Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/زنجان فرماندار خرم‌دره گفت: کنگره شهدای ۳۵۳۵ شهید زنجان گامی موثر در راستایی معرفی شهدا است.

حجت محمدی ظهر امروز (۲۹ تیر ماه) در جلسه هماهنگی برگزاری کنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان، با اشاره به اینکه شهدا متعلق به همه ملت ایران هستند و ما در برابر آن‌ها مسئول هستیم، یادآور شد: شهدا متعلق به هیچ جناح و قشر خاصی نیستند، لذا در راستای برگزاری باشکوه کنگره همه باید اهتمام لازم را داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار خرم‌دره، با تاکید بر اینکه جنگ تحمیلی علی‌رغم همه ضرر و زیان‌هایی که برای کشورمان داشت ارمغان‌آور آثار ارزشمند بسیاری نیز بود، تصریح کرد: از مهم‌ترین دستاوردهای این جنگ می‌توان به بیمه شدن چندین و چند ساله انقلاب در برابر دشمنان اشاره کرد، زیرا رزمندگان با از جان گذشتگی خود ثابت کردند که  فشارهای دشمنان هیچ تاثیری در اراده و عزم ملت ایران در پاسداری از انقلاب ندارد.

این مسئول با اشاره به اینکه خرم‌دره ۱۲۰ شهید گلگون کفن را در راه انقلاب تقدیم کرده است، متذکر شد: شهرستان پتانسیل‌ بسیاری برای معرفی شهدا دارد که باید از این ظرفیت‌ها برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بهره‌گیری شود.

وی با بیان اینکه با مطالعه تاریخ در خواهیم یافت که در هر جنگی یک قسمت از کشور ما مانند گوشت قربانی تکه تکه و تقسیم شده است، افزود: این‌ امر در حالی است که رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس با همه توان ایستاده و اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک کشورمان نصیب دشمنان شود.

فرماندار خرمدره، با بیان اینکه یکی از اهداف برگزاری کنگره ۳۵۳۵ علاوه بر گرامی‌داشت یاد شهدا معرفی شهدا است، تاکید کرد: زنجان شهدای تاثیرگذار بسیاری را تقدیم انقلاب کرده است که بیشتر آنها علی‌رغم تاثیرگذاری و دلاوری که داشتند، ناشناخته هستند.

این مسئول با تاکید بر اینکه در بحث برگزاری این کنگره نباید از شهدای روستایی غافل شد، خاطر نشان کرد: در بحث روستاها نیز باید از بضاعت دهیاری‌ها در راستای برگزاری هرچه باشکوه‌تر این کنگره استفاده شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها زنجان کنگره شهدا دفاع مقدس معرفی شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۸۰۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زندگی شهدای «تیم فوتبال آزادی سمنان» سریال می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرتضی مطیعی غروب شنبه در جلسه شورای سیاستگذاری ستاد کنگره سه هزار شهید استان سمنان به میزبانی دفتر خود ضمن بیان اینکه زندگی شهدای تیم فوتبال آزادی سریال می‌شود، ابراز داشت: زندگی هرکدام از این شهدا جایگاه وسیعی داشته و در این سریال به آن پرداخته خواهد شد.

وی جریان تیم فوتبال آزادی سمنان در کشور بی نظیر خواند و افزود: بیش از نیمی از اعضای تیم فوتبال آزادی به شهادت رسیدند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان ضمن بیان اینکه تهیه فیلم سینمایی شهید محمود اخلاقی، شناسنامه جنگ استان سمنان در دستور کار است، ابراز داشت: این فیلم جز آثار و تولیدات کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید استان خواهد بود.

مطیعی در ادامه تصریح کرد: زندگینامه شهدای بین‌المللی استان نظیر شهید سید رضی موسوی چاشمی نیز در این کنگره باید مورد توجه واقع شده و برای آن مستندات تهیه شود.

وی افزود: در برگزاری کنگره، تولید آثار و محتوا، سریال و فیلم سینمایی ویژه شهدا باید از ظرفیت‌های موجود در شهرستان‌ها با یک دید وسیع استانی استفاده شود.

کد خبر 6090280

دیگر خبرها

  • زندگی شهدای «تیم فوتبال آزادی سمنان» سریال می‌شود
  • نمایشگاه شهدا سمنان برای بازدید رهبر معظم انقلاب آماده می‌شود
  • همکاری همه جانبه آموزش‌ و پرورش در کنگره شهدای استان تهران
  • نمایش محصولات فرهنگی کنگره ۳ هزار شهید سمنان در حضور رهبر انقلاب
  • تمام محصولات فرهنگی کنگره ۳ هزار شهید سمنان در حضور رهبر انقلاب به نمایش در می‌آید
  • استفاده از زندگینامه شهدای بین المللی در کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید سمنان
  • کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران دهم خرداد برگزار می‌شود
  • برگزاری کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در روز دهم خرداد
  • کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود
  • سومین کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود