Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی تیم فوتبال مس رفسنجان می گوید نباید از داورانی که لیگ برتری نیستند برای بازی ها استفاده شود. به گزارش ایسنا، مجتبی سرآسیایی مربی تیم فوتبال مس رفسنجان که به دلیل محرومیت محمد ربیعی در نشست خبری حاضر شده بود، پس از تساوی یک بر یک این تیم برابر نفت آبادان اظهار کرد: در درجه اول باید به مساله مهم خوزستان بپردازم که لازم می دانم درباره آن صحبت کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مساله به یک ورود سریع نیاز دارد. این مساله از فوتبال مهم تر است و نیاز است که بزرگان کشور به این مساله ورود کنند چون روح مردم را اذیت می کند و مردم را تحت فشار قرار می دهد.

او ادامه داد: در مورد بازی مساله مهم کنترل بازی و انرژی بازیکنان در هوای گرم بود که باعث می شد کار سخت شود حتی بازیکنان صنعت نفت هم تحت فشار بودند. قطعا این مساله روی کیفیت بازی اثر گذاشته بود. آقای ربیعی تاکید زیادی داشتند که بازیکنان بازی را در کنترل داشته باشند تا از ۲۰ دقیقه اول رد شویم که این کار را به خوبی انجام دادیم و در زمانی که می خواستیم به گل رسیدیم و فرصت خوبی به تیم خوب نفت ندادیم اما متاسفانه روی غفلت و اشتباه گل خوردیم که به دفعات برای تیم ما رخ داده است. باید به تیم حریف خسته نباشید بگویم. بازی خوبی بود اما تحت تاثیر گرما و رطوبت هوا بودیم.

مربی تیم مس رفسنجان درباره تذکر ناظر بازی به سرمربی این تیم که از روی سکوها تیمش را همراهی می کرد گفت: من لب خط بودم و زیاد به این مساله اشراف ندارم اما فکر می کنم اتفاق طبیعی بود در فوتبال و ایشان صحبت هایشان را به من انتقال می دادند تا به بازیکنان منتقل کنم. ناظر بازی ورود پیدا کردند و من به مسائل قانونی این موضوع اشراف ندارم اما من بارها در لیگ برتر دیده ام که این کار انجام می شود.

سرآسیایی درباره داوری اظهار کرد: چندمین بازی است که از داوری برای بازی ما استفاده می شود که لیگ برتری نیست. شاید شرایط ما امن است اما واقعا ما اینجا نیستیم تا به تجارب عزیزان اضافه شود و فکر می کنم این موارد باید در جای دیگری اتفاق بیفتد. ما احترام زیادی برای داوران قائل هستیم اما گاهی چوب این اتفاقات را می خوریم. خواهش می کنم در بازی های دیگر ما به این مساله پرداخته شود چون شرایط جدولی برای ما مهم است.

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم فوتبال مس رفسنجان استانی ورزشی تیم فوتبال مس رفسنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۸۵۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعجب آلمانی‌ها از سرعت سقوط پول ملی ایران!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 6 فریدون زندی، ستاره سابق فوتبال ایران در بخشی از گفت و گو با عادل فردوسی‌پور از شدت سقوط ارزش ریال و افزایش نرخ ارز را غیر قابل باور خواند و گفت: «وقتی به فوتبال ایران آمدم دلار هزار تومان بود... مگه می‌شه از هزار تومن بیاد به ۶۵؟ به هرکی تو آلمان بگی، میگه نه شدنی نیست، این دروغ میگه. اگه جنگ بشه، جنگ بزرگی بشه این اتفاق می‌افته. اما اینجا (ایران) شده دیگه. اینجا همه چی می‌شه». حرف‌های تلخ زندی را می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند
  • پوچتینو: VAR به فوتبال صدمه زده است؛ تصمیم داوران بازی باورنکردنی بود
  • انتقاد از برگزاری جلسات هیات مدیره باشگاه‌های خوزستانی در تهران
  • متعصب‌ترین استقلالی لیگ اینجا است (عکس)
  • نیکبخت کاندیدای خوش پوش ترین مربی ایران (عکس)
  • مارتین آنسلمی در مسیر موفقیت؛ بیلسای بعدی آرژانتین کیست؟
  • اسامی داوران مرحله استانی اعلام شد/ داورانی از جنس هنر و تجربه
  • برای کسب سهمیه انفرادی المپیک ناامید نیستیم
  • اوسمار: خوردن ۴ گل ناراحتم می‌کند / حواسم به لیگ است نه تمدید!
  • تعجب آلمانی‌ها از سرعت سقوط پول ملی ایران!