Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار با ماشین‌سازی از اهمیت این دیدار گفت.

به گزارش ایسنا، حمید مطهری مربی پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار با ماشین‌سازی اظهار کرد: مهم‌ترین بازی باقی مانده فصل ما است و این حرفم دلایل متعددی دارد. باید باهوش عمل کنیم‌.
وی ادامه داد: این تیم به خوبی دفاع می‌کند و در انتقال توپ به حمله و ایجاد ضدحمله بسیار باهوش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طراحی که برای حمله داریم را باید به حریف دیکته کنیم. حیف است که تیم ریشه‌داری مثل این تیم که حالا مشکلات مالی‌اش هم حل شده به دسته پایین‌تر سقوط کند. امیدوارم بازی خوب وتماشاگرپسندی باشد و شاهد فوتبال رو به جلویی باشیم. بازیکنان ما نشان داده‌اند مبارزان واقعی هستند و صدرنشینی ما به خاطر صداقت و تعهد بازیکنان است.
مربی پرسپولیس اضافه کرد: فقط کامیابی‌نیا را برای بازی فردا در اختیار نداریم و گل‌محمدی هم به خاطر محرومیت روی نیمکت نیست‌. فکر می‌کنم جرم او، مربی پرسپولیس بودن است. امیدوارم کمیته انضباطی همیشه آرایی دهد که باعث ضرر فوتبال نشود.
انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: حمید مطهری استانی ورزشی تيم فوتبال پرسپوليس تیم فوتبال ماشین سازی تبریز حمید مطهری مربی پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۷۶۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیکبخت کاندیدای خوش‌پوش‌ترین مربی ایران (عکس)

به گزارش ورزش‌سه, از هفته دهم لیگ سه فوتبال کشور که مرحله نهایی خود را پشت سر می‌گذارد، تیم‌های شادکام و خورشید طلایی چالوس ظهر امروز از ساعت ۱۳ در ورزشگاه تختی مشهد به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان شاگردان نیکبخت واحدی با نتیجه سه بر صفر حریف خود را شکست دادند. 

نکته قابل توجه مسابقه اینکه دو گل شادکام با تعویض‌های علیرضا نیکبخت واحدی سرمربی این تیم رقم خورد و ناصر ترابی و علی دهقان پس از ورود به زمین توانستند برتری تیمشان را به شکل قابل توجهی افزایش دهند. 

اما آنچه که تیم شادکام را طی ماه‌های اخیر بیشتر مورد توجه اهالی فوتبال قرار داده، حضور نیکبخت واحدی ستاره سابق تیم ملی و سرخابی‌های پایتخت به عنوان سرمربی این تیم است؛ واحدی که در دوران بازی به شدت به دلیل چهره، قامت بلند و تیپ خاصش مورد توجه اهالی فوتبال قرار داشت و حتی در یکی از مصاحبه‌ها خودش را به عنوان یکی از محبوب‌ترین چهره‌های جهان فوتبال معرفی کرد، حالا در دنیای مربیگری هم همان‌قدر خاص و منحصر به فرد است و لنز دوربین عکاسان را در زمین فوتبال به عنوان چهره ویژه مسابقه و بالاتر از بازیکنان به راحتی جلب خود می‌کند.

دیگر خبرها

  • تماس‌های غیررسمی پرسپولیس با سرمربی تیم‌ملی
  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند
  • سرمربی تیم ملی والیبال: هیچ قولی نمی دهم؛ باور نمی کنم سفارش شده باشم
  • مربی مورد علاقه ایرانی‌ها مفسر اسکای شد
  • سرمربی مشهور، رئیس باشگاه پورتو شد
  • پرسپولیس در دو گروه تمرین کرد ، وضعیت مبهم بیرانوند برای بازی با سپاهان
  • نیکبخت کاندیدای خوش‌پوش‌ترین مربی ایران (عکس)
  • یاسین سلمانی: اوسمار مربی باهوشی است؛ پرسپولیس پس از سرمربی‌گری او متحول شد / فیلم
  • حسینی بعد از حذف پرسپولیس: هنوز کار خاصی نکرده‌ایم
  • صحبت‌های سرمربی آلومینیوم اراک پس از حذف پرسپولیس