Web Analytics Made Easy - Statcounter

ماموریت هلدینگ دانش‌بنیان گرین‌وب، ارائه سرویس‌های ابری قابل اطمینان، هوشمند، کاربرد پذیر، شفاف با نرخ منصفانه برای انجام ایمن تحول دیجیتال در کسب و کارهای مشتریان‌مان است. اگر فکر می‌کنید اهداف حرفه‌ای شما با اهداف سازمانی ما همراستاست و مشتاقید تا در کنار یک تیم حرفه‌ای کار کنید، کافیست رزومه‌ خود را برای ما ارسال کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما شما را به یک محیط کاری ایده‌آل دعوت می‌کنیم، آرامش ذهنی، حقوق رقابتی، امکانات رفاهی، برنامه‌های انگیزشی، ارزیابی دوره‌ای عملکرد، امنیت شغلی، رشد سطح دانش و مسیر شغلی جذاب و خلاصه اینکه یک محیط عالی در انتظار شماست. همچنین این فرصت شغلی را می‌توانید با دوستان توانمندتان به اشتراک بگذارید تا در تغییر مسیر زندگی‌شان موثر باشید. فرصت کار در کنار بهترین‌ها را از دست ندهید.

مدیر محصول

جنسیت: خانم، آقا نوع قرارداد: تمام وقت تسلط به روش‌های تحقیقات بازار تسلط به مفاهیم توسعه و تولید محصول تسلط به مفاهیم مارکتینگ و برندینگ و دنبال کردن مباحث و گرایش‌های روز مارکتینگ تسلط به روش چابک و تجربه کار با ابزارهای مختلف در فرایند مهندسی چابک آشنایی با مفاهیم تجربه کاربری توانایی تعریف معیار و شاخص‌های عملکردی برای سنجش میزان موفقیت محصول توانایی بررسی و تحلیل نیاز بازار و کاربران و تهیه Product Roadmap توانایی تهیه و ارائه گزارش‌ها و تحلیل‌های مدیریتی توانایی آینده‌نگری محصول با دید تمایز و نوآوری توانایی ارائه شفاف برنامه‌ها، منافع و نتایج محصول، به مخاطبین از جمله تیم‌های فروش، پشتیبانی و سایر ذینفعان پرداخت پاداش بر اساس عملکرد فردی و تیمی پرداخت حقوق توافقی بر اساس گریدینگ شغلی و شخصی امکان عقد قرارداد بلند مدت ساعت کاری منعطف و امکان دورکاری بیمه تامین اجتماعی و بیمه تکمیلی از آغاز همکاری وجود مسیر شغلی شفاف و امکان رشد و ارتقای شغلی حمایت مادی و معنوی از طرح‌ها و ایده‌های خلاقانه همکاران امکانات آموزشی و توسعه فردی جهت افزایش سطح دانش و مهارت برنامه‌های ویژه رفاهی مانند خدمات ویژه سلامت سازمانی، بسته‌ها و هدایای مناسبتی و ... فرصت همکاری با تیمی پویا و نخبه و فراهم شدن بستر ارتباطی با بهترین متخصصان در سطح کشور امکان استفاده از امریه سربازی شرکت‌های دانش‌بنیان (در صورتی که متقاضی دارای شرایط احراز امریه سربازی باشد) از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را با عنوان «مدیر محصول» به ایمیل زیر ارسال نمایند. اطلاعات تماس ایمیل Job@greenweb.ir پربیننده ترین استخدام ۱۰۰هزار نـفر در آموزش و پرورش استخدام کارمند اداری در یک آموزشگاه در خوزستان استخدام مدیر کارخانه در شرکت بینا باتری نوین پردازان در خراسان رضوی استخدام مهندس برق و انباردار در یک شرکت در گیلان استخدام کارشناس منابع انسانی، سرپرست سالن تولید، کارشناس فروش در اصفهان

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۷۷۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داورزن خراسان رضوی هزار و ۷۰۰ نفر شتر دارد

سعید خسروجردی مدیر جهاد کشاورزی داورزن گفت:‌ داورزن به دلیل واقع شدن در حاشیه کویر، ظرفیت بسیار مناسبی برای پرورش شتر و شترداری دارد.

او افزود:‌ با توجه به اقلیم مناسب منطقه و پتانسیل‌های موجود، قطعاً امکان افزایش جمعیت شتر این شهرستان تا چند برابر وجود دارد.

مدیر جهاد کشاورزی داورزن ادامه داد:‌ گسترش صنعت شترداری در داورزن، نیازمند همکاری دستگاه‌های مرتبط است و با توجه به خشکسالی‌های اخیر و کاهش بارش‌ها، پرورش شتر در بین انواع دام‌ پرواری سبک و سنگین، راه مقرون به صرفه‌تری محسوب می شود.

خسروجردی بیان کرد: در وضعیت کنونی نیز امکان تهیه علوفه از منابعی چون ظرفیت علوفه‌ای خارشتر و نیز امکان چرا در بیابان‌های داورزن، برای این دام‌ها فراهم است.

او تصریح کرد:‌ تحقیقات علمی نشان داده شیر شتر دارای ارزش غذایی بسیاری است که می‌توان از آن فراورده‌های زیادی تولید کرده و با استفاده از همین پتانسیل، ثروت ایجاد کرد.

مدیر جهاد کشاورزی داورزن تاکید کرد:‌ ایجاد مجتمع شترداری برای ساماندهی شترداری در داورزن، امری ضروری است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • بانک دی استخدام می کند (+جزئیات)
  • شرکت‌های دانش‌بنیان صنایع معدنی گرد هم می‌آیند
  • نخستین نمایشگاه کار استان همدان برگزار می‌شود
  • اقدامات منطقه هفت حوض برای توسعه گردشگری مشهد در ۱۴۰۳
  • اطلاعات پروژه جدید بهمن دیزل
  • نقص فنی هواپیمای مشهد به تهران و پرواز با ۵۰۰ دقیقه تاخیر
  • جزئیات اقدامات منطقه هفت حوض برای توسعه گردشگری مشهد در ۱۴۰۳
  • آغاز ارزیابی جهش تحصیلی ابتدایی از ۱۵ اردیبهشت ماه
  • بومی سازی تجهیزات الکترونیکی کاربردی در صنعت دریا
  • داورزن خراسان رضوی هزار و ۷۰۰ نفر شتر دارد