Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام حسن امیرنژاد روز سه‌شنبه در نشست با خبرنگاران محلی اظهار داشت: رزمایش کمک‌های مومنانه برای افراد متضرر شده از شیوع بیماری کرونا، اهدای جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش ادارات مختلف، جشن ویژه غدیر، برگزاری شب شعر و چندین مورد دیگر از برنامه‌های شاخص دهه امامت در این شهرستان خواهد بود.

وی با بیان این‌که در عید غدیر رضایت خداوند، اکمال دین و اتمام نعمت تکمیل شد، افزود: شناساندن بحث غدیر و ولایت وظیفه همگانی است زیرا ولایت یکی از ارکان مهم اسلام و کلید تمامی واجبات محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
وی بیان کرد: غدیر شاهراه والای انسانیت، تمایز خلوص و نفاق و تمایز نور با تاریکی است و اقشار مختلف مردم باید از نرو الهی بهره‌مند شوند.

حجت‌الاسلام امیرنژاد اضافه کرد: به علت ناشناخته ماندن غدیر، جریان فاطمیه و جریان عاشورا به وجود آمد و در این جریان‌ها بهترین بندگان خدا به فیض عظیم شهادت نائل آمدند.

به گزارش ایرنا واقعه غدیر از مهم‌ترین وقایع تاریخ اسلام است که در آن پیامبر اسلام (ص) هنگام بازگشت از حجةالوداع در ۱۸ ذی‌الحجه سال دهم قمری در مکانی به نام غدیرخم، امام علی (ع) را ولی و جانشین خود معرفی کرد و حاضران که بزرگان صحابه نیز در میان‌شان بودند در آنجا با امام علی (ع) بیعت کردند.

پیامبر (ص) و دیگر معصومان این روز را عید خوانده‌اند و مسلمانان، به‌ویژه شیعیان این روز را جشن می‌گیرند؛ گفتنی است واقعه غدیر در تمامی کتب شیعه و در کتب‌ معروف اهل سنت به صورت متواتر نقل شده است.

برچسب‌ها هشترود بنیاد بین المللی غدیر عید سعید غدیرخم مراغه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هشترود بنیاد بین المللی غدیر عید سعید غدیرخم هشترود بنیاد بین المللی غدیر عید سعید غدیرخم مراغه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۸۳۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین چالش برانگیز پرسپولیس شاداب شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، سرخپوشان پایتخت تمرین امروز یک‌شنبه خود را از ساعت ۱۶ در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز کردند.

* در این برنامه بعد از گرم کردن و پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی، یک چالش جالب و شاد برای بازیکنان در نظر گرفته شده بود. در جریان این چالش بازیکنان در گروه‌های مختلف باید توپ را روی هوا نگه می‌داشتند و به همین ترتیب آن را تا سبدی می‌رساندند و به داخل سبد هدایت می‌کردند.

* بعد از این چالش، مرور دو برنامه تاکتیکی نیز در دستور کار بود.

* تمرین امروز، یک ساعت به طول انجامید و در جریان آن، غیر از امید عالیشاه و علیرضا بیرانوند که همچنان تمرینات اختصاصی را دنبال می‌کنند، سایر نفرات در اختیار کادر فنی بودند.

گفتنی است پرسپولیس تا بازی با سپاهان دو جلسه تمرین دیگر هم برگزار می‌‎کند.

کد خبر 6091426

دیگر خبرها

  • دهه کرامت فرصت معرفی الگوهای برتر جهان اسلام به دختران است
  • تمرین چالش برانگیز پرسپولیس شاداب شد
  • اجرای برنامه‌های نکوداشت هفته شیراز از ۱۲ اردیبهشت
  • اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه فرهنگی در لرستان
  • جریان حکمت عراق ۲هزار نسخه کتاب به کتابخانه‌های عمومی اهدا کرد
  • خانواده محور بودن برنامه‌های دهه کرامت در آذربایجان شرقی
  • جشنواره فرهنگی گردشگری سی ترمی در شهرستان زهک
  • جریان دانشجویی بستر خوبی برای پای کار آمدن قشر خاکستری در فعالیت‌های فرهنگی است
  • سپاه از حریم ولایت و اسلام جانانه دفاع می‌کند
  • اجرای ۲۹ ویژه برنامه در منطقه ۸ ویژه هفته فرهنگی اصفهان