Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@22:16:41 GMT

کلنگ آزادراه ایذه-لردگان به زمین زده شد

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۸۴۶۴۸

کلنگ آزادراه ایذه-لردگان به زمین زده شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ایذه، مراسم کلنگ‌زنی پروژه آزادراه ایذه-چهارمحال و بختیاری ظهر امروز با حضور مسئولان محلی شهرستان، معاون عمرانی استاندار خوزستان، معاون سازمان برنامه و بودجه کشور، معاون وزیر راه و شهرسازی، معاون شرکت ساخت و توسعه راه‌های کشور و رئیس سازمان برنامه و بودجه استان خوزستان در محور ایذه به چهارمحال و بختیاری و اصفهان برگزار شد‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به وقوع حوادث مختلف رانندگی در سال‌های اخیر در این محور ترانزیتی مهم کشور و وارد شدن خسارات جانی و مالی فراوان به مسافران و عابران این مسیر، ایمن‌سازی و توسعه آن از مطالبات مردمی بود که پس از سال‌ها وعده در روزهای پایانی عمر دولت به مرحله کلنگ‌زنی رسید.

تسریع در انجام این پروژه و عدم توقف آن به مانند پروژه تونل اژگیل پل سه بلوطک و بسیاری از پروژه‌های نیمه کاره موجود در شهرستان از مطالبات شهروندان حاضر در این مراسم بود.

آغاز به کار عملیات اجرایی تونل شماره ۳ محور ایذه-دهدز به طول ۲ هزار و ۲۰۰ متر با اعتباری بالغ بر ۸۰۰ میلیارد تومان از دیگر برنامه‌های صورت گرفته بود.

در حاشیه این سفر نیز ۴۴ کیلومتر از پروژه آزادراهی باغملک به ایذه به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/۷۲۰۲۶/

منبع: فارس

کلیدواژه: کلنگ زنی آزادراه ایذه دهدز جاده ترانزیت خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۸۴۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین زمین از مولفه‌های مهم در اجرای طرح نهضت ملی مسکن

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان، استاندار کردستان در مورد دستور کار این جلسه گفت: کردستان با بیشترین متقاضی مسکن دارای کمترین زمین برای اجرای این طرح است.
زارعی کوشا با بیان اینکه ۱۰۰ هزار نفر در استان متقاضی مسکن ملی هستند گفت: در حال حاضر هرگونه توسعه شهری بدون برنامه ریزی مدون ممنوع است.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان هم مشارکت عمومی و خصوصی برای اتمام پروژه‌های عمرانی را یکی از موارد قانونی دانست و گفت: اطلاعات مربوط به بیش از هزار و ۵۰۰ پروژه در سامانه مربوطه ثبت شده و از این تعداد ۱۸ پروژه برای واگذاری به بخش خصوصی انتخاب شده است.
محمدی همچنین گفت: ۲۰ درصد تحقق رشد اقتصادی استان در سال جاری باید از فعالیت مراکز و واحد‌های رشد و فناور محقق شود.
هواسی بازرس کل استان نیز گفت: ایجاد شهرک‌های جدید در استان باید با کار مطالعاتی گسترده انجام شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • وضعیت راه‌های کشور؛ ادامه ممنوعیت تردد در جاده کرج - چالوس
  • تصادف در محور لردگان ۷ مصدوم برجای گذاشت
  • تامین زمین از مولفه‌های مهم در اجرای طرح نهضت ملی مسکن
  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت
  • پایگاه امداد جاده‌ای اورژانس «حسن قشلاق» بهار کلنگ‌زنی شد
  • کلنگ دومین مجتمع خوابگاه متاهلی دانشگاه یاسوج به زمین زده شد
  • رییس اورژانس کشور وارد یاسوج شد
  • اعلام وضعیت تردد در جاده‌های کشور/ ترافیک پرحجم در ۴ محور
  • اعتبار ۱۱ هزار میلیارد ریالی برای راههای آذربایجان شرقی
  • تخصیص۱۱ هزار میلیارد ریال اعتبار به طرحهای راه آذربایجان شرقی