Web Analytics Made Easy - Statcounter

سفارت ایران در روسیه اعلام کرد که فرمانده نیروی دریایی ارتش ایران به همراه سفیر کشورمان در مراسم رژه دریایی به‌مناسبت روز نیروی دریایی روسیه در سن‌پترزبورگ شرکت خواهد کرد.

به گزارش مشرق، سفارت ایران در روسیه اعلام کرد که امیر دریادار «حسین خانزادی» فرمانده نیروی دریایی ارتش ایران روز یکشنبه در مراسم بزرگداشت روز نیروی دریایی ارتش روسیه در سن‌پترزبورگ شرکت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس گزارش اسپوتنیک، امیر خانزادی قرار است در این سفر با نمایندگان وزارت دفاع روسیه نیز دیدار و رایزنی کند.

رژه دریایی ارتش روسیه به مناسبت سیصد و بیست و پنجمین سالگرد تاسیس ناوگان دریایی این کشور قرار است روز یک شنبه در «نوا ریور» در سن‌پترزبورگ برگزار شود.

سفارت ایران در مسکو در بیانیه‌ای اعلام کرد، امیر خانزادی فرمانده نیروی دریایی استرتژیک ایران در رأس هیأتیاتی به همراه «کاظم جلالی» سفیر تهران در فدراسیون روسیه در این مراسم شرکت خواهد کرد.

امیر خانزادی همچنین در حاشیه این مراسم با نمایندگان وزارت دفاع و همچنین فرماندهان دریایی ارتش روسیه دیدار و رایزنی خواهد کرد.

منبع: دفاع پرس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان سفارت ایران روسیه فرمانده نیروی دریایی ارتش وزارت دفاع روسیه نیروی دریایی ایران امیر خانزادی وزارت دفاع ارتش روسیه نیروی دریایی روسیه کاظم جلالی فدراسیون روسیه فرمانده نیروی دریایی دریایی ارتش روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۸۰۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا و فرمانده نیروی هوایی ارتش با خانواده شهید زاهدی

رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا و فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی با خانواده سرلشکر شهید محمدرضا زاهدی دیدار داشتند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، امروز و هم‌زمان با سالروز شهادت امام صادق (ع)، سردار محمد شیرازی رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا، امیر حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی و جمعی از سرداران و امیران سپاه و ارتش با خانواده سرلشکر شهید محمدرضا زاهدی دیدار داشتند که تصاویر آن را در ادامه مشاهده می‌کنید:

کد خبر 750517

دیگر خبرها

  • امیر حیدری: هیچ‌کس قادر به تهدید جمهوری اسلامی و منافع ملی کشور نیست
  • هشدار رئیس سیا درباره شراکت ایران و روسیه/ افزایش مجروحان رزمایش دریایی آمریکا به ۳۵ نفر/ حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به بندر ایلات/ انهدام ۲ پایگاه تروریست‌ها در سوریه توسط جنگنده های روسیه
  • آیین تجلیل از اساتید و مربیان برتر ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد
  • مراسم تشییع شهدای گمنام در نیروی زمینی ارتش در تهران
  • سانحه برای هواناوهای ارتش آمریکا و جراحت ۳۰ ملوان و تفنگدار دریایی
  • دیدار رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا و فرمانده نیروی هوایی ارتش با خانواده شهید زاهدی
  • برای نخستین بار؛ ناو سپاه از مدار صفر درجه عبور کرد + ویدئو
  • دیدار با خانواده شهیدی که به دست اسرائیل به شهادت رسید/ عکس
  • بازدید فرمانده هوانیروز ارتش از مرکز آموزش هوانیروز شهید وطن پور اصفهان
  • دیدار سردار شیرازی و امیر سرتیپ واحدی با خانواده سردار شهید زاهدی