Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار سلیمانی در پیامی صعود تیم فوتبال فجر شهید سپاسی را به لیگ برتر، تبریک گفت.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در پی صعود تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز به لیگ برتر، سردار غلامرضا سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفین در پیامی این موفقیت را تبریک گفت که متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

پیروزی و صعود مقتدارنه تیم فجر شهید سپاسی شیراز به لیگ برتر موجبات شادی و شعف همه ورزش دوستان، مردم ولایتمدار استان فارس و بسیجیان عزیز در سرتاسر میهن اسلامیمان را فراهم نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این رویداد مهم توسط جوانان مؤمن، انقلابی و بسیجی در تیم فجر شهید سپاسی شیراز نشان داد در گام دوم انقلاب اسلامی نیز جوانان غیرتمند و محبوب ما با تأسی از فرمایشات فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای عزیز (مد ظله العالی) و با تلاش و مجاهدت گام‌های مؤثری در همه عرصه‌های علمی، فرهنگی، اقتصادی و ورزشی بر خواهند داشت و به حول قوه الهی همه قله‌های پیشرفت و عزت را فتح خواهند نمود.

اینجانب پیروزی افتخار آفرین تیم فجر شهید سپاسی شیراز را به مسئولان و مدیران باشگاه فرهنگی ورزشی فجر شهید سپاسی، کادر فنی، بازیکنان محبوب تیم، مردم ولایتمدار استان فارس و بسیجیان عزیز سراسر ایران اسلامی تبریک عرض نموده و موفقیت بیش از پیش تیم فجر شهید سپاسی در ادامه این مسیر را از خداوند متعال خواهانم.

سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی

رئیس سازمان بسیج مستضعفین

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سردار غلامرضا سلیمانی تیم فوتبال فجر سپاسی فوتبال ایران فجر شهید سپاسی شیراز تیم فجر شهید سپاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۷۷۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود شاگردان اوزونیدوس با برتری برابر فجر سپاسی

آفتاب‌‌نیوز :

دیدار تیم‌های فجرسپاسی شیراز و گل گهرسیرجان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی ایران از ساعت ۱۸ روز جمعه برگزار شد که این دیدار در نهایت با برتری ۳ بر صفر گل‌گهر به پایان رسید.

در دقیقه ۱۴ سعید سحرخیزان با ضربه سر گل نخست تیمش را به ثمر رساند.

در دقیقه ۷۸ روبرتو تورس با شوتی زییا برای بار دوم دروازه تیم فجر سپاسی را باز کرد و در دقیقه ۸۶ نیز مسعود زائر کاظمینی گل سوم تیمش را به ثمر رساند.

گل‌گهر با پیروزی مقابل فجرسپاسی شیراز به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور صعود کرد.

ترکیب اولیه دو تیم:

فجرسپاسی شیراز:

احمد محرابی، میثم مرادی، آرام عباسی، شاهین طاهرخانی، علی فتحی، علی نجفی، سعید زارع، حمید ملکی، محمدرضا فلاحیان، محسن سیفی و عباس بوعذار/ سرمربی:مهدی رجب‌زاده

گل‌گهر سیرجان:

محمدرضا اخباری، ابولفضل رزاق‌پور، علیرضا علیزاده، بهنام برزای، علیرضا کوشکی، مهدی تیکدری، سعید سحرخیزان، روبرتو تورس، سامان فلاح، قائم اسلامی خواه و بایناما

سرمربی: ماریوس اوزونیدوس

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان در پی قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران
  • تبریک رئیسی به‌ مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • پیام تبریک رئیس‌جمهور درپی قهرمانی غرورانگیز تیم ملی فوتسال در آسیا
  • پیام تبریک دکتر رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا
  • رییس‌جمهور قهرمانی فوتسال ایران در آسیا را تبریک گفت
  • خلاصه بازی فجر سپاسی شیراز ۰ - ۳ گل‌گهر سیرجان + ویدئو
  • (عکس) پیام وحید امیری پس از خراب کردن پنالتی
  • عکس‌| پیام وحید امیری پس از حذف پرسپولیس
  • صعود شاگردان اوزونیدوس با برتری برابر فجر سپاسی
  • برد گل گهر مقابل فجر سپاسی در نیمه اول