Web Analytics Made Easy - Statcounter

زن کلاهبردار توسط پلیس آگاهی کرمانشاه دستگیر شد.

 

سردار علی‌اکبر جاویدان روز سه‌شنبه اعلام کرد: پس از وصول یک مورد پرونده کلاهبرداری با ارزش میلیاردی به پلیس آگاهی استان، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش رکنا، وی ادامه داد: فرد شاکی پرونده به ماموران اعلام کرد پس از درج آگهی فروش ۹۰ گرم طلا در شبکه‌های مجازی، زن جوانی با وی تماس گرفته و پس از توافق بر سر قیمت به مبلغ ۹۷۰ میلیون ریال آنها را تحویل داده و فرد کلاهبردار نیز به ظاهر مبلغ ۹۷۰ میلیون ریال به کارت بنده واریز و پس از چند لحظه پیامک واریزی نیز ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: فرد مال باخته پس از مراجعه به بانک جهت دریافت وجه نقد متوجه می‌شود هیچ پولی به حسابش واریز نشده و مورد کلاهبرداری قرار گرفته و طلاهایش به سرقت رفته است.

سردار جاویدان تاکید کرد: با دریافت این گزارش، کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی تحقیقات گسترده خود را آغاز و در خلال آن متوجه شدند شخص دیگری نیز شکایت مشابهی در پلیس فتا علیه متهم مطرح کرده است.

وی گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی در ادامه و با همکاری ماموران پلیس فتا محل سکونت فرد کلاهبردار را که با شناسایی طعمه‌های خود پس از جلب اعتماد آنها، اقدام به دریافت طلاجات و سکه هایشان می‌کرد و سپس در برنامه‌ای جعلی روی گوشی تلفن همراه وانمود می‌کرد مبلغ را به حسابشان واریز کرده شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی در عملیاتی ضربتی وی را دستگیر کردند.

رییس پلیس استان کرمانشاه تاکید کرد: همچنین در بازرسی‌های انجام شده ۸۸ گرم طلا، ۱۵ عدد سکه تمام بهار و ۲۰ عدد ربع سکه سرقتی که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به ۳۵ میلیارد ریال می‌رسد، کشف شد.

سردار جاویدان با اشاره به اعتراف کلاهبردار دستگیر شده به جرایم خود، از شهروندانی که با این روش مورد کلاهبرداری قرار گرفته اند خواست برای شکایت به پلیس آگاهی کرمانشاه مراجعه کنند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا وعده های انتخاباتی زن کلاهبردار کلاهبرداری اخبار حوادث ثروت کرمانشاه کلاهبردار دستگیر شد سهام عدالت قیمت خودرو کرونا وعده های انتخاباتی سحر قریشی مهدی قائدی قیمت فیلم مهدی طارمی و سحر قریشی مهدی قائدی و همسرش پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۸۰۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شگرد جالب محمود احمدی نژاد برای دست ندادن با زنان

به گزارش «تابناک»، تصاویری از شگرد متفاوت محمود احمدی نژاد، رئیس جمهور دولت های نهم و دهم برای دست ندادن با زنان خارجی در سفرهای رئیس جمهور سابق به کشورهای مختلف را ببینید.

 

دیگر خبرها

  • انهدام شرکت هرمی کیونت در کرج
  • شگرد جالب محمود احمدی نژاد برای دست ندادن با زنان
  • متروسواران بخوانند؛ شگرد عجیب سرقت که تازه کشف شد!
  • شگرد عجیب سرقت در مترو
  • دستگیری کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال
  • کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال دستگیر شد
  • ­سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو
  • کلاهبرداری با ترفند رسیدساز جعلی
  • کلاهبرداری از طریق جعل اسناد خودرو در نظرآباد
  • سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو