Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@21:19:02 GMT

سردار سلامی صعود تیم فجر به لیگ برتر را تبریک گفت

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۷۹۴۸۳

سردار سلامی صعود تیم فجر به لیگ برتر را تبریک گفت

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، در پی قهرمانی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز در مسابقات لیگ یک و صعود این تیم به مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیام تبریکی صادر کرد.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

قهرمانی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز و صعود مقتدرانه و غرورانگیز مجدد آنان به لیگ برتر فوتبال کشور را به آحاد مردم شریف و همیشه قهرمان استان فارس به ویژه خانواده های معظم شهدا و همچنین مدیریت، کادر فنی، بازیکنان ، عوامل اجرایی و هواداران فهیم ،خونگرم ، مصمم و وفادار این تیم تبریک و تهنیت عرض می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بی شک  این رخداد مبارک که در تلاقی با اعیاد خجسته قربان و غدیر در سایه ایمان ، توکل و همت نقش آفرینان این عرصه و و نیز حمایت‌های بی دریغ و قابل تقدیر و تحسین سردار گرانقدر یدالله بوعلی فرمانده سپاه فجر استان و دیگر مسئولین و دست اندرکاران استانی رقم خورد ، بیانگر شایستگی‌ها ، قابلیت‌ها و ظرفیت‌های بزرگ جوانان غیور و غیرتمند این خطه شهید پرور برای خلق افتخارات سترگ و ماندگار در سپهر ورزش ایران اسلامی به شمار می‌رود.

تداوم موفقیت‌ها و درخشش این مجموعه  افتخار آفرین که مزین به نام  "شهید والامقام عبدالمجید سپاسی" و داعیه دار فرهنگ و اخلاق اسلامی و پهلوانی در  میدان‌های ورزشی است ، در آوردگاه های خطیر  پیش رو ، تحت عنایات خاصه حضرت ولیعصر (عج) و توشه گیری و پیروی از رهنمودها و توصیه‌های رهبر حکیم و عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی) در حوزه فرهنگ و ورزش را از درگاه خداوند متعال مسئلت می جویم.

سرلشکر پاسدار حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

انتهای پیام/ن

منبع: فارس

کلیدواژه: سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تیم فجر سپاسی شیراز پیروزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۷۹۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک قالیباف برای قهرمانی ایران در فوتسال آسیا

به گزارش خبرگزاری مهر، «محمدباقر قالیباف» رییس مجلس شورای اسلامی در پیامی قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در جام ملت‌های آسیا را تبریک گفت. در این پیام آمده است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

کسب مجدد عنوان افتخارآمیز قهرمانی تیم ملی کشورمان در رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا توسط جوانان شایسته‌مان موجب خوشحالی و مباهات گردید.

این جایگاه ارزشمند که برای سیزدهمین بار توسط فرزندان غرورآفرین و رشید ایران اسلامی، با قاطعیت به‌ دست آمد، نشان داد توانمندی قهرمانان ما از عرصه قاره پهناور آسیا فراتر رفته است.

اینجانب با تبریک این مقام مسرت‌بخش و ماندگار به مربیان، کادر فنی، سرپرستان و بازیکنان تیم، موفقیت و سربلندی جوانان برومند و سرافراز کشورمان را از خداوند متعال مسئلت می‌کنم.

کد خبر 6091339

دیگر خبرها

  • پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان در پی قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران
  • پیام تبریک قالیباف برای قهرمانی ایران در فوتسال آسیا
  • تجلیل از فرماندهان و مربیان برتر عقیدتی سیاسی
  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • سردار فدوی: مستکبرین عالم فکر نمی‌کردند روزی در منطقه غرب آسیا اساس آن‌ها زیر سوال برود
  • جانشین فرمانده کل سپاه: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • سردار فدوی: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • سرلشکر سلامی با خانواده شهید حاجی‌رحیمی دیدار و گفت‌وگو کرد +عکس
  • سرلشکر سلامی با خانواده شهید حاجی‌رحیمی دیدار و گفت‌وگو کرد