقلال ملاثانی به دنبال شگفتی‌سازی دیگری در جام حذفی