Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@06:10:13 GMT

۶۰ ویژه برنامه دهه امامت و ولایت در گناوه آغاز شد

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۸۶۹۰۸

۶۰ ویژه برنامه دهه امامت و ولایت در گناوه آغاز شد

عبدالحمید شیخی روز چهارشنبه درگفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: به منظور گسترش فرهنگ دینی و معنوی و پیام غدیر در جامعه،  برنامه‌های متنوع و گسترده‌ای با در نظر گرفتن وضعیت کرونایی جهت حفظ سلامت مردم توسط ستاد برگزاری مراسم دهه امامت و ولایت این شهرستان پیش بینی شده که بیشتر در فضای مجازی  متمرکز است.

وی اظهارداشت: برنامه‌های دهه امامت و ولایت در این شهرستان  با برپایی دعای پرفیض عرفه آغاز و تا پایان این دهه مبارک ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شیخی بیان کرد: به اهتزاز در آمدن پرچم سبز علوی با همکاری شهرداری گناوه در ساحل این بندر ، آذین بندی و نورافشانی کوچه‌ها و خیابان‌های شهر و روستا، سخنرانی، مدیحه سرایی، جشن ولایت علوی و اکمال دین نبوی ، قربانی کردن گوسفند و توزیع بین نیازمندان با رعایت نکات بهداشتی  از عمده  برنامه‌های این دهه مبارک است.

دبیر بنیاد بین المللی غدیر گناوه گفت:  همایش به سوی غدیر، مسابقه خطبه خوانی غدیر، جشن ولادت امام هادی (ع)، برپایی ایستگاه کودکان غدیری و ایستگاه سلامت،، پخت و توزیع نان صلواتی در چند محله، برگزاری پویش هر خانه یک غدیر،  مسابقه نقاشی و دل نوشته با موضوع غدیر از دیگر برنامه‌های این دهه است.

وی افزود: اجرای سرود خیابانی، جشن سادات و تجلیل از رزمندگان ،جانبازان و خانواده شهدای سادات جلیل القدر، برپایی و آذین بندی موکب بین راهی انصار الحسین (ع) گناوه، کاروان شادی در شهر و روستا و جشن مباهله از دیگر برنامه‌های محوری دهه امامت و ولایت در شهرستان گناوه است.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قرار دارد.

برچسب‌ها بوشهر عید سعید قربان عید سعید غدیرخم بنیاد بین المللی غدیر گناوه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر عید سعید قربان عید سعید غدیرخم بوشهر عید سعید قربان عید سعید غدیرخم بنیاد بین المللی غدیر گناوه دهه امامت و ولایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۸۶۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته زمین پاک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، در این هفته ویژه برنامه‌های متعددی برای کودکان و نوجوانان در سراسر کشور برگزار می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی این ویژه برنامه‌ها به ارتقای سواد محیط زیستی کودکان و نوجوانان کشورمان کمک می کند. 

دیگر خبرها

  • جریمه 350 میلیون تومانی باشگاه استقلال خوزستان
  • به تعویق افتادن زمان برگزاری ویژه برنامه صعود سراسری به ارتفاعات بازی دراز
  • تجدید میثاق جامعه کارگری و کارفرمایی گناوه با آرمان های شهدا
  • آئیین تجدید میثاق با شهدا در گناوه برگزار شد
  • آغاز پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران
  • آغاز عملیات ویژه پلیس علیه فروشندگان سلاح در فضای مجازی
  • هفته زمین پاک
  • آغاز نصب انشعابات آب در روستای سرپله آبدانان
  • هیمنه دشمن در عملیات وعده صادق در هم شکست
  • بازهم سرعت غیر مجاز حادثه آفرید/ فوت جوان ۱۷ ساله قمی در بلوار غدیر