Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-28@23:18:44 GMT

اجاره پورشه، راه تجربه یک رویا

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۷۹۷۹۰

اجاره پورشه، راه تجربه یک رویا

تجربه رانندگی با ماشین‌های لوکس و گران‌قیمت مانند پورشه رویای هر کسی است که گواهینامه در جیب دارد. اما خرید یک پورشه چیزی نیست که همه ما بتوانیم به آن برسیم. با این حال امروز برای افرادی با سرمایه‌های کمتر هم حق انتخاب‌هایی هست که می‌توانند برای مدت کوتاهی لذت‌های لوکس و گران‌قیمت را تجربه کنند. انتخاب‌هایی مانند اجاره خودرو پورشه راهی است که می‌تواند شما را به لذت هیجان‌انگیز رانندگی بهترین خودروهای جهان برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اجاره خودرو کسب‌وکاری است که در چند سال اخیر رونق گرفته و حالا بسیاری از کسانی که می‌خواهد یک رو یا یک مدت کوتاه چند روزه لذت‌هایی را تجربه کنند که نمی‌تواند در زندگی انها دائمی باشد به سمت اجاره روزانه خودرو‌ یا خانه‌های لوکس می‌روند. اجاره خودرو پورشه هم یکی دیگر از تجربیات اینچنینی است که این روزها بسیار باب شده است.

پورشه مدل‌های متعدد و متنوعی دارد و تقریبا بیشتر آنها که در ایران برای فروش پیدا می‌شوند برای اجاره هم هستند. پس نگران این نباشید که ممکن است آنچه می‌خواهید را نیابید. یکی از مدل‌های پرطرفدار پورشه که می‌توانید در میان آگهی‌های اجاره خودرو هم آن را بیابید اجاره پورشه باکستر است.

این مدل اولین خودرو جاده‌ای پورشه بعد از پورشه ۵۵۰ است و یک خودرو دو نفره است که شتاب صفر تا ۱۰۰ آن تنها در ۶ ثانیه رخ می‌دهد. موتور این پورشه جاده‌ای ۲۵۶ اسب بخار قدرت دارد و دارای یک جعبه دنده هفت سرعته خودکار است. این خودرو ۶ سیلندر در سال ۲۰۱۰ توسط کمپانی پورشه طراحی شد و هنوز هم محبوب رانندگانی است که می‌خواهند هیجان سرعت را تجربه کنند.

مدل دیگری که می‌توانید در میان آگهی‌های اجاره خودرو به آن برسید، اجاره پورشه کاین است. پورشه کاین (cayenne)  سومین نسل از خودروهای شاسی بلند پورشه است. این خودرو ۶ سیلندر ۳۰۰ اسب بخار قدرت دارد و شتاب صفر تا ۱۰۰ آن هشت ثانیه است. پورشه کاین می‌تواند لذت رانندگی با حداکثر سرعت ۲۳۰ کیلومتر بر ساعت را برای شما به ارمغان بیاورد و اگر رویای این رانندگی در ذهن شما هست و پول خرید کاین در جیبتان نیست، از اجاره آن غافل نشوید.

پورشه پانامرا مدل دیگری است که در میان آگهی‌های اجاره خودرو پورشه به آن برمی‌خورید. پورشه پانامرا یک خودرو سدان هشت سیلندر است که ۴۰۰ اسب بخار قدرت دارد. شتاب صفر تا ۱۰۰ پانامرا پنج ثانیه است و حداکثر سرعت آن ۲۸۲ کیلومتر در ساعت. همین اطلاعات می‌تواند هر عاشق رانندگی و سرعت و هیجانی را برای اجاره یکی از مدل‌های بی‌مثال پورشه ترغیب کند.

اگر شما هم قصد اجاره خودرو پورشه را دارید ما به شما اجاره خودروی لوکس پرارین را پیشنهاد می‌ کنیم. پرارین بستری است که به شما امکان می‌ دهد تنها با چند کلیک ساده به آنچه که می‌ خواهید برسید. کرایه ماشین لوکس پرارین همچنین تا حدی امکان مقایسه قیمتی را هم برای شما فراهم می‌ کند و می‌ توانید پس از یک بررسی جامع در زمانی کم به نتیجه دلخواهتان برسید. پس همین حالا از بخش اجاره خودرو دیدن کنید و آنچه در جستجوی ان هستید را در این بخش بیابید.

منبع: فرارو

کلیدواژه: ماشین لوکس گواهینامه رانندگی خودرو کسب و کار پورشه اجاره خودرو پورشه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۷۹۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت عجیب پارکینگ خودروهای لوکس در سیل بم!

بارش‌های اخیر در کرمان هر چند دو برابر میانگین بارش سال گذشته اعلام شده‌است، اما با خود خسارت‌هایی را به همراه داشت.

به گزارش همشهری آنلاین همزمان با صدور هشدار قرمز از ۲۷ فروردین کرمان به ویژه جنوب این استان شاهد بارش‌های رگباری بوده‌اند. به تازگی تصویری از آب گرفتگی پارکینگ خودروهای تولیدی کارخانه‌های خودروسازی ارگ جدید بم نیز منتشر شده‌است.

مدیر بحران کرمان در این باره به همشهری می‌گوید: «بارش سیل‌آسا در مدت زمان کوتاه و با شدت زیادی رخ داد و باعث آبگرفتگی پارگینک غیر مسقف کارخانه خودروسازی ارگ جدید بم شد. برای بررسی موضوع و برآورد خسارت استاندار کرمان در منطقه حاضر شد.»

حمید سالخورده ادامه می‌دهد: «به دستور استاندار ستاد ویژه بحران برای بررسی میزان خسارت و رفع این مشکل صادر شده‌است. بلافاصله نیز خودروهای لجن‌کش به این منطقه عازم شدند تا تخلیه پارکینگ از آبگرفتگی و گل و لای حاصل از بارش سیل آسا انجام شود. از آنجا که آبگرفتگی در محوطه سر باز اتفاق افتاد، خسارت چندانی حاصل نشده است. اما بررسی و ارزیابی میزبان خسارت ادامه دارد و به زودی اعلام می‌شود.»

این‌طور که مدیر بحران استان کرمان به همشهری می‌گوید با فروکش کردن آب در روستاهایی که دچار آبگرفتگی شده‌بود، راه های دسترسی روستایی باز است. 

tags # سیل سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • قلک پورشه خالی شد
  • (ویدئو) تصاویری دیدنی از تکامل پورشه در طول زمان
  • ببینید | وستهم ۲-۲ لیورپول؛ پایان یک رویا
  • وستهم 2-2 لیورپول: پایان قطعی یک رویا!
  • بخشی از تکامل در پورشه (فیلم)
  • قیمت تور لوکس استانبول در تابستان ۱۴۰۳ چقدر است؟
  • وضعیت عجیب پارکینگ خودروهای لوکس در سیل بم!
  • حضور اکسید در نمایشگاه خودرو پکن ۲۰۲۴
  • حضور پررنگ چری در نمایشگاه خودرو پکن (فیلم)
  • حضور اکسید در نمایشگاه خودرو پکن 2024