Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک امید محترمی در نشست هماهنگی برنامه‌های دهه امامت و ولایت توسط بسیج سازندگی استان مرکزی اظهار کرد: با توجه به استقبال جوانان و اقشار مختلف مردم از اردوهای جهادی بسیج سازندگی در ایام تابستان شاهد اعزام گسترده جهادگران بسیجی به مناطق مختلف استان هستیم.

وی افزود: گروه‌های جهادی امروز در نقطه به نقطه استان مرکزی مشغول ارائه خدمات هستند و در دهه امامت و ولایت شاهد اوج برگزاری گروه‌های جهادی در سطح استان در عرصه‌های مختلف هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسؤول بسیج سازندگی استان مرکزی بیان کرد: بسیج سازندگی استان مرکزی در کنار رسالت‌های خود در دهه امامت و ولایت برنامه‌های ویژه‌ای از جمله برگزاری مراسمات فرهنگی و مذهبی، اطعام نیازمندان، ساخت منازل محرومین، اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی، اجرای پروژه‌های انتقال آب و کانال‌های کشاورزی، اعزام تیم‌های پزشکی و درمانی به مناطق محروم، ارائه خدمات دامپزشکی، اهدا جهیزیه، اجرای نهضت کمک مومنانه و سایر خدمات را اجرا خواهد کرد.

محترمی ادامه داد: بیش از ۹۰ گروه جهادی بسیج سازندگی در دهه امامت و ولایت خدمت‌رسانی می‌کنند و تاکنون ساخت ۱۸ مسکن محرومان، ۵ پروژه آب، اهدای ۳۰ سری جهیزیه، پخت بیش از ۸۰ هزار پرس غذا برای اطعام نیازمندان در دستور کار قرار گرفته که امیدواریم با حمایت خیرین بیشتر شود.

وی اضافه کرد: یکی از اقدامات مهمی که امروز باید به آن توجه داشته باشیم تبدیل گفتمان جهادی به گفتمان قالب جامعه است که رسانه‌ها نقش به سزایی در این راستا دارند و باید در انعکاس سوژه‌ها، پوشش خبری اقدامات جهادگران و شناساندن الگوهای موفق به جامعه تلاش کنند.

مسؤول بسیج سازندگی استان مرکزی گفت: از ابتدای سال بیش از ۸۰۰ گروه جهادی به استعداد بیش از ۱۵ هزار جهادگر در عرصه‌های خدمت‌رسانی در سطح استان مرکزی نقش‌آفرینی داشته‌اند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه روح‌الله استان نیز در این نشست گفت: بسیج در کنار صیانت از ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی رسالت خدمت به مردم را دارد و امروز به‌وضوح شاهد هستیم بسیج با برنامه و راهبرد در همه عرصه‌ها و مقاطع به مردم خدمت‌رسانی می‌کند.

محمد گودرزی اظهار کرد: با توجه به شرایط فعلی کشور خدمت‌رسانی اولویت مهم بسیج است و لذا در گام دوم انقلاب با تکیه بر تجربیات گذشته و پای کار آوردن همه ظرفیت‌ها از جمله سرمایه عظیم مردم بسیج به دنبال خلق حماسه‌های بزرگ است.

وی افزود: امروز بسیجیان با سلاح ایمان، تقوا و خداباوری و اعتقاد به ظرفیت و توانمندی مردم در خدمت مردم و انقلاب هستند و خدمت صادقانه به مردم را همچون نعمتی الهی می‌دانند.

 

معاون هماهنگ‌کننده سپاه روح‌الله استان بیان داشت: خوشبختانه در طی این سال‌های اخیر بسیج سازندگی با ظرفیت عظیم گروه‌های جهادی در زمینه خدمت به مردم و تبدیل تهدیدات و به فرصت‌ها اقدامات بزرگی انجام داده است.

گودرزی با بیان اینکه در گام دوم انقلاب اسلامی تفکر جهادی از اهمیت بسیاری برخوردار است و گروه‌های جهادی مهمترین مؤلفه قوی شدن ایران در گام دوم محسوب می‌شوند ادامه داد: گروه‌های جهادی همواره و در شرایط مختلف پای کار مردم و انقلاب بوده‌اند و در خدمت صادقانه به مردم پیشتاز بوده‌اند و خوشبختانه هر روز شاهد کیفی و کمی شدن فعالیت‌های جهادگران هستیم.

وی اضافه کرد: اقدامات گروه‌های جهادی در مناطق محروم امیدآفرین و نشاط‌بخش بوده و امروز نیاز است این امیدآفرینی به سایر مناطق نیز توسعه پیدا کند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه روح‌الله استان تأکید کرد: یکی از ضرورت‌های مهم امروز در جامعه اطلاع‌رسانی فعالیت‌های جهادگران است که این کار علاوه بر معرفی الگوی جهادگران به جامعه قطعاً برکات زیادی دارد و می‌تواند در بسیاری از جوانان برای حضور در اردوهای جهادی ایجاد انگیزه کند.

گودرزی اظهار داشت: فعالیت جهادگران بسیجی موجب پای کار آوردن مردم مناطق برای مشارکت در پیشرفت آن منطقه کند و لذا کار رسانه‌ای در کنار کار جهادی یک ضرورت است.

وی افزود: بسیج با ورود به عرصه‌های مختلف علاوه بر خدمت‌رسانی به مردم، الگوی کارآمد را به جامعه معرفی می‌کند و فعالیت رسانه‌ای در کنار کار جهادی در معرفی الگو بسیار مؤثر است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه روح‌الله استان با بیان اینکه حمایت و مشارکت همه‌جانبه دستگاه‌های اداری در اردوهای جهادی بسیج یک ضرورت است و باید همراه و یاور جهادگران بسیجی باشند ادامه داد: رسانه‌ها نقش به سزایی در بازتاب اقدامات جهادگران بسیجی دارند که باید در کنار این کار مطالبه از مسئولین و دستگاه‌ها را برای تسریع فعالیت‌های گروه‌های جهادی را در دستور کار خود داشته باشند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: ولایت استان مرکزی بسیج سازندگی آب محمد گودرزی بسیج سازندگی استان مرکزی دهه امامت و ولایت جهادگران بسیجی گروه های جهادی خدمت رسانی عرصه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۸۳۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص پنل‌های خورشیدی برای تأمین درآمد پایدار دهیاری‌ها ضرورت دارد

به گزارش قدس خراسان، باقر صدیقی امروز جمعه ۷ اردیبهشت در حاشیه دیدار با مدیر برق شهرستان قوچان با بیان اینکه مدیریت حوزه برق سرولایت با قوچان و سه روستا نیز با خوشاب سبزوار است، افزود: مدیریت حوزه آب و آب‌رسانی سرولایت نیز با شهرستان نیشابور و آب‌رسانی به تعدادی از روستاهای فیروزه، نیشابور و خوشاب نیز با این بخش است.
وی عنوان کرد: چون نقطه مرزی هستیم متأسفانه این گونه تقسیم‌بندی شده است. در حوزه برق‌رسانی از ۴۰ روستا ۳۷ روستا زیر نظر قوچان و سه روستا با خوشاب است.
بخشدار سرولایت با بیان اینکه در حوزه خدمات‌رسانی مانند گاز و آب این منطقه نیاز شهرستان‌های هم‌جوار را تأمین می‌کند، تصریح کرد: چون هم‌جوار ما روستاهای بخش آبکوه شهرستان قوچان است، به همین دلیل از این منطقه برق مورد نیاز وارد بخش سرولایت می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: برای شبکه توزیع برق استان از این مسیر مقرون به صرفه‌تر است تا اینکه بخواهد از نیشابور توزیع برق صورت گیرد. بخش سرولایت ۹۰ کیلومتر تا مرکز شهرستان فاصله دارد، در صورتی که این فاصله تا قوچان ۳۰ کیلومتر بیشتر نیست.
صدیقی در ادامه تعامل بین دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان را از محورهای مهم توسعه و آبادانی یک منطقه دانست و تصریح کرد: باید تلاش کنیم موانع و مشکلات را برطرف و راهکارهای عملی برای خدمت‌رسانی بهتر به مردم را انتخاب کنیم.
وی با تأکید بر تداوم اجرای طرح تعویض شبکه توزیع برق فعلی به کابل خود نگهدار و همچنین تأمین روشنایی معابر روستایی خاطرنشان کرد: فرمانداری و بخشداری نقش حمایتی، نظارتی و هدایت‌کننده دارد و سایر دستگاه‌های اجرایی باید با هم افزایی و تعامل مشکلات مردمی را برطرف کنند.
بخشدار سرولایت در ادامه بر اختصاص پنل‌های خورشیدی به منظور تأمین درآمد پایدار برای دهیاری‌ها، پیگیری چارت و تأمین نیرو و بالابر مختص اداره برق مستقر در منطقه تأکید کرد.
وی همچنین به ضرورت هماهنگی بیش از پیش بین ادارات آب و برق با لحاظ حداقل اثرات اجتماعی اشاره و اظهار کرد: انتظار داریم برق کنتورهای چاه و خط پمپاژ به هیچ وجه قطع نشوند تا مشکل در کمبود و توزیع آب شرب برای اهالی بخش سرولایت را نداشته باشیم.صدیقی همچنین با هرگونه تعامل و همکاری با مجموعه برق و تداوم این همکاری‌ها اعلام آمادگی کرد و خواستار تسریع در اصلاح و نوسازی شبکه توزیع برق و برخی از خطوط انتقال آب و همچنین رفع مشکل مالکیت و دولتی شدن شبکه آب‌رسانی در ۳ روستای باقی مانده سطح بخش شد.
مدیر برق شهرستان قوچان در این نشست سه جانبه ضمن بیان اقدامات مهم انجام شده و در دست اقدام اظهار کرد: با توجه به اینکه رسالت شرکت برق خدمت‌رسانی به مردم است، از هیچ کوششی جهت خدمت شایسته به مردم دریغ نخواهیم کرد.
مهدی آدینه ادامه داد: خدمت به مردم و رفع مشکلات آنان یک نعمت الهی است که باید قدردان و شکرگزار این نعمت باشیم.
وی با اشاره به هزینه کرد حدود ۴۵ میلیارد ریال برای برق‌رسانی به روستای ماه نشین سرولایت در سال گذشته ادامه داد: تکریم ارباب رجوع و پیگیری مطالبات به حق مردم از جمله محورهای مهم مورد توجه است که برای موفقیت در این راه و کسب رضایت مردم تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • رویکرد دولت سیزدهم خدمت شبانه‌روزی و جهادی به مردم است
  • بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی
  • اختصاص پنل‌های خورشیدی برای تأمین درآمد پایدار دهیاری‌ها ضرورت دارد
  • خدمات پزشکی رایگان گروه های جهادی به مردم ورامین
  • میز خدمت ادارات و خدمت‌رسانی به مردم تداوم داشته باشد
  • جریان گاز در مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی و کرمان پایدار است/ اعزام تیم‌های امداد برای خدمت‌رسانی
  • بیمارستانی برای درمان محرومین/ اینجا خدمت حال و هوای دیگری دارد