Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از موتور وان؛ خودروی رنو کجوار نیاز اساسی به یک بازسازی دارد و ما قبلاً هنگام آزمایش، نسخه جدید آن را دیده ایم. عکاسان جاسوسی ما نمونه اولیه را دوباره مشاهده کرده اند، اما این بار آزمایش هوای گرم را انجام داده است، برخلاف نمونه برفی که در ماه آوریل در سوئد مشاهده کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتظار می‌رود نسل جدید رنو کجوار از سال ۲۰۱۵ به بازار عرضه شود و بر اساس عکس‌های جاسوسی که در اینجا مشاهده می‌کنید، از یک سبک‌ دیگر برخوردار است. این خودرو نسبت به محصولات قبلی کمی اسپورت تر است، در حالی که شباهت زیادی به نیسان قشقایی دارد چرا که در غیر این صورت Rogue Sport شناخته می‌شود.

استفاده از پلتفرم CMF-C در خودرو رنو کجوار

انتظار می‌رود کجوار از پلتفرم CMF-C قشقایی استفاده کند. با این اوصاف، انتظار می‌رود هم پیشرانه‌های هیبریدی ملایم و هم پلاگین هیبریدی در رنو کجوار آینده ارائه شود، در حالی که پیش بینی می‌شود یک مدل کاملاً برقی دیرتر وارد بازار شود. موتور بنزینی ۱.۳ لیتری توربوشارژ رنو ممکن است گزینه اصلی باشد که نمونه‌های هیبریدی آن را می‌توان در تریم‌های بالاتر مشاهده کرد. نکته دیگری که باید در مدل نسل بعدی انتظار داشته باشیم، نبود گزینه موتور دیزلی است. مشعل روغن ممکن است در قشقایی در نسخه بعدی کراس اوور فرانسوی راه پیدا نکند. اما مطمئناً در این مرحله هیچ چیزی سنگ اندازی نمی‌کند.

با بازگشت به نمونه اولیه جاسوسی، قسمت جلویی به نوعی یک طراحی جسورانه LED را علی‌رغم پیچیدگی پوشش و پنهان سازی نشان می‌دهد. طرح مشابه آنچه در مفهوم مگان eVision مشاهده می‌شود که سال گذشته شاهد آن بودیم، اما در مقایسه با مفهوم آینده نگرانه، دارای یک نسخه تنومند است. هنوز تاریخ مشخصی برای عرضه رنو کجوار در آینده مشخص نشده است.

بیشتر بخوانید

شرکت Polestar ماشین هایی عاری از کربن می سازد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خودروی خارجی فناوری جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۷۵۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرر میلیونی بارسا با هت‌تریک بعدی لوا

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه بارسلونا در صورت گلزنی مجدد لواندوفسکی و عبورش از 25 گل مجددا باید به بایرن 1.25 میلیون یورو پرداخت کند. 

آمار گلزنی روبرت لواندوفسکی متوقف نمی‌شود. سه گلی که دیشب مقابل والنسیا به ثمر رساند، تعداد گل‌های او در این فصل را به 23 رساند، یعنی 10 گل کمتر از 33 گل فصل گذشته. مهاجم لهستانی در مجموع برای بارسا در این دو سال 56 گل به ثمر رسانده و تنها 4 گل تا مساوی شدن با رکورد 60 گل یوهان کرویف فاصله دارد.

اگر رکورد گلزنی لوا امسال از 25 بیشتر شود، بارسا را ​​مجبور به پرداخت پاداش به بایرن مونیخ می‌کند. بارسا در تابستان 2022 با پرداخت 45 میلیون یورو ثابت به باشگاه آلمانی، علاوه بر متغیرهای 5 میلیونی، لوا را به خدمت گرفت. با 25 گل در هر فصل، بارسا باید 1.25 میلیون یورو به بایرن بدهد و ستاره لهستانی هنوز 5 بازی دیگر تا پایان فصل در پیش دارد. 

دیگر خبرها

  • هوای تهران در تعطیلات پایان هفته | هشدار برای آبگرفتگی تهران صادر شد
  • شروع تست‌های دریایی ناو هواپیمابر نسل بعدی چین
  • زیرساخت استفاده از خودروهای برقی و هیبریدی موجود نیست
  • ضرر میلیونی بارسا با هت‌تریک بعدی لوا
  • تمامی چاه‌های آب باید استاندارد باشند
  • بسکتبال بالا و پایین دارد، اما برد خوبی داشتیم
  • تداوم هوای گرم تا چهارشنبه در اردبیل
  • سرمایه گذاری ۱۰ هزار میلیارد ریالی چینی‌ها در بخش کشاورزی مازندران
  • زمان حراج بعدی شمش طلا در مرکز مبادله اعلام شد
  • زمان حراج بعدی شمش طلا اعلام شد+شرایط