Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/مرکزی معاون بهداشت و درمان بنیادشهید و امور ایثارگران استان مرکزی گفت: تاکنون در مجموع ۴ هزار و ۸۶۳ واکسن کرونا برای جامعه ایثارگری تزریق شده است البته این به جز مواردی است که به صورت گروه سنی از سوی علوم پزشکی انجام شده است.

قاسم محمدنژاد در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: از ابتدای تزریق واکسن کرونا تاکنون سه مرحله واکسیناسیون برای گروه  های مختلف ایثارگران انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در مرحله نخست، ۱۰۰ نفر از جانبازان ۷۰ درصد با شرایط خاص(شیمیایی حاد- قطع نخاع- قطع دوپا- نابینا) و ۴۰ نفر از خانواده های دارای دو شهید و در مرحله دوم ۶۱۵ نفر از جانبازان ۵۰ تا ۷۰ درصد و در مرحله سوم ۴۰۲۰ نفر از جانبازان ۲۵ تا ۴۵ درصد و همسران جانبازان ۷۰ درصد واکسینه شده اند که البته واکسیناسیون برخی از افراد گروه سوم در حال انجام است و هنوز به اتمام نرسیده است، همچنین گروه اول از این تعداد دوز اول و دوم واکسن را دریافت کرده و گروه های بعدی دوز اول را دریافت کرده اند.

معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی تصریح کرد: تاکنون در مجموع ۴ هزار و ۸۶۳  واکسن کرونا برای جامعه ایثارگری تزریق شده است، البته این به جز مواردی است که در قالب گروه سنی از سوی علوم پزشکی انجام شده است. در صورتی که افراد مشمول این گروه از واکسیناسیون جامانده‌اند، می‌توانند با مراجعه به بنیاد شهید و دریافت معرفینامه به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند.

محمدنژاد اضافه کرد:  اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی آمادگی دارد به ایثارگران گروه هدف واکسیناسیون کرونا و جانبازان دارای شرایط سخت و صعب العلاج که بیماری سخت درمان و شرایط زمین گیری دارند بر اساس تشخیص پزشک اقلام توانبخشی و تجهیزات پزشکی در اختیار قرار دهد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران واکسن کرونا استان مرکزی استان مرکزی واکسن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۷۸۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اروز: اخبار فروش حواله خوردو جانبازان از اساس دروغ است!

مدیر کل تسهیلات و رفاهی بنیاد شهید و امور ایثارگران: اخبار خرید و فروش حواله خودرو وارداتی ایثارگران از اساس تکذیب می شود. وقتی هنوز حواله ای صادر نشده، اخبار از خرید و فروش چه چیزی سخن می گویند؟ - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، این روزها اخباری در فضای مجاز و برخی سایت ها منتشر می شود مبنی بر فروش چند میلیاردی حواله خودرو ایثارگران مشمول دریافت خودرو وارداتی. حتی آگهی های فراوانی در سایت های خرید و فروش منتشر شده که نشان از رد پای پررنگ دلالان حوزه خودرو دارد.

میثم اروز مدیر کل تسهیلات و رفاهی بنیاد شهید و امور ایثارگران در گفت و گو با خبرگزاری تسنیم، این خرید و فروش ها را از اساس تکذیب کرد و گفت: وقتی هنوز حواله ای صادر نشده و ماشینی وارد نکرده ایم تا قیمت گذاری شود، دقیقا اخبار از خرید و فروش چه چیزی سخن می گویند؟

جزئیات افزایش حقوق ایثارگران در سال 1403 اعلام شد

وی گفت: تماس هایی از طرف جامعه ایثارگری داریم که اطلاع می دهند تماس های زیادی از طرف دلالان به این عزیزان می شود که با قیمت های چند میلیاردی سعی در تحریک جانبازان دارند برای دامن زدن به اخبار دروغ خرید و فروش حواله خودرو وارداتی.

اروز ادامه داد: از همه جانبازانی که با چنین تماس هایی مواجه می شوند می خواهیم به مراجع قضایی گزارش دهند و یا به ما اطلاع دهند تا ما این موضوع را پیگیری کنیم. 

وی همچنین با اشاره به برخی از آگهی ها دروغ در سایت های خرید و فروش که یکی از آنها اسم و رسم بیشتری هم دارد، بیان داشت: تلاش می کنیم تا به زودی این آگهی ها نیز جمع شود و تذکر جدی به این سایت ها نیز داده خواهد شد.

معاون تسهیلات و رفاهی بنیاد شهید و امورایثارگران گفت: قانون اختصاص خودروی وارداتی به ایثارگران مشمول در بند 3 تبصره 13 توسط مجلس شورای اسلامی مجدد تصویب شد و از این جهات نیز برای ایثارگران جای نگرانی وجود ندارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تمدید ثبت‌نام و ویرایش آزمون استخدامی فرزندان ایثارگران
  • اروز: اخبار فروش حواله خوردو جانبازان از اساس دروغ است!
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • پرداخت ۹۰۷ میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی به جامعه ایثارگری
  • پرداخت ۹۰۷ میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی به جامعه ایثارگری آذربایجان غربی
  • واکسیناسیون حجاج از امروز آغاز شد
  • ظرفیت‌های جامعه ایثارگری دیلم استفاده می‌شود
  • واکسیناسیون ۵ هزار حجاج گلستانی در حال انجام است
  • ضرورت توجه به مطالبات جامعه ایثارگری
  • پرداخت ۹۰۷ میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی به جامعه ایثارگری آذربایجان‌غربی