Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@03:49:49 GMT

ابتلای 9 عضو کمیته برگزاری و 2 ورزشکار مکزیکی

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۷۷۶۲۵

ابتلای 9 عضو کمیته برگزاری و 2 ورزشکار مکزیکی

ویروس کرونا همچنان با مبتلایان جدید در المپیک توکیو جولان می‌دهد.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، کمیته برگزاری المپیک توکیو اعلام کرد 9 عضو مرتبط با این کمیته به ویروس کرونا مبتلا شدند و تحت درمان و قرنطینه  قرار گرفتند. یک داوطلب افتخاری، 6 پیمانکار ژاپنی و یک فرد خارجی مرتبط با بازی‌های المپیک در میان مبتلایان به کرونا هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
 

بر اساس این گزارش؛ تست کرونای یک ورزشکار دیگر نیز در دهکده المپیک توکیو تایید شد و به قرنطینه 14 روزه رفت. تاکنون 71 نفر از جمله 31 خارجی مرتبط با المپیک توکیو تست مثبت کرونا داشتند.

 

همچنین سرویس رسانه‌ای لیگ بیسبال مکزیک اعلام کرد که 2 بازیکن این کشور پیش از عزیمت به توکیو و شرکت در المپیک تست مثبت کرونا داشتند و وارد قرنطینه شدند. ارتباط سایر بازیکنان تیم بیسبال مکزیک با بازیکنان مبتلا به کرونا قطع شده است.

المپیک 2020 توکیو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: المپیک 2020 توکیو المپیک توکیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۷۷۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه روش راحت برای تعمیر لامپ LED به سبک مکزیکی (فیلم)

          منبع : فرادید ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: نحوه تعمیر کردن شیردوش حمام؛ یک روش برای جوشکاری با باتری ۱.۵ ولتی (فیلم) ۵ راه حل ساده لوله کشی؛ از تعمیر نشتی لوله تا اتصال دو شیر به لوله آب (فیلم) نحوه تعمیر تیوپ لاستیک دوچرخه سوراخ شده؛ یک ترفند ساده و کاربردی (فیلم)

دیگر خبرها

  • سه روش راحت برای تعمیر لامپ LED به سبک مکزیکی (فیلم)
  • کمیته ملی المپیک قهرمانی تیم ملی فوتسال را تبریک گفت
  • واکنش رئیس کمیته بین المللی المپیک به دوپینگ ورزشکاران چین
  • واکنش رئیس کمیته بین‌المللی المپیک به دوپینگ ورزشکاران چین
  • نشست خبری سرمربی تیم ملی والیبال ایران؛ فردا
  • یونانی‌ها مشعل المپیک را به پاریس تحویل دادند
  • IOC به ورزشکاران فلسطینی سهمیه المپیک داد
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟
  • تحویل مشعل المپیک به فرانسه
  • قرنطینه‌شدن کتاب‌های مشکوک به آرسنیک در کتابخانه ملی فرانسه