Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-01@18:39:30 GMT

چه پیش‌بینی برای شهردار تهران مطرح است؟

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۷۸۱۶۵

چه پیش‌بینی برای شهردار تهران مطرح است؟

منتخب شورای ششم پایتخت گفت: هنوز هیچ پیش بینی برای گزینه احتمالی شهردار تهران از میان لیست ارائه شده وجود ندارد و باید منتظر برنامه‌ نامزدها بود.

به گزارش مشرق، مهدی بابایی، درخصوص لیست منتشر شده از نامزدهای احتمالی جایگاه شهردار تهران گفت: یا بررسی لیست قبلی، افرادی که تناسب بیشتری با مدیریت شهری داشتند از لیست انتخاب و لیست جدید ۱۲ نفره منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: تعطیلی تمامی مراکز ورزشی شهرداری تهران

وی افزود: تاکنون هیچ احتمالی درباره اینکه چه کسی احتمال بیشتری برای رفتن به ساختمان شهرداری را دارد، وجود ندارد و باید منتظر بررسی برنامه نامزدها باشیم.

منتخب شورای شهر ششم عنوان کرد: نامزدهای انتخابی باید برنامه خود را به شورا ارائه دهند و با بررسی آن برنامه، یک لیست سه نفره تهیه خواهد شد و سپس از میان آن سه گزینه شهردار پایتخت انتخاب می‌شود.

بابایی تاکید کرد: فعلاً هیچ گمانه زنی نسبت به گزینه احتمالی وجود ندارد و اخبار حاشیه از پیرامون این موضوع صحت ندارد چرا که برای انتخاب گزینه مناسب باید برنامه نامزدها بررسی شود.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان شهرداری تهران شورای شهر تهران شهردار تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۷۸۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرب‌العجل به شورای شهر کنگاور برای تعیین شهردار

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه گفت: استانداری و فرمانداری هیچگونه دخالتی در انتخاب شهردار نداشته و ندارد و ضروری است اعضای شورای شهر، شهردار منتخب را برای سیر مراحل قانونی به استانداری معرفی کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، طهماسب نجفی امروز _ سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ در جلسه ای که در فرمانداری کنگاور برای بررسی وضعیت تعیین شهردار و سرپرست شهرداری کنگاور برگزار شد، اظهار کرد: بدیهی است که استانداری و فرمانداری هیچگونه دخالتی در انتخاب شهردار نداشته و ندارد و ضروری است اعضا شورای شهر، شهردار منتخب را جهت سیر مراحل قانونی در زمان مذکور به استانداری معرفی کنند و این کار بر طبق موعد مقرر صورت گیرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا در جریان تشکیل جلسه توسط فرمانداری کنگاور با حضور طهماسب نجفی معاون عمرانی استاندار کرمانشاه و مسوولان استانی، مقرر شد اعضا شورای شهر کنگاور تا روز چهارشنبه مورخ ۱۲ اردیبهشت نسبت به انتخاب سرپرست شهرداری و همچنین ظرف مدت ۱۰ روز نسبت به انتخاب شهردار واجد شرایط اقدام کنند.

قابل ذکر است، در راستای بررسی و اتخاذ تدابیر لازم پیرامون مشکلات شهرداری کنگاور در خصوص انتخاب شهردار جلسه ای، روز دوشنبه به دعوت فرماندار کنگاور و با حضور معاون امور عمرانی استانداری کرمانشاه، مدیر کل حراست استانداری، سرپرست اداره‌کل بازرسی و امور حقوقی استانداری و اعضا شورای شهر کنگاور جلسه ای در فرمانداری کنگاور برگزار و پس از بحث و بررسی موضوع، مقرر شد اعضا شورای شهر کنگاور تا روز چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت نسبت به انتخاب سرپرست شهرداری و همچنین ظرف مدت ۱۰ روز نسبت به انتخاب شهردار واجد شرایط اقدام کنند.

کد خبر 749523

دیگر خبرها

  • شهردار کرمان با حکم وزیر کشور منصوب شد + متن حکم
  • بنویسید تا به دست بیاورید
  • محسن تویسرکانی، به سمت شهردار کرمان منصوب شد
  • ضرب‌العجل به شورای شهر کنگاور برای تعیین شهردار
  • شبهات مطرح شده درباره بودجه شهرداری صحت ندارد
  • انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال از میان ۲ گزینه اروپایی و ۲ مربی داخلی
  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست/ شاید سرمربی تیم ملی یکی از ۴ گزینه خارجی باشد
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست/ مربی ایتالیایی در جوانگرایی موفق بوده